حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلیس لندن تصمیم دارد یک کارگروه کشف ترول در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کند

نوشته

7 سال قبل | 11 دیدگاه | مطالب ترنجی

پلیس کلان‌شهر لندن به‌منظور مبارزه با سطح رو به افزایش سوءاستفاده از شهروندان در شبکه‌های مجازی، تصمیم به ایجاد یک گروه پنج نفره از افسران متخصص با هدف شناسایی ترول های آنلاین گرفته است. اسکاتلندیارد (نام دیگر مرکز فرماندهی پلیس لندن) مبلغ ۱/۷ میلیون پوند اعتبار به این کارگروه موسوم به مرکز آنلاین جرائم تنفر اختصاص داده است که خدمات مؤثر و هدف‌دار برای قربانیان این جرائم ارائه می‌کند، تجسس هوشمند روی مجرمان انجام داده و ارتباط بین پلیس، انجمن‌ها و شرکت‌های رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را تقویت می‌کند. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

بااینکه مقامات بریتانیایی گام‌هایی در جهت غیرقانونی کردن سوءاستفاده آنلاین برداشته‌اند، قربانیان این جرائم شکایت کرده‌اند که نیروهای پلیس در مقابله با این موارد کند عمل کرده یا احساس می‌کردند که درخواست آن‌ها خوب شنیده و تحویل گرفته نشده است. مرکز آنلاین جرائم تنفر قصد دارد افراد مورد هدف ترول ها را بهتر پشتیبانی کند و هویت مجرمانی را که زیر پرده «ناشناس بودن» که توسط خدمات رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌شود عمل می‌کردند، فاش کند.

دفتر شهرداری لندن گفته:

[su_quote]افراد (قربانیان) مورد هدف، از ترس اینکه رفتارهای آنلاین در دنیای واقعی نیز نمود پیدا کند، ممکن است منزوی شوند. پاسخ پلیس به جرائم تنفر آنلاین، ناهماهنگ بوده که عمدتاً ناشی از آن است که افسران پلیس برای مقابله با این نوع جرائم مجهز (به دانش و تکنیک‌های لازم) نیستند.[/su_quote]

این کارگروه جدید که متشکل از یک بازرس کارآگاه، یک گروهبان کارآگاه و سه افسر کارآگاه است، به افسران پلیس گروه‌های اجتماعات برای شناسایی، گزارش و مقابله با سوءاستفاده و اطمینان از اینکه قربانیان از سطح مناسب پشتیبانی برخوردار می‌شوند نیز کمک خواهد کرد.

ترول ها افرادی هستند که قبل از شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی، تحت عنوان افراد ضد‌ اجتماع (که در برخی موارد ناشی از یک اختلال شخصیت است و نیاز به کنترل دارد) شناخته می‌شدند و امروزه رسانه‌های اجتماعی ابزار بیشتری برای فعالیت آن‌ها در اختیارشان قرار داده است. یادمان باشد که آب به آسیاب ترول ها نریزیم. این افراد از واکنش منفی قربانیان خود انگیزه بیشتری برای ادامه رفتارهای ضد اجتماعی به دست می‌آورند.

اما ممکن است دامنه فعالیت این افراد گسترده‌تر و خطرناک‌تر شود که شاید مستلزم تشکیل کارگروه‌هایی برای مقابله با آن‌ها باشد. نظر شما چیست؟

[su_button url=”https://www.engadget.com/2016/08/15/london-police-troll-hunters/” target=”blank”]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadrezaaa

چالتون مطمعنم اگه این گروه تو ایران بود بی شک تورو اعدام میکردن :yahoo: تمامی طرفداران سامسونگ و اپل و سونی از دستت راحت میشدن. :whistle: من که اولین کسی بودم که وای میسادم تورو اعدام کنن :yahoo:

Behrooz Ad

خودش طرفدار سامسونگه

☆dani☆

فقط میتونم بگم برات متاسفام?

Nokia.king

کاش یه گروه هم برای این سایت های تکنولوژی راه میوفتاد که واقعا از دست یه عده راحت بشیم

milad.tech

موافقم واقعا لازمه.
مخصوصا بیشتر طرفدارای یه برند
البنه این ترول ها تو تلگرام و اینستاگرام تعداد و شدت شون بیشتره.

Soheil Xperia

تو خودت از همه ترول تری

Mostafa

یکی تو ایران بسازن
مطمعن باشید اول سایت اکسپر. یان به اتیش کشیده میشه

REZA

وقتی پست و میخوندم همش خندم میگرفت نمیدونم چرا شاید یاد کسایی میوفتادم! :scratch:
واقعا لازمه همشم راجع به تکنولوژی نمیشه توی موزیک سینما همه جا طرفدارا به هم میپرن،کاش درمون شن! :unsure:

اقا یچیز دیگه این “مبلغ ۱/۷ میلیون پوند”رو که گفته سهم اختلاص کننده هارو هم کنار گداشتن که اینقد شده؟؟؟ :whistle:

Modarz

اگه تو ایران بود خودم حکم اعدام در کوره آتش رو برای دو نفر میگرفتم.برای ده تا هم حبس ابد می زدم :yahoo:

Behnam1376

برا خودت چی عزیزم
#اکسپریا ایکس مجانی

Modarz

ها؟ چی میگی بابا اشتباه گرفتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده