حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی رسمی ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 در ۳۱ آگوست تایید شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت سامسونگ، به‌تازگی تایید کرده است که در رویداد خبری ۳۱ آگوست (چهارشنبه، ۱۰ شهریور) از ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 به‌عنوان نسل جدید ساعت‌های‌مچی هوشمند خود، رونمایی می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

در حال‌حاضر، اطلاعات ساعت‌مچی هوشمند  Gear S3 منتشر نشده است اما شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این محصول با چند پیشرفت در مقایسه با نسل گذشته خود، به بازار عرضه می‌شود. یکی از این شایعات، اشاره می‌کند که سامسونگ، ساعت‌مچی هوشمند خود را با قابلیت‌هایی نظیر فشارسنج بهبودیافته، سرعت‌سنج و و ارتفاع‌سنج معرفی خواهد کرد. علاوه‌براین، برای استفاده از ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 سامسونگ همانند نسل قبلی خود، باید دور صفحه‌نمایش را بچرخانید.

در تیزر منتشرشده توسط سامسونگ، تصویری از یک ساعت‌مچی نمایش داده شده است و علاوه‌براین، سامسونگ اعلام کرده که درباره “۳” صحبت خواهد کرد. به همین جهت، واضح است که سامسونگ در ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) از ساعت‌مچی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. در حال‌حاضر، جزئیات چندانی از قیمت‌گذاری ساعت‌مچی هوشمند جدید سامسونگ، منتشر نشده است اما گمان می‌رود که این محصول با قیمتی نزدیک به Gear S2 به بازار عرضه شود. بنابراین، باید انتظار داشته باشید که سامسونگ، Gear S3 را با قیمتی نزدیک به ۳۵۰ دلار معرفی نماید.

جالب است این نکته را مدنظر داشته باشید که پیش‌تر، گمان می‌رفت شرکت سامسونگ در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور)، ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 را معرفی نماید.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/samsung-confirms-gear-s3-unveiling-august-31st-ifa-event.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی