حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

براساس شایعات، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو و Lifestyle در حال ساخت است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر به‌دنبال گوشی‌های هوشمند خوش‌قیمت جدیدی از سری دیزایر هستید، احتمالاً شایعه‌ تازه منتشرشده شما را شگفت‌زده می‌کند. براساس یک گزارش جدید، شرکت اچ‌تی‌سی بر روی گوشی‌‌های HTC Desire 10 Pro و Lifestyle مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اوان‌بلاس، به‌تازگی مدعی شده است که شرکت اچ‌تی‌سی بر روی دو گوشی‌هوشمند جدید با نام اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو و اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle کار می‌کند. هر دو مدل به‌عنوان بخشی از سری پرچم‌دار اچ‌تی‌سی ۱۰، ارائه خواهند شد؛ با این‌حال، از نظر طراحی مشخص نیست که این دو محصول به طراحی گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی ۱۰ شباهت دارد یا خیر (هرچند، امیدواریم که این چنین نباشد!). هم‌چنین، باید توجه داشته باشید که گوشی‌های اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو و اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle با مشخصاتی نزدیک به اچ‌تی‌سی ۱۰ عرضه نمی‌شود. اچ‌تی‌سی ۱۰ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در حال‌حاضر، جزئیاتی از مشخصات‌فنی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو فاش نشده اما اوان‌بلاس، مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle را اعلام کرده است. برطبق گزارش اوان‌بلاس، این مدل به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، مجهز شده است. با توجه به محصولات امروزی که صفحه‌نمایش فول اچ‌دی به یک استاندارد رایج در محصولات میان‌رده تبدیل شده است، استفاده از صفحه‌نمایش اچ‌دی، احتمالاً شما را ناامید کرده است اما باید توجه داشته باشید که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، قیمت چندانی نخواهد داشت و احتمالاً با توجه به قیمت آن، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

مدل ضعیف این گوشی توسط یک تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون کوالکام، قدرت می‌گیرد؛ البته فرکانس کاری هسته‌های پردازشی، مشخص نشده است اما وب‌سایت ترنجی، احتمال می‌دهد که  اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle توسط یک چیپ‌ست از تراشه‌های سری ۴۰۰ کوالکام، همراهی خواهد شد. این موضوع با توجه به مشخصات‌فنی این گوشی تا فاش‌شدن شایعات بیش‌تر، محتمل به‌نظر می‌رسد.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle در دو مدل با ۲ گیگابایت حافظه‌رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. دوربین اصلی، یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی است که از یک فلاش LED استفاده می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle با یک جفت بلندگوی استریو BoomSound Hi-Fi Edition ارائه می‌شود و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری اچ‌تی‌سی، بر روی این گوشی اجرا خواهد شد. البته احتمالاً شرکت سازنده، این گوشی را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل (اندروید نوقا ۷٫۰) به‌روزرسانی می‌کند. برای اطلاع بیش‌تر، گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی در پایان ماه سپتامبر (نیمه اول مهر ماه) ارائه خواهند شد. درباره مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle چه نظری دارید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/htc-desire-10-pro-lifestyle-in-the-works/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

بنظرم لایف استایل شبیه به ۱۰هستش فقط به فرق کوچیک داره مث فرقایی که بین ام۸معمولی و ام۸ ای هستش.

Rohollah74

اچ تی سی محشره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی