حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ۴٫۶ اینچی موتورولا با نام “موتو M” عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

 شرکت موتورولا برای عرضه یک گوشی ۴٫۶ اینچی در بازار گوشی‌های هوشمند، آن‌هم در شرایطی که گوشی‌های ۵٫۵ اینچی به یک استاندارد رایج تبدیل شده است؛ تلاش می‌کند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که نام این محصول برخلاف انتظار، موتو M خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

محصول جدید موتورولا در ماه ژوئن در بنچمارک GFXBench فاش شد. علاوه‌براین، این گوشی در چین، تاییدیه دریافت کرده است اما در آن زمان، ادعا می‌شد که محصول جدید موتورولا با نام موتو X (2016) نام‌گذاری می‌شود.

با این‌حال، به‌تازگی فاش شده است که موتورولا، گوشی جدید خود را با نام موتو M به بازار عرضه می‌کند. پست تازه منتشرشده در گوگل پلاس، نشان می‌دهد که این گوشی، صحت داشته و شرکت موتورولا، آن‌را به‌عنوان سری جدید “موتو X” به بازار معرفی نمی‌کند.

گوشی ۴٫۶ اینچی موتورولا با تراشه مدیاتک، با نام موتو M معرفی می‌شود؛ نه موتو X. باشه ؟

در حالی‌که فعلاً نمی‌توان درباره صحت‌داشتن این شایعات قضاوت کرد، گفته می‌شود که موتو M با تراشه Helio P10 مدیاتک و سه گیگابایت حافظه‌رم به بازار عرضه خواهد شد. در بخش عکس‌برداری، به‌نظر می‌رسد که این گوشی به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است و یک شاتر ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری در جلوی موتو M، در نظر گرفته شده است؛ البته، باید گفت که دوربین دوم بنابر اطلاعات فاش‌شده، می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی، فیلم‌برداری نماید. صفحه‌نمایش این گوشی، همان‌طور که گفته شد؛ ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

استفاده از تراشه Helio P10 شرکت مدیاتک با هشت هسته پردازشی Cortex-A53 با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز و تراشه گرافیکی Mali-T860، نشان می‌دهد که موتو M به‌عنوان یک مدل رده‌بالا یا گران‌قیمت معرفی نخواهد شد و البته، شرکت موتورولا با عرضه این گوشی، به‌دنبال رقابت در بازار محصولات ارزان‌قیمت نیست.

البته شرکت موتورولا برای بخش محصولات خوش‌قیمت، یک محصول دیگر با نام موتو Z پلی را درنظر گرفته است.  اطلاعات فاش‌شده از این گوشی، نشان می‌دهد که موتو Z پلی با تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۵۲ عرضه خواهد شد و در دو مدل با دو و سه گیگابایت حافظه‌رم، در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، این گوشی با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه است و یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات موتو Z پلی را تشکیل می‌دهد.

به‌نظر شما، آیا بازار گوشی‌های هوشمند به یک مدل با صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی با مشخصات‌فنی نسبتاً قدرت‌مند، نیازی دارد؟ این در حالی است که سازندگان، این روزها به افزایش اندازه صفحه‌نمایش محصولات مختلف خود فکر می‌کنند و توانسته‌اند تا کاربران را با خود، همراه نمایند.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/lenovos-rumored-4-6-device-may-launched-moto-m.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی