حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا کوآلکام در حال آماده سازی نسل دوم چیپست اسنپدراگون۶۵۲ است؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

Zauba، یک وب سایت صادرات و واردات هندی لیستی منتشر کرده که نشان می دهد کوآلکام در حال آماده سازی نسل دوم چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ است. نسخه ی جدید چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ از ۴ هسته ی ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته ی ۱٫۴ گیگاهرتزی مجهز شده است و از رزولیشن صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل  علاوه بر ۸ گیگابایت رم DDR4 پشتیبانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این لیست نشان می دهد که ۵۸ واحد از این چیپست برای آزمایش شدن هفته ی گذشته از آمریکا به هند فرستاده شده است. هرکدام از این چیپست ها ۵۱ دلار قیمت گذاری شده است و در مجموع ارزشی معادل ۲۹۵۸ دلار داشته اند. در لیست سایت زااوبا این چیپست با شماره مدل MSM8976SG قید شده است این در حالی است که نسخه ی قبلی این محصول یعنی اسنپدارگون ۶۵۲ با شماره مدل MSM8976 عرضه شده بود و دو حرف SG در آخر این شماره مدل نشان دهنده ی دو کلمه ی نسل دوم(second generation) است. می بینید چطور همه چیز باهم جور در می آید؟

نسخه قبلی این چیپست در گوشی های سامسونگ گلکسی A9 (2016) ، A9 Pro 2016 ، اوپو R9 Plus ، ایسوس ZenFone3 Ultra ، آلکاکتل  Idol 4s ، ال جی G5 SE و چند گوشی دیگر استفاده شده اما ما اطلاعی از اینکه این محصول جدید چه زمانی رونمایی خواهد شد و به استفاده عمومی خواهد رسید نداریم اما به نظر می رسد که مراحل آزمایش همچنان ادامه خواهد داشت.

75

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Is-Qualcomm-prepping-a-second-generation-Snapdragon-652-chipset_id84129″ target=”blank”]phonearena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهرخ حسینی

عالیه چیپ اسنپدراگون ۶۵۲ یکی از بهترین چپ هاست که باوجود اینکه پرچمدارنیست قدرت خیلی خوبی داره مخصوصا توبخش گرافیک با گرافیک آدرنو۵۱۰٫

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش