حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از هوآوی میت ۹ با دوربین دوگانه، فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی میت ۹ به‌عنوان فبلت پرچم‌دار هوآوی در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و به‌‎تازگی، تصاویری از این مجصول منتشر شده است. برای جزئیات بیش‌تر، همراه ترنجی باشید.

شرکت هوآوی، اوپو و Vivo به‌عنوان سازندگان مطرح بازار گوشی‌های هوشمند در چین شناخته می‌شوند و آمار فروش محصولات این سازندگان در سه‌ماهه دوم سال جاری، صحت این ادعا را ثابت می‌کند. شرکت هوآوی در سال گذشته، بیش از ۱۰۰ میلیون واحد گوشی‌هوشمند به فروش رسانده است و فروش این شرکت در سال جاری میلادی، رقم بسیار مناسبی پیش‌بینی شده است؛ هرچند، برخی ادعا می‌کنند که فروش هدف هوآوی از ۱۴۰ میلیون واحد به ۱۲۰ میلیون واحد کاهش داشته است.

Huawei-Mate-9-leak_52

در حال‌حاضر، فبلت پرچم‌دار هوآوی، هوآوی میت ۸ است و نسل بعدی این محصول در واقع تا چند ماه آینده عرضه خواهد شد. پیش‌تر، گمان می‌رفت هوآوی میت ۹ در ماه سپتامبر در رویدادی نزدیک به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد شد اما مدیر اجرایی هوآوی، صحت این ادعا را تکذیب کرده و مدعی شد که هوآوی میت ۹ در ماه سپتامبر، معرفی نمی‌شود و شرکت هوآوی، محصول دیگری را ارائه می‌دهد. بنابراین، هوآوی میت S2، محصولی است که شرکت هوآوی در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد و هوآوی میت ۹، احتمالاً در ماه نوامبر معرفی خواهد شد.

با توجه به فاصله زمانی چندماهه تا معرفی هوآوی میت ۹، شایعات زیادی از فبلت پرچم‌دار آینده هوآوی منتشر شده است. تصاویر تازه منتشرشده، در صورتی‌که صحت داشته باشد؛ نشان می‌دهد هوآوی میت ۹ همانند دیگر محصولات شرکت سازنده خود، بدون دکمه فیزیکی عرضه خواهد شد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور همانند نسل قبل هوآوی میت در اطراف بدنه با جنس فلز، به کار گرفته شده است. دو دوربین اصلی در پشت گوشی، جای گرفته است و همان‌طور که مشاهده می‌شود، حسگر اثرانگشت در پایین آن‌ها جای گرفته است. فلاش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری دوگانه، از دیگر مشخصاتی است که هوآوی میت ۹ به ان‌ها مجهز خواهد بود.

Huawei-Mate-9-leak_51

انتظار می‌رود هوآوی میت ۹ با صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ‌دی) به بازار معرفی خواهد شد؛ با این‌حال، عرضه آن در یک مدل با صفحه‌نمایش Quad HD، کاملاً محتمل است. این گوشی توسط تراشه ۶۴ بیتی رده‌بالای ساخت هوآوی، HiSilicon Kirin 960 با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، از دیگر مشخصات‌فنی فبلت رده‌بالای هوآوی را تشکیل می‌دهد. البته توجه داشته باشید که یک نسخه خاص آن با شش گیگابایت حافظه رم برای این محصول، فاش شده است و بنابراین، می‌توان برای این مدل نیز منتظر ماند.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/new-huawei-mate-9-images-surface-dual-camera-setup-in-tow.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

از ایفون ۷ پلاس با اون جفت دوربین ورگلومبیدش خیلی خوشگلتره ?

Gooooogle

از آیفون ۷ خوشگل تره من طراحی میت ۸ رو خیلی قبول دارم و مطمئنم طراحی میت بعدی هم عالی میشه بعضی از شرکتا باید یاد بگیرد :heart: :heart:

SAMSUNG _ The Best Brand

هوآوی تا رابط کاربری و صفحه نمایش و دوربینشو درست نکنه ارزش خرید نداره :yes:

riofarina

اتفاقا تو اینایی که گفتی مشکلی نداره ، هواوی بهترین ips دنیا رو داره کافیه بری چارسو ببینی این میت هشت یا آنر هفت چه صفحه نمایش عالی دارن به جرات میشه گفت بهترین ips دنیا هستن، رابط کاربری جدیدش فوقالعاده و زیبا و سریع هست، دوربیناش هم ما بین خوب و عالی هستن، مشکل هواوی فقط و فقط cpu های ساخت خودش هست که بدلیل سابقه بد نمیشه بهشون اعتماد کرد، مطمئن باشید اگه رو میت ۹ اگزینوس بذاره یا حتی اسنپ ۸۲۱ غوغا میکنه.

Gooooogle

اگزینوس بزنه بهتره مثل بعضی از شرکتا به داغ کردن بد نام نمیشه B-) B-) B-)

SAWANA

من میت ۸ دارم. دوربینش عالیه و همینطور صفحه نمایش، فقط رابط کاربریشه که باید بهتر بشه. من لانچر نوا نصب کردم. به هر حال میت ۸ با توجه به قیمتش ارزش خرید بالایی داره

milad.tech

طراحیش مخصوصا دوربین دوتاییش عالیه
اما چرا این هواوی اصلا تفییری تو سری میت نمیده؟
همون نمایشگر و باتری و رابط کاربری و هندزفری و امکانات
دوربین هم که در سری میت تغییر انچنانی نداره :negative:
حالا میت ۸ خوب بود بازم تغییراتش قابل قبول بود اما اگه بخواد ۹ رو با همون مشخصات بده و فقط دوربین دوتایی بشه که دیگه هیچ
یعنی در واقع کسی که میت ۷ داره تنها دلیل ارتقا براش بشه دوربین دوتایی؟

شاهرخ حسینی

هزاربارگفتم بازم میگم مشکل هواوی بیشتر واسه پردازنده های گرافیکیش هست.دوربینشم رفته رفته داره بهترمیکنه مخصوصا تو سری P9 ولی انگارنه انگار که باید یه کاری هم واسه پردازنده گرافیکی بکنه مثلا همین P9 گرافیک mali-T880 گذاشته چهارهسته ای خب اونو مثل سامسونگ تو اس ۷ و اج ۱۲ هسته ای بزن دیگه :wacko: یاشایدم چیپ هاش نمیتونن ساپورت کنن :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی