حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۷ به‌دلیل تقاضای بالا و غیر منتظره با تاخیر در چند کشور عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

بعد از انتشار گزارش‌هایی در این مورد که پیش‌سفارش فبلت جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۷ عالی است، درحال حاضر خبر نه چندان خوبی (برای طرفداران سامسونگ در چند کشور) وجود دارد؛ سامسونگ مجبور است تا عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ را در چند کشور به تاخیر بیندازد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سامسونگ موبایل کشور هلند به‌طور رسمی تایید کرده است که به دلیل تقاضای بالا و غیر منتظره، عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ در این کشور به مدت یک هفته، از ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) به ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) به تاخیر افتاده است. پیش از این نیز قرار شده بود که این دستگاه در روسیه و اوکراین در ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) عرضه شود اما این دستگاه، به‌ترتیب تا قبل از ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) و ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) در این دو کشور عرضه نخواهد شد.

همچنین سامسونگ، عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ را در مالزی به تاخیر می‌اندازد؛ به گفته‌ی این شرکت، این تجربه‌ی یک محدودیت عرضه‌ی جهانی در هنگام برخورد با تقاضا است. گلکسی نوت ۷ ممکن است که در کشورهای مختلفی، با تاخیر عرضه شود اما هنوز معلوم نیست که در چه کشورهایی، عرضه‌ی جدیدترین فبلت سامسونگ با تاخیر مواجه خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که آیا گلکسی نوت جدید سامسونگ با تاخیر در ایالات متحده عرضه خواهد شد یا خیر؛ طبق برنامه‌ریزی، این دستگاه باید در ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد) در تمام اپراتورهای ایالات متحده عرضه شود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-7-launch-delayed-in-some-regions-due-to-unexpected-high-demand_id84099″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samsung high quality

ماشالله سامسونگ
Samsung feel the super power B-)?

SAMSUNG _ The Best Brand

شعاره چندوقت پیش منه که پتنتش هم ثبت کرده بودم ، به دلیل استفاده غیر قانونی ازت شکایت میکنم :yes:

جریمه : یک دستگاه گالاکسی نوت ۷ B-) :yahoo: :heart:

شاهرخ حسینی

دیگه چی بگم واقعا هم ماشاءالله ایول.

Gooooogle

ماشالاه نیومده تموم شد حالا یعضی از شرکتا کلی افت قیمت و این چیز میزنن مگه کسی میخره بهترین گوشی تا سال اینده نوت ۷ هست و بس B-) B-)

Nokia.king

خب گوشی هست که روش زحمت کشیده شده بهترین سخت افزار بهترین زیبایی بهترین امکانات رو داره چرا مشتری نخره ؟؟ اصلا نوت هفت واقعا جای انتخابی برای گوشی دیگه نمیذاره مگر اینکه طرف پولشو نداشته باشه وگرنه تو این رنج حتی تعصبی ترین افراد هم این گوشی رو میخرن چون واقعا سامسونگ خودشو‌یه برند مورد اعتماد جا انداخته و ارزش خرید بالایی داره گوشی هاش

Chalton

دیگه چی بگم؟سامسونگ با این همه خط تولید واسه نوت هفت کم اورده چون مردم حجوم اوردن تا بهترین گوشی تاریخ کل موبایل هارو خریداری کنن این ابر گوشی بالا ۲۰ میلیون فروش میره حالا ببینید البته به جز اپراتورها،اون وقت معزز میگه بیا نوت هفت رو با زد پنج مقایسه کنیم اگه بیام مقایسه کنیم به خدا مردم به عقل من شک میکنن ،منطقیش اینه که ایکس پرفورمنس رو با اس ۴ مقایسه کنیم که اونم حتما برنده اس ۴ هست.چند روز دیگه بهترین گوشی دنیای موبایل رو میگیرم و لذت میبرم.

shahab

کلا هردوتاتون با تعصب حرف میزنید،، واقع بین باشیم، هم مقایسه نوت ۷ با زد فایو خنده داره هم مقایسه پرفورمنس با اس فور :bye:

Mehdi_tr74

بسیار موافقم شهاب جان
چالتون عزیز اگر میخوای تعصب معزز رو عنوان کنی نباید پشتش خودتم با تعصب حرف بزنی.
معزز که همه میدونن خیلی متعصب هست و همه هم میدونن مقایسه نوت۷ با زد۵ خنده داره، ولی مقایسه اس۴ با ایکس پرفورمنس خنده دار تره عزیز.
من خودم بیشتر طرف سامسونگم ولی با این جور حرف زدن ها کسی طرف سامسونگ که نمیاد هیچ ، زده هم میشه.
موفق باشی عزیز :heart:

SAMSUNG _ The Best Brand

Samsung … Means True Love _ Ultra Power B-) :yahoo: :heart:

ᴬˡᵒᶰᵉ ᴮᵒʸ

محصول عالی + استقبال عالی + فروش عالی=تضمین موفقیت :yes: :good:

Mehdi_tr74

واقعا دلم میخواد یه نوت ۷ بخرم.
ولی قیمتش خیلی بالاس و حالا حالا ها هم نمیاد پایین که بتونم بخرمش.
حیف

saber133

تو ایران که سر وقت میاد دیگه درسته؟؟ خخخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی