حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت چینی LeEco، اولین گوشی‌‌هوشمند را با هشت گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

بازار گوشی‌های هوشمند با محصولاتی که تنها از نظر تئوری قدرت‌مند هستند و در واقع، کاربران نیازی به مشخصات سخت‌افزاری به‌کار گرفته‌شده در آن‌ها ندارند؛ به اشباع رسیده است. در این بین، سازندگان چینی، بیش از شرکت‌های دیگر به قدرت محصولات جدید خود، فقط بر روی کاغذ و از لحاظ تئوری، اهمیت می‌دهند. به همین جهت، شرکت چینی LeEco بر روی یک گوشی‌هوشمند با هشت گیگابایت حافظه رم مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

پست تازه منشترشده در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌دهد که شرکت LeEco، یک گوشی‌هوشمند پرچم‌دار با هشت گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه می‌کند. محصول جدید LeEco، احتمالاً LeEco Le 2S است و استفاده از هشت گیگابایت حافظه رم در این محصول، شرکت LeEco را به اولین سازنده‌ای مبدل می‌سازد که گوشی‌ پرچم‎دار خود را با چنین حافظه‌ای عرضه می‌کند. تا به حال، شرکت‌های وان‌پلاس برای وان‌پلاس ۳ و شرکت Vivo برای Vivo Xplay 5 با استفاده از شش گیگابایت حافظه رم، محصولات خود را به یک گزینه شکست‌ناپذیر مبدل ساخته بودند و به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید LeEco، این رکورد را جابه‌جا خواهد کرد. 

gsmarena_002

در کنار این میزان حافظه رم، فاش شده است که LeEco Le 2S با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱، ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، صفخه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن احتمالی Quad HD و یک دوربین اصلی، به بازار عرضه می‌شود. زمان معرفی احتمالی آن، اوایل ماه سپتامبر است اما گمان می‌رود که LeEco Le 2S در ۷ سپتامبر، هم‌زمان با آی‌فون ۶SE معرفی شود؛ هم‌چنین، احتمال معرفی آن‌ها در ۹ سپتامبر نیز، محتمل به‌نظر می‌رسد.

با این‌حال، اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا واقعاً گوشی‌های هوشمند به هشت و حتی شش گیگابایت حافظه رم نیاز دارند؟ این موضوع، در حالی به یک استاندارد در میان سازندگان تبدیل شده است که بسیاری از رایانه‌های شخصی، تنها با چهار گیگابایت حافظه رم یا هشت گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌اند و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند؛ به مراتب بیش‌تر از گوشی‌های هوشمند امروزی است. با این‌حال، باید شرکت‌های چینی را به‌عنوان یک عامل برای برهم‌زدن نظم بازار معرفی کرد؛ سازندگانی که به مرور، خود را به جمع پنج سازنده برتر بازار گوشی‌‎های هوشمند تبدیل خواهند کرد و شاید روزی، سامسونگ و اپل را کنار بزنند.

gsmarena_003

این موضوع، باعث شده است تا سازندگان دیگر نیز در مشخصات‌فنی محصولات خود تجدیدنظر کرده و گوشی‌های هوشمند خود را به مشخصاتی قابل رقابت با محصولات چینی، مجهز نمایند. در همین رابطه، پیش‌تر در ترنجی خواندید که گلکسی نوت ۷ با شش گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد و  رئیس بخش موبایل سامسونگ، کوه دونگ جین نیز این موضوع را تایید کرد. رئیس سامسونگ موبایل، مدعی است که گلکسی نوت ۷ با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد و علت آن، بدین خاطر است که سازندگان چینی، محصولات خود را با حافظه‌های داخلی بالا عرضه می‌کنند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/nintendo-patent-detachable-controllers/”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali gheysari

هشت گیگ واقعا بدون کاربرد بازی با اعداد و هدر دادن باتری هستش .همین الان رم های سه و چهارم دارن عالی عمل میکنن بخوایم بسیار اینده نگر هم باشیم میتونیم رو ۴ گیگ حساب کنیم

amirooom

بخدا من با سه گیگ رم ۱۴تا برنامه باز میکنم و کار میکنم هنگی ازش ندیدم
۸گیگ اصلا نیاز نیست :/ :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی