حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی نوت ۷ با وان پلاس ۳

نوشته

7 سال قبل | 63 دیدگاه | مطالب ترنجی

گلکسی نوت ۷ آخرین پرچمدار سامسونگ است که آن را به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۶ این شرکت می شناسیم. وان پلاس ۳ نیز آخرین تولید شرکت وان پلاس است که مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی را همراه دارد و پس از ارایه آن مقام سریع ترین دستگاه اندرویدی از پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۶ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج (نسخه اگزینوس) گرفته شد. حال باید دید گلکسی نوت ۷ که البته از نظر سخت افزاری (چیپست) تفاوت زیادی با گلکسی اس ۷ اج ندارد، می تواند مقام اولی را باز پس بگیرد؟ اجازه بدهید این دو دستگاه را در مقابل هم قرار بدهیم و نتیجه را شاهد باشیم.

ابتدا باید اشاره کرد که گلکسی نوت ۷ موجود در این مقایسه طبق ادعای ویدیو، چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ را در خود دارد. حافظه رم این دستگاه نیز ۴ گیگابایت است. وان پلاس ۳ در مقابل چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم دارد. تفاوت دیگر بین این دو دستگاه را توان در رزلوشن نمایشگر دانست، جایی که گلکسی نوت ۷ رزلوشن QHD را از دو نسل قبلی خود به ارث برده است اما وان پلاس ترجیح داده است سومین پرچمدار خود را با همان رزلوشن FHD دو نسل قبلی ارایه کند.

با وجود این تفاوت ها، نتیجه چطور خواهد بود؟ ویدیو زیر با هم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/vnI6W[/aparat]

همانطور که می بینید عملکرد وان پلاس ۳ در بازخوانی برنامه و بازی ها بسیار خوب بود و دور دوم را به سرعت تمام کرد. گلکسی نوت ۷ در اجرای بازی ها به شکل مشخصی برتر بود اما کلیت عملکرد آن زیر سوال است! لگ و تأخیر و البته مدیریت ضعیف رم به شکل مشخصی پیداست و ما شخصا عملکردی که در گلکسی اس ۷ نسخه اگزینوس دیدیم را به آن ترجیح می دهیم.

نظر شما چیست؟ البته بد نیست منتظر ارایه گسترده گلکسی نوت ۷ در همه بازارها بود و عملکرد نهایی را مقایسه کرد. اگر به مقایسه سرعت گلکسی نوت ۷ علاقه دارید مطلب زیر را از دست ندهید:

تست سرعت گلکسی نوت ۷ در مقابل آیفون ۶ اس

در مجموع گلکسی نوت ۷ را چطور دستگاهی دیدید؟

[su_button url=”https://www.youtube.com/watch?v=FwLj_el7-_w” target=”blank”]C4ETech [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
63 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Gooooogle

یعنی چی اصلا معلوم نبود پردازده چی بود

بابا توراخدا اجازه بدید دوتا ابدیت دریافت کنه این نسخه پیش نمایش هست باهاش تست سرعت میگیرن اخه یعنی چی :negative: :negative: :negative:

محمد کردزنگنه

توی متن نوشته شده چیپش اگزینوس ۸۸۹۰ چیزی که مشخصه این که نوت ۷ احتیاج به آپدیت های رفع باگ و پایداری و …داره طبیعی هم هست هنوز کاملا وارد بازار نشده وان پلاس هم اون اوایل تقریبا به همین شکل بود.بعلاوه زیاد خودتون رو در گیر چند ثانیه مکث و تاخیر نکنید.

JAGUAR

وان پلاس هم مشکل داشت و با آپدیت ها حل شد.
اس ۷ هم اول مشکل داشت بعد با آپدیت ها حل شد.
حالا نوت ۷ هم از این قاعده مستثنی نیس.
ایکس پرفورمتس هم همینطور اونم با آپدیت ها مشکلش حل میشه.

ali gheysari

آقایون دیدین که سرعت خوب بود و یکم لگ و مشکل رم بود بذارید رسمی بیاد بازار با یه اپدیت بی رقیب میشه نمیدونم اسرار سر این مقایسه ها چیه!
دوستانم ترول بازی اضافی نکنن که وقتی رسمیش اومد مجبور نشن کلا نیان زیر اون پست!
(پستایی داشتیم که خیلیا اصلا خودشونو زده بودن به اون راه 🙂

ali™reza

سلام عباس جان ویکی پدیا چه خبر؟ :bye:

Askari

askari یا بهتر بگم shahinhhh

یه سوال ازت دارم! واقعا خسته نشدی اینقدر اکانت فیک برای من و کاربر ها درست کردی؟

از سونی انتقاد کردیم گفتیم دمای رنگ سفید Z5 سرده یا مثلا دوربین در شب و نور مصنوعی نویز داره و سونی باید لرزشگیر اپتیکال بزاره، انگار به برخی از دوستان فحش دادیم!!!

amin697

نوت ۷ نوت ۷ و این بود … خدایی ناراحت شدم برای سامسونگی ها جدا :unsure:

امیدوارم سال بعد با گالکسی s8 شما گوشی کاملتری باشه .

saber133

بتا میدونی یعنی چی؟ داداش؟؟ باید منتظر آپدیت براش باشیم برادر عزیز اینا همشون دلیلش مشکل نرم افزاریه

SAMSUNG FOR EVER

شما که آیفون داری پیشنهاد میکنم بری بتای ای او اس ۱۰ رو دانلود کنی اونوقت میفهمی که ۶اس در مقابل نوت ۷ الان سرعتش قابل قیاس نیست اینقدر باگ و لگ داره …. گاهی اوقات هم دستگاه ناگهانی restart میشه یا قفل میشه یا کلا هنگ میکنه و روی یک صفحه فریز میشه :bye: :good:

amin697

دوستان یه راهنمایی کمکی بهم میکنید ؟

اینکه چطور داخله اینستاگرام قسمت سرچ اون ویدوهایی که اون بالا خودش میاره رندوم یه کاری کنم نیاره اینجوری

الکی حجم مصرف میکنه :scratch:

m@93

گوشی هنوز تو بازا نیومده و اپدیتی دریافت نکرده ونسخه اصلی نیست اونوقت اومدن تست سرعت گذاشتن :wacko: بین برای خراب کردن یه برند چکار که نمیکنن راست گفت ادم موفق دشمن زیاد داره اصلا با عقل جور درمیاد این گوشی از اس۷ اج ضعیف تر باشه خخخخخخخخخ
باشه ما باور کردیم :whistle:

Gooooogle

حالا یه چیز جالب بگم یکی از سایتای همسایه نقد و برسی تخصصیش هم کرده انگار گوشی یه هفتس دستشونه ////:

Darkgroom

فاز یکسری از دوستان اصلا مشخص نیست
طرف زیر پست مقایسه نوت ۷ و ایفون خودشو تیکه پاره میکنه که هنوز اپدیت نگرفته هنوز نسخه اولیست هنوز فلانه
بعد دوتا پست بعد میاد لینک از یوتیوب میزاره که بیاااااااا اینم کلیپ مقایسه نوت ۷ و ایفون اینو بذار تر***نجی اون یکی قبول نیست :/

Darkgroom

نوت ۷ اپدیت نگرفته قبول ولی واقعا دم وان پلاس ۳ گرم یه اپدیت داد دگرگون کرد گوشیشو

raminrx7

داداش فاز یکسری از دوستان هم مشخص نیست!
مگه میشه s7 تو همه بررسی ها مشکل ریلود یا همون مدیریت رم نداشته باشه ولی نوت ۷ مشکل داشته باشه؟؟
#منطقی#باشیم

ghost

دقیقا نکته اینجاست که هر دو تست برا یه جاست. خب طبیعیه که اگه نسخه ای که دست طرف هست مشکل داشته باشه تا آپدیت نشه ۱۰۰ تا مقایسه دیگه هم بکنه همینه. من دلیل تعجب دوباره بعضی ها رو نمی فهمم خوب این همون یارو دیگه. طرف یه جور کامنت میذاره انگار یکی دیگه ویدئو گذاشته . بنده هم متعجبم که چرا این ویدئو برای سایت معتبر به حساب میاد ولی اون یکی که دوستان لینکش رو گذاشتن نه! ممنون میشم نویسنده پاسخ بده :rose: یه سوالم از دوستانی که اس ۷ دارن دارم آیا توی این گوشی امکانی وجود داره که برای کاهش مصرف مموری تعداد آپ هایی که مموری نگه میداره محدود بشه همون چیزی که قبلا به عنوان یه قابلیت یاد میشد ازش؟
بهترین کار اینه که بذاریم یه منبع رسمی خارجی یا یه منبع مورد اعتماد داخلی مثل ترنجی بررسی کنه.
در آخرم جالبه با اینکه اگسینوس روشه ولی بازی ها سریعتر لود میشن تا اونجا که یادمه همه می گفتن گرافیک اسنپ قوی تره

far_zad

من این گوشی رو میخوام بخرم و اصلا دوس ندارم این مشکل رو داشته باشه.
بعضی وقتا این لود شدنها رو اعصابه. میری دوتا کار دیگه میکنی و برمیگردی مثلا میخوای مرورگر رو دوباره نگا کنی میبینی از اول لود میشه.
اما انتشار این ویدیوها اتفاقا بسیار خوب هست که شرکت ها رو مجبور میکنه سریعا دست به کار بشن و درستش کنن. مثل وان پلاس که سریع درستش کرد.
من تعجب میکنم از برخی طرفداران سامسونگ. آیا شما میخوایین این گوشی رو بخرین یا فقط دارین رو تبل طرفداری میکوبین و نمیخوایین یه چیز بدیهی ایرادش رفع بشه؟ اگه میخوایین بخرین که باید از انتشار این ویدیوها حمایت کنین تا به گوشی ساسمونگ برسه و در جهت رفعش بربیاد. اگه کارتون فقط طرفداری کورکورانه هست لطفا اینکارا رو بزارید کنار تا مایی که میخواییم بخریم با این ایراد مسخره نخریم این گوشی رو.
اگه قراره گوشی همه برنامه ها رو ریلود کنه با ۲ گیگ رم هم کارش راه میفته.
من امیدوارم با آپدیت هرچه زوتر حل بشه.

Nokia.king

دوست عزیز این نسخه پیش نمایشه گوشی هنوز عرضه حهانی نشده توقع داری چجوری باشه ؟؟ از کدوم مشکل حرف میزنی ؟ هر زمان گوشی عرضه جهانی شد نسخه اصلی گوشی رسید دست مشتری تست کردی دیدی این مشکلات رو داره بعد باید ایراد گرفت اینجور کارا صرفا جنگ تبلیغاتیه علیه یه گوشی عالی زیاد جدی نگیر

amirkasra

عزیز شما اصلا ترفدار سامی نیستی شما یه سر به سایت http://www.mobile.ir/phones/shops-37998-samsung-galaxy-note7.aspx بنداز میبینی گوشی در ایران هم اومده و داره فروخته میشه حالا هر چند گران اما در بازار وجود داره حالا بگو عرضه جهانی نشده :whistle: :whistle: :unsure:

far_zad

عزیز نسخه پیش نمایش نیست.
این گوشی تو برخی از بازارها از جمله دوبی وجود داره. همین گوشی هایی که الان تو آمازون ۹۵۰ دلار فروش میره. یا تو بازار ایران ۴٫۳ میلیون قیمت خورده از کجا اومدن. نسخه پیش نمایش نیستند اینها.
نسخه های پیش نمایش اسمش training هست و معمولا فاقد قابلیت های مخابراتی هستند. و این گوشی هایی هستند که تو نمایشگاهها برا نمایش گذاشته میشه.
اینها تنها نمونه هایی از انباکسینگ نسخه اصلی این گوشی هست.
https://www.youtube.com/watch?v=cw7PljUJ2vI
https://www.youtube.com/watch?v=lfl-7d8AlsY
https://www.youtube.com/watch?v=tdl3_qfBSiU

بهتره واقع بین باشیم. من دو روز دیگه میخوام این گوشی رو سفارش بدم و اصلا دوس ندارم این مشکل وجود داشته باشه

ᴬˡᵒᶰᵉ ᴮᵒʸ

درود بر فرزاد عزیز
همیشه به عنوان یه طرفدار منطقی سامسونگ قبولت داشتم و دارم.
تو مرجع موبایل هم صحبت کردیم.اکانت من همون MOH R هست. :rose:

قطعا این ویدیو ها و بازخوردش باعث میشه اپدیت های تکمیلی رو سریعا به گوشی اضافه کنن.تا جایی که یادم هست اس ۷ تو ترنجی بررسی شد و بر نبود مشکل مدیریت رم تاکید شده بود،پس اینکه مشکل ریلود و لگ هست فقط بخاطر مشکلات بلد های اولیه و فریمور های ابتدایی هست نه شعف یا مشکل سخت افزاری گوشی :yes:

far_zad

درورد. خوشحالم از آشناییت تو این سایت.

این مشکل میتونه مربوط به رام گوشی این شخص هم باشه که تو مدیریت رم بهینه رفتار نمیکنه. یا اینکه به خاطر عجله سامسونگ تو انتشار گوشی نتونستن بهینه کنن.
مطمینا هیچ ایراد سخت افزاری وجود نداره. این ایراد نشت رم هست که گریبانگیر گوشی ها از اندروید ۵ یه یعد شده و تو گوشی های سامسونگ که رم بیشتری رو میخواد خیلی چشمگیره. نوت۳ خودم تو اندروید ۴ اصلا این ایراد رو نداشت ولی الان حدود ۱٫۵ سالی که اندروید ۵ دارم این ایراد وجود داره و بعضی وقتا آزار دهنده هست.
فقط امیدوارم این ایراد تو گوشی من وجود نداشته باشه یا سریعا رفع بشه.
البته زمزمه های انتشار اندروید ۷ هم در آینده نزدیک وجود داره که ممکنه با اون اندروید سامسونگ به طور کامل این ایراد رو رفع کنه.
البته من منتظر تست های بیشتر سرعت نوت۷ هستم که به زودی میشه اونا رو دید.

Blue Tech

فرزاد جان شما نگران نباش حرفی که دوستان راجع به این اسپید تست ها میزنن کاملا درسته کسی مخالف اسپید تست گرفتن نیست چند مشکل در این اسپید تست وجود داره
۱-گوشی که عرضه ی نهاییش شروع نشده امکان وجود باگ توش زیاده
۲-گوشی که عرضه ی نهایی نشده کانال های کمی ازشون اسپید تست میگیرن که اعتبار اسپید تست هایی هست هم زیر سواله همین الان اسپید تست هایی هست که نتیجه ای متفاوت از این نتیجه دارن و کلا اسپید تست چیزی نیست که بشه به همشون اعتماد صد در صد داشت مثلا وقتی اسپید تستهای اس ۷ اومده بودن داشتیم نمونه هایی که توش اس۷ حتی از آیفون ۶اس برده بود و داشتیم نمونه هایی که با اختلاف زیادی باخته بود ولی چی ملاک اسپید تستی که از یک کانال معتبر مثله Phone buff که نتایجش توسط سایت ها معتبری مثله GSMA و PhoneA پوشش داده میشه
۳- مسئله ی دیگه اینه که واقعا در نتیجه ی اسپید تست های این کانال تردید زیادی به چشم میخوره چون منطقی نیست مشکلی که تو اس۷ وجود نداشته تو نوت ۷ وجود داشته باشه
برای مثال این یه اسپید تست دیگه که نشون میده نوت ۷ در مدیریت رم عملکردی حتی بهتر از آیفون داره در سرعت اجرای بازی ها هم تفاوتی ناچیز داره
https://youtu.be/cX3GANN494w
البته همین هم صد در صد مورد اعتماد نیست
باید صبر کرد و ارزیابی عملکرد نوت ۷ رو از کانالی معروف دید

Nokia.king

اینا بکنار فقط زمانی رو میبینم که نوت هفت بصورت عمده روشش شروع میشه و‌نسخه اصلیش میاد با ابدیتهاش بعد میخام ببینم همینایی که هی مسخره کردن زیر این اخبار چی میخان بگن؟؟ بهتره ازشون اسکرین گرفت چون زود میزنن زیرش ? همین وان پلاس روز اول از همخ ضعیف تر بود تا نسخه اصلیش اومد. . این بابا هم یه گوشی نسخه پیشنمایش داره واسه بالا رفتن بازدید کانالش هی مقایسه میکنه .. بزودی میفهمیم نوت در چه حده کمی صبر کنید

حسین

عزیز من خودم کاری به سامسونگ و هیچ شرکت دیگه ای اصلا ندارم

ولی این حرفت نابودم کرده . گوشی که دو هفته هست تو کل دنیا به جز این خراب شده داره فروخته میشه رو رو چه حسابی میگی که فروش جهانیش و از این بحثا ؟؟ نه تنها نسخه اپراتوریش ، بلکه نسخه آنلاکش داره تو کل جهان غیر چند تا خراب شده که یکیش ما باشیم داره راست راست فروخته میشه

پس اون چیزی که آمازون و ای بی می فروشن چیه دقیقا ؟؟ سایت ای بی و آمازون ، سوپری مش جف بزوس و حاجی پیر امیدیارن که فروش جهانی نکردن این گوشی رو ؟

تو رو خدا وقتی حرفی می زنی یک ثانیه قبلش فکر کن !!

حسین

ادامه حرفم که جا موند .
بعدشم داری میگی نسخه اصلیش !! مگه چیپس چی توزه که نسخه اصل و فرع داشته باشه ؟؟ ( نسخه اصلی و نسخه چی توز با تمام پسران به جز محمد رحمان) شاید مشکلی داشته باشه مثل هر گوشی دیگه ولی هنر سامسونگ اینه که سریع مشکل رو شناسایی و برطرف می کنه تو گوشیاش

Blue Tech

عزیز شما که قبل حرف زدن چن ثانیه(!!!) فکر میکنی میشه بگی جواب سوالم تو‌پست قبلی رو بدی که چرا مشکلی رو که اس۷ نداشت نوت ۷ داره!؟
تو همین پست تو یکی از کامنتام یه نمونه اسپید تست نوت ۷ گذاشتم که اگه نگاه کنی کاملا متوجه میشی نتیجهش با این فرق داره من نه اینو قبول دارم نه اونو منتظر تست phone buff هستم
راجعه به عرضه هم میشه با این استدلالتون بگین که چرا GSMA و PhoneA هنوز یه ریویو ندادن از نوت۷ اگه این جور که شما عرض میکنین مثله مور و ملخ همجا ریخته!؟

Hasan.sh

حالا اگ بجای سامسونگ سونی بود و ما میگفتیم نیاز ب اپدیت داره ترول های سامسونگ چ اشوبی ب پا میکردند
بگذریم…

این بود رابط کابری جدید و بهینه ی grace؟؟؟???

SAMSUNG FOR EVER

رابط کاربریه داغدن سونیو داری با این Grace مقایسه میکنی واقعا ؟؟ اندروید خام رو بد ترش کرده داره میده بیرون بد میای به سام تیکه میندازی ؟؟ تازه ما اپدیت برای باگ ها و پایداری دستگاه رو میگیم مثل شما نیستیم که میگید سونی اپدیت میده جنس دستگاه عوض میشه یا صفحه کیفیتش بهتر میشه یا صداش بیشتر میشه :rose: :whistle: :yes: :bye:

MOAZEZ

من فکر میکنم این ریلود شدن ها کلا مربوط به نسخه ۶٫۰٫۱ باشه. هیچ گوشی الان وجود نداره که با ۶٫۰٫۱ بصورت ۱۰۰% مدیریت رمش بی ایراد باشه. انشاءالله زودتر اندروید۷ بیاد

Gooooogle

چرا هست اس ۷ اج اگزینوس B-) B-)

Blue Tech

Bigggg like
البته باید اینم در نظر بگیری که از نظر ایشون اس۷ به گرد پای اکسپریا زی ۲ هم نمیرسه!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Nfs

با اس۷ ادج ۳ تا بازی رو مثل اسفالت باز کن بعد دوباره وارد شو میفهمی که یکی از بازی ها رو ریلود میکنه
گوشی های با رم ۶ با ۳ تا بازی سنگین هم بازم ریلود میکنن
نمونش همین تستی که دیدید 🙂

i_love_quality

جناب blue tech
همین Z2 هنوز خیلی چیزاش از پرچمدار های ۲۰۱۶ شما بهتره نمونش نمایش رنگ قرمز در صفحه نمایش!
Z2 یک گوشی واقعا کامل و کم نقصه
واقعا الان S7 بجز پردازنده جدیدتر چه قابلیت خاصی داره که Z2 نداره؟!

Nfs

میکنن= نمیکنن

MOAZEZ

خب یعنی میخوای بگی سامسونگ پسرفت کرده که نوت۷ رو بدتر از s7ساخته؟!!

i_love_quality

اکسپریا Z2 با اپدیت ۶٫۰٫۱ جدیدی که هفته قبل گرفت از لحاظ مدیریت رم عالی شده دقیقا مثل لالی پاپ عالی و کارامد شده

شاهرخ حسینی

ای وای خداکنه این ریلودها واسه نسخه اولیش یا حداقل واسه نسخه اسنپدراگون باشه بدجوری رو مخه این مشکل مدیریت رم.

milad.tech

دوست عزیز این موضوع عجیبه و یقینا حل میشه

شاهرخ حسینی

آره منم همین فکرو میکنم چون اس ۷ اج که ریلود نمیکرد اینم با آپدیت تو نسخه نهایی حتما حل میشه. :good:

milad.tech

قطعا این ورژن نهایی و استیبل نوت ۷ نیست.
احتمالا به زودی استیبل میشه.همپین چیزی عجیبه اونم برای سری نوت و صدالبته برای نوت ۷ که سامسونگ این همه بهش توجه داشته

Mosayeb_s

ترنجی ینی اینقدر نظر کاربر خودت برات بی ارزشه؟ چه دلیلی داره که اون ویدئو رو قرار ندادین؟ بعد میگردین و میگردین تا یک ویدئو مشکل دار رو پیدا میکنید؟
این اخرین کامنت من هست
موفق باشید

ma23384

شما که میدونید این نمونه های اولیه است چرا این تستهای سطح پایین رو تو سایتتون میزارید هیچ کدوم از سایتهای معتبر ایرانی هم اینا رو نذاشتن نه زومیت نه دیجیاتو و نه …
این دومین باره این تستای عجیب و غریب رو میذارید خودتون که ماشالله تو مسائل فناوری استادید پس چرا چیزی که هنوز نمونه ی اصلیش نیومده رو میخواید خراب کنید
خوبه الان نمونه های ابتدایی آیفون ۷ بیرون درز کرده یکی بیاد آزمایششون کنه و مشکل پیدا کنه همه بگن آیفون مشکل داره؟ نه چون نمونه های آزمایشی و اولیه است

Pouya

نمونه اولیه رو عرضه نمیکنن دوست عزیز کسی هم به نمونه اولیه ۳ تومن پول نمیده

Blue Tech

دوست عزیز اس۷ وضعش کاملا با این فرق میکرد و همچین مشکلی رو نداشت پس یا این گوشی که در تست استفاده شده نسخه ی نهایی آپدیت نرمافزاری رو نداره
یا کانالی که اسپید تست رو گذاشته نامعتبره
که با توجه به پیشینه ی این کانال هر دو محتمله B-)

Nfs

کانال نامعتبر نیست
اولین کانالی بود که Review وان پلاس ۳ رو گذاشت و همین ویدیوش حدود ۲ میلیون بازدید کننده داشت

حسین

یعنی اون چیزی هم که ای بی و آمازون دو هفته هست تو ۶۰ – ۷۰ درصد کشورهای جهان می فروشن نمونه اولیه هست؟؟

Ramin 8890 gamer

قیمت نمونه ی اولیه ی نوت ۷ : ۴۲۰۰۰۰۰ تومان :))))
واقعا مسخرس که میگن این نمونه اولیه و آزمایشیه 🙂
حداقل بگین افتضاح به بار آورده ولی با آپدیت درست میشه 😐

i_love_quality

این تست باید یکم بعد انجام بشه با گرفتن آپدیت! منم اینو قبول ندارم!
فقط همین دوستانی که الان میگن باید آپدیت بشه زمان مقایسه پرچمدار های سونی و… هم یادتون بشه که اونا هم باید آپدیت بشن!
مطمئنم الان طرفدار های سونی میگفتن بهشون میگفتین ترول و کور و…
یکم فکر کنید قبل از طرفداری کور کورانه!

Ho3ein

اگه سونی بود ببینیم چه اشوبی به پا میکردن بعضی…
بگذریم این چیزا طبیعی شده

ولی اگه این مشکلا با به قول شما اپدیت حل نشه وحشتناکه.و یه لکه ننگ میشینه تو سری نوت.سری نوت واقعا بی نقصه اما اگه نوت ۷ همین وضعشو ادامه بده فاجعه است

mahdi ak

براش یه جی ۷ خریدند شده فن سام چه نوت هفتی :yahoo:

jaredy

نتیجه که هیچی ! نیاز به آپدیت داره نوت۷ !
ولی یوتوب چرا نارنجی بود رنگش ! اونجا که میره تو اپ یوتوب دقت کنید به رنگش :دی

mms6430

این مقایسه درست نیست.نوت ۷ پرامکانات ترین گوشی اندرویدیه.وان پلاس اندروید خام داره.بهر حال من یکبار هم تو پست TST گفتم که TST فقط یه چیز تبلیغاتیه ولی خب مسخره کردین.سامسونگ باید وقت بزاره روی رابط کاربریش حالا چه Touchwiz چه Grace.
خودم سونی داشتم و میگم اگه پرفورمنس هم بود شوت میشد.جالبه سامسونگیا میگن نسخه پیش نمایش بود.خودتون این دروغا رو باور میکنین؟؟؟

amin

به نظرم این سایت چون دیده از بقیه سایت های تکنولوژی ایران عقبه سعی در نگارش مطالب زرد برای بازدید میکنه و گرنه هیچ کدوم از سایت های معتبر دنیا این گوشیو بررسی نکردن اونوقت اینجا میان یه کلیپ ک هیچ پشتوانه علمی و فنی نداره پوشش میدن ، قضاوت با مردم . در ضمن من آیفون ۶s پلاس دارم و برای سامسونگ احترام قائلم چون به عنوان رقیب قبولش دارم . اولین نظرم در ترنجی 🙂

صدرا مخملی

:)))
کسی بررسی نکرده اما این ویدیو از فضا به زمین به همین برکت نازل شده
خدایا چقدر علم پیشرفت کرده ها!!!
مرسی دوست عزیز اما فراموش نکنید خیلی بهتره قبل از ارسال نظر چند دقیقه رو فکر کنید!

amin

دوست عزیز یقینا منظور از سایت های معتبر یه کانال دور افتاده نیس . یه سایت در حال اطلاع رسانی بر اساس مراجع معتبر هست یه سایت هم از اینکه هموطناشو به جون هم بندازه لذت میبره .
به امید روزی ک مطالب زرد رو به خورد مردم ندن ?

Blue Tech

جناب مخملی میشه بگین چرا این یکی ویدئو رو پوشش نمیدین!؟
البته من هیچ کدومشون رو قبول ندارم جز phone buff

Blue Tech

https://youtu.be/cX3GANN494w
نمیدونم چرا لینکش جا موند :rose:

Sasan Entezari

کف کردم چقدر این وان پلاس سریعه، پوز یکی یکی آندرویدیهارو زد.
فقط از اپل کم آورد اونم با فاصله خیلی کم.
فکر نکنم گوشیهای دیگه با اپدیت و این چیزی بهش برسن، بابا انصاف هم خوب چیزیه، فاصلش خیلی بیشتر از چند ثانیه بود که بخواهد با یه اپدیت حل بشه

Ramin 8890 gamer

داداش دو سه تا speed test تو یوتیوب دیدم (از کانالای معتبر نه از این هندیا) که از ۶s هم برد توی اسپید تست
درسته که بازیارو از آیفون کند تر لود میکنه اما مدیریت رمش عالیه
طرف میگفت تونسته تا ۳۰ برنامه و بازی رو توی رم نگه داره بدون ریلود !!!
خیلی گوشیه شاخیه
من که یه چند وقت دیگه میخرمش

Rasool Azizi

وقتی نوت۷ رو میبینم یاد ghost recon میوفتم که موقع عوض کردن خشاب میگه am reloading….. خخخ

jaredy

:)))))))) عاشق اون یکی بازی بودم !وسط گیم میخاستم با بچه ها شوخی کنم الکی ریلود میکردم عصابشون خورد میشد :))) تهشم کیک میشدم:دی

no bias

گوشی #چینی :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)