حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیم لانچر و گیم تولز به گلکسی اس ۶ و نوت ۵ می‌آیند

نوشته

7 سال قبل | 11 دیدگاه | مطالب ترنجی

گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ / اس ۶ اج پرچمداران سال گذشته‌ی سامسونگ هستند که با عرضه‌ی اس ۷ و نوت ۷ در مضیقه قرار گرفته‌اند. دارندگان این سه تلفن هوشمند که سال گذشته توانستند دیدگاه بسیاری از طرفداران دیگر شرکت‌ها را نسبت به سامسونگ عوض کنند همیشه حسرت امکاناتی را می‌خوردند که چرا تلفن‌های آن‌ها نباید گیم تولز و یا گیم لانچر داشته باشد. سامسونگ در گلکسی اس ۷ اج / اس ۷ از این ویژگی جذاب پرده برداشت و احتمالا سامسونگ بعد از مدت‌ها می‌خواهد این دو ویژگی بسیار جذاب و مورد علاقه‌ی گیمر‌ها را به پرچمداران سال ۲۰۱۵ خود بیاورد.

با ترنجی همراه باشید…

در بسیاری از موارد کمپانی‌ها از عرضه‌ی امکانات پرچمداران جدید خود برای گوشی‌های نسل قبل خودداری می‌کنند و گلکسی نوت ۵ و اس ۶ نیز از این قاعده‌ی تلخ مستثنی نیستند. کره‌ای‌ها در مراسم معرفی گلکسی اس ۷ اج از ویژگی‌های جذابی مخصوص بازی پرده برداشتند که به کاربر این امکان را می‌داد تا با استفاده از این قابلیت‌ها تجربه‌ی بهتری از بازی در گوشی‌های سامسونگ داشته باشد.

این دو ویژگی گیم لانچر و گیم تولز نام داشتند که تنها مختص اس ۷ و اس ۷ اج بودند ولی سامسونگ می‌خواهد برای جلب رضایت بیشتر کاربرانش این دو قابلیت را مهمان تلفن‌های قدیمی‌اش کند. گیم تولز و گیم لانچر به کاربر این امکان را می‌دهد که در هنگام بازی آپشن‌های مختلفی را اجرا کند و همچنین از لحاظ کارکرد ارتقاهای مثبتی را شاهد باشد. گیم لانچر برای مثال به دارنده‌ی گلکسی‌ اس ۷ اج این امکان را می‌داد که در هنگام بازی بتواند اعلانات را غیر فعال کند٬ ویژگی را فعال کند که تلفن تنها به تماس‌های ضروری پاسخ دهد و یا در هنگام بازی امکان ضبط فیلم از اجرای همزمان وجود داشته باشد.

Samsung-Galaxy-S6-edge-46

مسلما افراد کمی به‌صورت کاملا حرفه‌ای از تلفن همراه خود به عنوان یک کنسول همراه استفاده می‌کنند اما اکثر افراد دوست دارند به‌صورت تفننی در اوقات فراغت خود سری به بازی‌های جذاب و گرافیکی بزنند!

شما با استفاده از این دو قابلیت جذاب می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را دسته بندی کنید و در هر زمان به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به‌شخصه قابلیت ضبط ویدیو از بازی را بسیار دوست دارم زیرا می‌توانم تجربه‌ی خود را به راحتی با دوستانم به اشتراک بگذارم ولی یک مشکل اساسی در هنگام بازی کردن ضبط اسکرین از لحظه‌ی مورد نظر شماست. با گیم تولز این امکان بسیار راحت‌تر از قبل شده است.

Samsung-Galaxy-S6.-6.0-beta005

سامسونگ این دو ویژگی را هم‌اکنون به گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ اضافه کرده است. برای برخی از کاربران در بعضی از کشورها هم‌اکنون این دو ویژگی (یعنی گیم لانچر و گیم تولز) در دسترس است و شما می‌توانید با مراجعه به Galaxy Apps این دو نرم‌افزار را دانلود کنید.

شاید بسیاری همانند ما فکر کنید که چرا با وجود برنامه‌های شخص ثالث فراوان موجود در استورهای مختلف ما باید همچنان به قابلیت‌هایی که در آینده به تلفن‌های هوشمندمان خواهد آمد فکر کنیم؟ خب مسلما تجربه‌ی کار با یک اپلیکیشن پیشفرض که به صورت کامل با تلفن شما همگام شده است یک تجربه‌ی بی‌نقص و جذاب خواهد بود. در چنین نرم‌افزارهایی به صورت کلی می‌توان بهتر از تلفن هوشمند لذت برد و نیاز به استفاده‌ی مداوم از منابعی همانند پردازنده و رم موقت نیست.

در آینده با رویه‌ی جدید سامسونگ احتمال عرضه‌ی نرم‌افزارها و قابلیت‌های جدید برای پرچمداران قدیمی وجود خواهد داشت. با توجه به آن‌که تلفن‌های قدیمی سامسونگ از پتانسیل بالایی برای نرم‌افزارهای جدید و امکانات جدید برخوردار است به‌هیچ‌وجه بعید نیست که برخی از امکانات جذاب نوت ۷ مهمان گلکسی نوت ۵ شود. گلکسی نوت ۵ همچنان با پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ و ۴ گیگابایت رم در بین بهترین‌های بازار قرار دارد و در صورت فراموش شدن آن به دست سامسونگ باید از کلمه‌ی ظلم استفاده کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا گیم تولز و گیم لانچر را می‌پسندید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/new-gaming-features-comes-galaxy-s6-galaxy-note-5.html”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

ممنون از مشتری مداریه بی نظیره سامی جون :heart:

امیرشایان

من نمیدونم این خبر چرا امروز تازه تو سایت های ایرانی درج شد !!!!!!
تقریبا ۵ ماه پیش بود که روی نوت ۵ یکی از رفقا نصب کرده بود و به من گفت و من هم روی سایت APK MIRROR هر دو رو دانلود کردم و روی نوت ۴ خودم نصب کردم .
به هرحال دوستانی که نوت ۴ هم دارن میتونن از سایت APK MIRROR دانلود کنن و روی نوت ۴ نصب کنن .
اینم لینک صفحه برنامه های سامسونگ که همون اوایل میتونید این برنامه هارو دانلود کنید

http://www.apkmirror.com/?s=SAMSUNG&post_type=app_release&searchtype=apk

babak note

سلام رابط کاربری نوت ۷ واسه اس ۷ و اس ۶ نمیاد؟؟

JAGUAR

میاد دوست عزیز

☆dani☆

اگه always on display هم میومد خوب میشد ولی بازم از سامسونگ از این قابلیت خوب ممنونیم :good:

samsung king

قرار نیست ویژگی صفحه همیشه روشن برای نوت ۵ و اس ۶ بیاد؟

kamran jaafari

تو استور سامسونگ فقط برنامه گیم لانچر بود
گیم تولز رو سرچ زدم نبود
چیکار کنم از کجا دانلود کنم

JAGUAR

به لینک موجود در کامنت پایین مراجعه کن دوست عزیز

MASiH

Game Tools از طریق اپلیکیشن Game Launcher دانلود می‌شه

kamran jaafari

سپاس از جگوار و مسیح عزیز
:rose:

JAGUAR

دوستانی که مقاله بنده حقیر رو در باب آموزش گیم لانچر و گیم تولز نخوندن میتونن الان بخونن
https://toranji.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%af%db%8c%d9%85-%d9%84%d8%a7%d9%86%da%86%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com