حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید زدتی‌ای با یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپری، در TENNA دیده شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

عملکرد شرکت چینی زد‌تی‌ای در سال جاری با معرفی محصولات جدید خود، مناسب بوده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این سازنده چینی، بر روی یک گوشی هوشمند جدید مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

گوشی جدید زدتی‌ای با شماره مدل BV0730، تاییدیه TENNA دریافت کرده است و به‌نظر می‌رسد که این گوشی، زدتی‌ای Voyage 5 باشد. بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، این محصول به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و شرکت زدتی‌ای، گوشی جدید خود را با بدنه فلزی عرضه خواهد کرد. سه گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰، از دیگر مشخصاتی است که برای گوشی جدید زدتی‌ای، فاش‌ شده.

16023157-zعلاوه‌براین، شرکت زدتی‌ای از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است؛ دوربین اصلی، هم‌چنین از فلاش دوگانه LED بهره می‌برد که عکاسی در محیط‌های کم‌نور را برای کاربران، امکان‌پذیر خواهد کرد. دوربین دوم این گوشی، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر سلفی بسیار خوبی را به ثبت برساند. 16023157-b

تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز، به گوشی جدید زدتی‌ای با شماره مدل BV0730 قدرت می‌دهد؛ احتمالاً، این تراشه همان چیپ‌ست به کار گرفته‌شده در Blade A2 است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، در طرف راست این گوشی جای گرفته است و خشاب سیم‌کارت در سمت چپ، قابل مشاهده است. علاوه‌براین، زدتی‌ای BV0730 به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده است و این حسگر در پایین دوربین اصلی در پشت گوشی، به‌کار گرفته شده است.

16023157-c

یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیزی که زدتی‌ای BV0730 به آن مجهز شده؛ یک باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپری است. البته این موضوع، باعث شده است تا گوشی جدید زدتی‌‎ای، ضخامتی نزدیک به ۹٫۸ میلی‌متر داشته باشد. ابعاد کلی آن نیز، ۱۵۵ در ۷۶٫۲ در ۹٫۸ میلی‌متر است. با این‌حال و علی‌رغم بدنه نسبتاً ضخیم محصول جدید زدتی‌‍ای، احتمال می‌دهیم که این گوشی، می‌تواند نظر مساعد کاربران را جلب نماید.

16023157-c1

در صورتی‌که زدتی‌ای BV0730 با یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپری ارائه شود، این محصول به عنوان اولین گوشی‌هوشمند زدتی‌ای با یک باتری با ظرفیت بالا عرضه خواهد شد زیرا محصولات زدتی‌ای به استفاده از باتری با ظرفیت بالا، مشهور نیستند و حتی زدتی‌ای Zmax Pro با صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ و  دو گیگابایت حافظه رم، از یک باتری ۳۴۰۰ میلی‍‌آمپری استفاده می‌کند.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که گوشی جدید زدتی‌ای، چه زمانی معرفی خواهد شد و قیمت درنظر گرفته‌شده برای عرضه آن به بازارهای جهانی نیز، فاش نشده است. با این‌حال، انتظار می‌رود که زدتی‌ای BV0730 با برچسب قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار به صورت رسمی معرفی شود.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/11/new-zte-phone-spotted-tenaa-will-come-large-battery/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

کوفت باشه ، باتریش خوب باشه ، میخرم
والا…

شاهرخ حسینی

نمیدونم چرا به جز هواوی با هیچ یک از برندهای چینی نمیتونم حال کنم اصلا آدم دلش میگیره نمیدونم چرا البته این نظر شخصی منه ها قصدتوهین به دارندگانش روندارم ولی باتریش معلومه عالی میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی