حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید Le 2S، حاشیه بسیار کم‌ اطراف صفحه‌نمایش این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که در ترنجی، پیش‌تر گفته شده است؛ شرکت LeEco بر روی گوشی جدید خود، کار می‌کند و رندرهای تازه منتشرشده، گوشی جدید Le 2S را با حاشیه بسیار کم اطراف صفحه‌نمایش و نوارهای پلاستیکی آنتن، نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

تصاویر تازه منتشرشده از گوشی جدید Le 2S در چندین منبع مختلف، طراحی محصول آینده شرکت LeEco را به نمایش می‌گذارد؛ تصاویر منتشرشده، طراحی جلوی گوشی و بدنه پشتی را نشان می‌دهد. اولین تصویر Le 2S در یکی از شبکه‌‌های اجتماعی چین فاش شده است و نشان می‌دهد که حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، بسیار کم است و شرکت سازنده، به طراحی بدون حاشیه محصولات خود، ادامه می‌دهد.

Le-2s-narrow-bezelsدومین تصویر در XDA منتشر شده است و نشان می‌دهد که نوارهای آنتن  Le 2S همانند میزو پرو ۶ در گوشه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است. بدنه گوشی Le 2S بنابر تصویر منتشرشده، از فلز ساخته شده است و مدل فاش‌شده در تصویر، مدل طلایی رنگ گوشی جدید شرکت LeEco است.

le-2s-loop-antenna-design-back

علاوه‌براین، همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، Le 2S از هشت گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. در کنار این میزان حافظه رم، فاش شده است که LeEco Le 2S با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱، ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، صفخه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن احتمالی Quad HD و یک دوربین اصلی، به بازار عرضه می‌شود. برای اطلاع، گوشی Le 2 در دو مدل مختلف با تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام و Helio X20 مدیاتک، ارائه شده است. در کنار این مشخصات، گفته می‌شود که LeEco Le 2S در دو مدل مختلف با دوربین دوگانه و یک شاتر اصلی، به بازار عرضه خواهد شد.

هم‌چنین، شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد LeEco Le 2S در ماه سپتامبر، نزدیک به برگزاری نمایشگاه IFA 2016 برلین، معرفی خواهد شد. در حالی‌که این موضوع به صورت رسمی مشخص نشده است، گفته می‌شود که Le 2S در ۹ سپتامبر (جمعه، ۱۹ شهریور) ارائه می‌شود. با توجه با این موضوع که  LeEco Le 2S به‌عنوان یک یک محصول میان‌رده با قیمتی مناسب به بازار عرضه خواهد شد، بسیار جالب است تا گوشی جدید LeEco با چنین مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی معرفی شود؛ با این‌حال، گمان می‌رود که بخشی از مشخصات فاش‌شده در نهایت به واقعیت مبدل نشود.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/15/le-2s-renders-reveal-super-thin-bezels-loop-antenaa-design/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی