حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت میزو از محصول جدید خود در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت میزو با انتشار یک تیزر رسمی، از یک محصول جدید در ماه سپتامبر خبر داده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

در این تصویر، عبارت ” حرفه‌ای تر از حرفه‌ای” جلب‌توجه می‌کند و بر روی تصویر، عبارات چینی دیگری نیز وجود دارد که با ترجمه آن‌ها، متوجه می‌شیوم که میزو به یک گوشی‌ پرچم‌دار واقعی اشاره کرده است. بنابراین، انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر، شرکت میزو از یک گوشی‌هوشمند “میزو پرو” جدید رونمایی کند.

همان‌طور که در ترنجی خواندید، میزو یک گوشی با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در دست تولید دارد و تا قبل از معرفی گوشی جدید میزو M3E، گمان می‌رفت که محصولات سری “E” میزو به تراشه سامسونگ مجهز شده‌ است. با این‌حال، همان‌طور که گفته شد، میزو M3E به یک تراشه هشت هسته‌ای Helio P10 مجهز شده است و مشخصات‌فنی آن، یک محصول میان‌رده را نشان می‌دهد.

Meizu-Pro

میزو M3E با مشخصات‌فنی از جمله یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ارائه شده است و بنابراین، شرکت میزو نمی‌تواند به آن به‌عنوان یک پرچم‌‌دار قابل رقابت با محصولات سازندگان دیگر، تکیه نماید. به همین جهت، معرفی یک گوشی پرچم‌دار جدید از سری “میزو پرو” می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که شرکت میزو در ماه سپتامبر، رونمایی خواهد کرد.

محصولی که احتمالاً در رویداد ۳ سپتامبر معرفی خواهد شد، میزو ۷ پرو یا مدل مخصوص میزو ۶ پرو با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ است. براساس مشخصات‌‌فنی فاش‌شده، گوشی پرچم‌دار جدید میزو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است و چهار گیگابایت حافظه‌رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپبیکسلی، از دیگر مشخصاتی است که برای گوشی پرچم‌دار جدید میزو، فاش شده.

همان‌طور که در ترنجی خواندید، شرکت میزو به دلیل عدم رعایت پتنت‌های کوالکام، با این تراشه‌ساز وارد دعوای حقوقی شده است و بنابراین، باید از تراشه‌های پرچم‌دار مدیاتک یا اگزینوس سامسونگ استفاده نماید. با توجه به اینکه تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ به‌‎عنوان یک تراشه پرچم‌دار با تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام، قابل رقابت است؛ بنابراین، میزو ترجیح داده است تا از تراشه ساخت سامسونگ در پرچم‌دار بعدی خود استفاده نماید.

البته باید توجه داشته باشید که چیپ‌ست‌ اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ از برخی از شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی نمی‌کند و باید دید که در نهایت، شرکت میزو، پرچم‌دار جدید خود را با تراشه سامسونگ ارائه می‌دهد یا شایعات فاش‌شده، تنها به یک مدل آزمایشی از پرچم‌دار جدید سری “میزو پرو” اشاره می‌کند که عرضه نخواهد شد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/14/meizu-something-coming-september/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی