حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس‌ بوک ۲ با پردازنده‌های کبی‌ لیک اینتل عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

در ابتدا، انتظار می‌رفت مایکروسافت از سرفیس‌ بوک ۲ در پاییز سال ۲۰۱۶ رونمایی کند و با نزدیک‌شدن به این زمان، شایعات بیشتری از لپ‌تاپ پرچم‌دار مایکروسافت، منتشر می‌شود. اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که سرفیس‌ بوک ۲ با یک لولای مجدداً طراحی‌شده و پردازنده‌های کبی‌ لیک اینتل، ارائه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اول از همه، باید به این موضوع اشاره کرد که طراحی سرفیس‌ بوک ۲ در مقایسه با نسل اول خود، چندان دستخوش تغییر نشده است؛ با این‌حال، لپ‌تاپ جدید مایکروسافت با مشخصات‌فنی به‌روزرشده و تغییرات اندک دیگری از جمله لولای باز طراحی‌شده، عرضه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین شایعاتی که درباره لپ‌تاپ جدید مایکروسافت منتشر می‌شود، از عرضه سرفیس‌ بوک ۲ با پردازنده‌های کبی‌ لیک اینتل حکایت می‌کند. پردازنده‌های جدید اینتل به بازار عرضه نشده است اما انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی، شرکت اینتل، پردازنده‌های کبی‌ لیک اینتل را برای استفاده در محصولات جدید آماده نماید. بنابراین، بسیار محتمل است که شرکت مایکروسافت، سرفیس‌ بوک ۲ را با این پردازنده به بازار عرضه کند؛ برای صحت این ادعا، باید گفت که شرکت اینتل در طول کنفرانس مربوط به درآمد مالی خود در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی در ۲۰ جولای (۳۰ تیرماه) به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که عرضه پردازنده کبی لیک به شرکای سازنده این شرکت، آغاز شده است.

اگر شایعات منتشرشده صحت داشته باشد، سرفیس بوک ۲ با پیشرفت‌های قابل‌توجهی از جمله پردازنده کبی لیک، گرافیک قدرت‌مند با پشتیبانی از رزولوشون ۴K و درگاه یو‌اس‌بی ۳٫۱ به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین، در ابتدا گفته شد که سرفیس بوک جدید مایکروسافت با لولای باز طراحی‌شده، ارائه می‌شود و در مقایسه با لولای مورد استفاده در سرفیس بوک ۱، نواقص کم‌تری خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مشکل کاربران با نسل اول سرفیس بوک، به لولای آن مربوط می‌شود؛ علاوه‌بر طراحی نه‌چندان جذاب لولای سرفیس‌ بوک ۱، کاربران مدعی شده‌اند که لولای این محصول، باعث می‌شود تا گرد و خاک به‌راحتی بین صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید جای بگیرد. بنابراین، انتظار می‌رود که شرکت مایکروسافت، این مشکل را برطرف کرده و سرفیس بوک ۲، نظر مساعد کاربران را به خود جلب نماید.

 شایعات از عرضه سرفیس بوک ۲ در اواخر سال جاری میلادی، در حالی حکایت می‌کنند که پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه سرفیس بوک ۲ در سال ۲۰۱۷ به گوش رسید.  یک منبع معتبر، مدعی شده است که معرفی لپ‌تاپ سرفیس‌ بوک ۲ تا بهار یا تابستان سال ۲۰۱۷، احتمالاً به تعویق خواهد افتاد. علاوه‌براین، شایعاتی مبنی بر عرضه هم‌زمان محصولات جدید سرفیس مایکروسافت، هم‌زمان با رونمایی از سرفیس‌ بوک ۲ منتشر شده است؛ بنابراین، سرفیس پرو ۵ و سرفیس‌فون تا سال آینده میلادی، معرفی نخواهد شد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-surface-book-2-could-launch-with-redesigned-hinge-kaby-lake-cpus-507196.shtml”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهرخ حسینی

یعنی اولین نظرو من دارم میدم؟دوستانی که گوشی های اپل دارن یابهتربگم آیفون ۶s پلاس میشه بگید معایب یاهمون محدودیت هاش چیه؟ممنون میشم جوابموبدین لازم دارم :rose:

شاهرخ حسینی

بله حتما ببخشید آقای جهانی،واسم لازم بود گفتم شاید اینجاجوابموبگیرم به هرحال عذرمیخوام.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی