حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت برای اندروید و iOS به‌روزرسانی شدند: پشتیبانی از رسم شکل و ذخیره فایل‌ها در کارت SD

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی مایکروسافت، برنامه‌های مجموعه‌ی آفیس خود برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را با پشتیبانی از رسم با دست به‌روزرسانی کرده است. هم‌اکنون برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت به شما اجازه می‌دهند تا با استفاده از دست یا قلم بر روی صفحه‌نمایش رسم کنید. درحال حاضر این به‌روزرسانی برای دریافت در این دو سیستم‌عامل در دسترس است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این سه برنامه درحال حاضر دارای یک تب Draw هستند که ابزارهای رسم، هایلات کردن و یادداشت‌نویسی در اسناد MS Office در این بخش قرار دارند. ضخامت و رنگ ابزار قلم را می‌توان تغییر داد و همچنین اشکالی که با دست کشیده شده اند، می‌توانند به اشکال سفارشی تبدیل شوند. در هر خانه‌های کوچک (Cell) در برنامه‌ی اکسل، می‌توان یادداشت‌نویسی کرده و همچنین پاورپوینت، اجازه‌ی رسم شکل‌های آزاد بر روی اسلایدها را می‌دهد.

برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت، به‌طور رایگان برای دریافت در دسترس هستند اما با این‌حال، برای استفاده از آنها به یک اشتراک آفیس ۳۶۵ نیاز است. در به‌روزرسانی که به‌تازگی برای این سه برنامه عرضه شده، امکان ذخیره فایل‌ها بر روی کارت SD بر روی سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر وجود دارد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Word-Excel-and-Powerpoint-for-Android-and-iOS-updated-with-drawing-support-and-SD-card-saving_id84145″ target=”blank”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HasanHoseinPoor

یعنی بدون اشتراک افیس نمیشه کار کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی