حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بیلدهای به‌روزرسانی رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ تنها برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

عرضه به‌روزرسانی رداستون (به‌روزرسانی سالانه) سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای رایانه‌های شخصی آغاز شده است و این شرکت در حال‌حاضر، برای عرضه بیلدهای پیش‌نمایش به‌روزرسانی رداستون ۲ آماده می‌شود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که اولین بیلدهای به‌روزرسانی رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، تنها برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

بیلدهای پیش‌نمایش به‌روزرسانی رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، برای عرضه آماده است و بسیاری از کاربران، منتظر برای بررسی تغییرات صورت‌گرفته در این به‌روزرسانی، آماده می‎شوند. با این‌حال، شاید کمی عجیب باشد که مایکروسافت، اولین بیلدهای به‌روزرسانی رداستون ۲  را در حالی ارائه می‌دهد که تعدادی از کاربران، مدعی شده‌اند که به‌روزرسانی سالانه برای رایانه‌شخصی آن‌ها، مشکلاتی را به‌وجود آورده است و علاوه‌براین، این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند عرضه نشده است.

بیلدهای پیش‌نمایش به‌روزرسانی رداستون ۲ برای گوشی‌های هوشمند در زمان دیگری، عرضه خواهد شد

در یک پست در “فیدبک هاب”، مایکروسافت شرح می‌دهد که بیلدهای به‌روزرسانی رداستون ۲ برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی عرضه نخواهد شد زیرا در ابتدا، باید به‌روزرسانی سالانه را دریافت نمایند. بنابراین، به‌روزرسانی رداستون ۲ برای گوشی‌های هوشمند سری “لومیا” در زمان دیگری عرضه می‌شود. مایکروسافت، درباره به‌روزرسانی سالانه ادعا می‌کند:

کاربران برنامه ویندوز اینسایدر، تنظیمات مربوط به حلقه خود را بررسی نمایند. اکنون که به‌روزرسانی سالانه با شماره بیلد ۱۴۳۹۳ ارائه شده، این به‌روزرسانی با آپدیت ماه نوامبر با شماره بیلد ۱۰۵۸۶ در شاخه فعلی، جایگزین شده است.

مایکروسافت، اکنون برای انتشار بیلدهای جدید پیش‌نمایش جدید برای کاربران حلقه Fast برنامه ویندوز اینسایدر، آماده می‌شود. همانند آنچه که مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی ماه نوامبر انجام داده است؛ بیلدهای پیش‌نمایش جدید برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در ابتدا عرضه می‌شود و پس از چند هفته، بیلدهای جدیدی برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی عرضه خواهد شد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بیلدهای جدید به‌روزرسانی رداستون ۲ در ابتدا، قابلیت‌های شایعه‌شده را با خود به همراه نخواهند داشت و مایکروسافت به مرور، قابلیت‌های به‌روزرسانی رداستون ۲ را برای بررسی در بیلدهای پیش‌نمیش، ارائه می‌دهد. مایکروسافت پیش از هرگونه تغییر جدیدی در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، با عرضه به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بر روی بهبود عملکرد سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بر روی تمامی محصولات از جمله رایانه‌های‌شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و کنسول بازی ایکس‌باکس، تمرکز خواهد کرد و تلاش می‌کند تا پلت‌فرم‌های خود را یکپارچه‌سازی نماید.

 در حال‌حاضر، زمان عرضه بیلدهای به‌روزرسانی رداستون ۲ برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مشخص نشده است و تنها می‌توان تا تایید رسمی، منتظر ماند. گفته می‌شود که نسخه‌نهایی به‌روزرسانی رداستون ۲ در بهار ۲۰۱۷ منتشر خواهد و تا اواخر سال ۲۰۱۷ نیز، مایکروسافت به‌روزرسانی رداستون ۳ را ارائه می‌دهد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/first-windows-10-redstone-2-builds-will-be-exclusive-to-pcs-507151.shtml”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی