حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان انتقال پیام به‌صورت هم‌زمان برای چند نفر در پیام‌رسان واتس‌اپ

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر در برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ عضو هستید، احتمالاً گفت‌وگوهای (چت) بسیاری با دوستان، خانواده و همکاران خود دارید و در حال‌حاضر، تنها می‌توانید یک پیام را در یک‌زمان، برای یک شخص بفرستید. بنابراین، در صورتی‌که می‌خواهید یک پیام را در یک‌زمان به چند نفر از دوستان و همکاران خود منتقل نمایید، دریافت آخرین نسخه آزمایشی پیام‌رسان واتس‌اپ را پیشنهاد می‌دهیم. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

قابلیت جدید نسخه آزمایشی واتس‌اپ، همان‌طور که گفته شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا یک پیام را به چندین نفر، هم‌زمان انتقال دهد و این موضوع از اتلاف وقت کاربران برای ارسال مجدد یک پیام برای چندین نفر، جلوگیری می‌کند. علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد که نسخه آزمایشی واتساپ برای راحتی هرچه بیش‌تر کاربران، گفت‌وگوهای کاربران را به دو دسته تقسیم می‌کند؛ در یک دسته، گفت‌وگوهایی قرار می‌گیرد که بیش‌ترین تکرار را در بین گفت‌وگوهای دیگر کاربران، دارد و در دسته دیگر، آحرین گفت‌وگوها نشان داده می‌شود. دسته اول، به کاربران کمک می‌کند تا به گفت‌وگوهای مدنظر خود در زمان کم‌تری دسترسی داشته باشند.

البته دسته دوم، همانند نسخه اصلی این پیام‌رسان عمل می‌کند؛ پیام‌های جدید در بالای پیام‌های دیگر، نمایش داده می‌شود. باید توجه داشته باشید که این قابلیت‌ها در حال‌حاضر، تنها برای نسخه پیش‌نمایش واتس‌اپ در دسترس است و تا زمان عرضه رسمی آن، باید منتظر ماند؛ با این‌حال، هنوز زمان عرضه عمومی آن مشخص نشده است.

می‌توانید آخرین نسخه آزمایشی پیام‌رسان واتس‌اپ را با نسخه ۲٫۱۶٫۲۳۰ از فروشگاه گوگل‌پلی، دریافت نمایید. قابلیت‌‍‌های جدید واتس‌اپ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا هم‌چنان از این برنامه برای گفت‌وگو با خانواده، دوستان و همکاران خود استفاده می‌کنید یا برنامه‌های پیام‌رسان دیگر را به این برنامه، ترجیح می‌دهید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/whatsapp-forward-message-to-multiple-chats/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

ترنجییییییی
لطفا پوشش بدین
مقایسه ای دیگر بین نوت ۷ و آیفون ۶ اس
https://youtu.be/cX3GANN494w

ᴬˡᵒᶰᵉ ᴮᵒʸ

واتس اپ چیست؟
تلگرامی است سبز رنگ که با بهره گیری از امکانات تلگرام در حال پیشرفت است :negative:

پ.ن:امکان اشتراک سریع خیلی وقته در تلگرام موجوده و در نسخه موبوگرام میشه یه پیام رو برای چت های شخصی،گروه های معمولی،سوپر گروه ها و مخاطبینی که تا الان باهاشون حرف نزدید و در لیست چت های شما نیستند رو به صورت همزمان بفرستید.دسته بندی های مجزای هر بخش هم برای راحتی کار موجوده

پ.ن۲:بند دوم،خط سوم نوشتید واتش اپ لطفاتصحیح بفرمائید،

پ.ن۳:واتس اپ بخواد بترکونه فقط میتونه شبیه تلگرام بشه نهایتا.
مطمئن باشید با استفاده از یه نسخه تلگرام غیر رسمی مثل موبوگرام یا پلاس مسنجر هیچ وقت به واتس اپ نیاز نخواهید داشت :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی