حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت: به‌روزرسانی سالانه برای گوشی‌های هوشمند، تقریباً آماده شده است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

به‌روزرسانی سالانه برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است اما این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی سری “لومیا” ارائه نشده است و شرکت مایکروسافت، به سختی تلاش می‌کند تا به‌روزرسانی مذکور را برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل ارائه دهد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی سالانه برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی، تقریباً آماده شده باشد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

بنابر اعلام‌رسمی دونا سرکار، سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر، به‌تازگی اعلام کرده است که کار بر روی به‌روزرسانی سالانه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، تقریباً به پایان رسیده است و تیم‌ توسعه‌دهنده، به مرحله آماده‌شدن نسخه‌نهایی این به‌روزرسانی بسیار نزدیک است؛ هم‌چنین، به‌زودی، به‌روزرسانی سالانه برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی عرضه خواهد شد.

با این‌حال، هنوز زمان‌ عرضه مشخص نشده است!

در حال‌حاضر، مشخص نشده است که به‌روزرسانی سالانه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، چه زمانی عرضه خواهد شد؛ با این‌حال و با توجه به اعلام‌رسمی مایکروسافت، فاصله زیادی با زمان عرضه نسخه نهایی این به‌روزرسانی نداریم و ممکن است در هفته آینده، این به‌روزرسانی به‌ صورت رسمی منتشر شود.

دونا سرکار، مدعی شده است برای دریافت این به‌روزرسانی در حال‌حاضر و گزارش مشکلات به‌روزرسانی سالانه بر روی گوشی‌هوشمند ویندوزی خود، باید در برنامه ویندوز اینسایدر، عضو شده و بیلد ۱۴۳۹۳ را دریافت نمایند (این بیلد در واقع نسخه RTM است که برای کاربران، عرضه خواهد شد).

دونا سرکار درباره بیلدهای پیش‌نمایش بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، همان‌طور که در ترنجی پیش‌تر خواندید؛ می‌‎گوید:

همانند آنچه که مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی ماه نوامبر انجام داده است؛ بیلدهای پیش‌نمایش جدید برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در ابتدا عرضه می‌شود و پس از چند هفته، بیلدهای جدیدی برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی عرضه خواهد شد.

علاوه‌براین، سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر اعلام کرده است:

در حال‌حاضر، تیم توسعه‌دهنده به دقت بر روی آماده‌سازی به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های هوشمند، مشغول شده است و فکر می‌کنیم که تقریباً برای انتشار، آماده هستیم.

شما می‌‎توانید به تیم توسعه‌دهنده با نصب بیلد ۱۴۳۹۳٫۶۷ (KB3176931) بر روی گوشی‌هوشمند خود و فرستادن بازخوردتان در صورت مواجه با هر نوع مشکلی در فیدبک هاب، کمک نمایید.

تیم توسعه‌دهنده، تصمیم دارد تا از عرضه یک به‌روزرسانی بدون نقص، اطمینان حاصل نماید و بازخورد شما، می‌تواند باعث بهبود به‌روزرسانی سالانه شود و در به‌روزرسانی نهایی، تفاوت ایجاد کند.

با توجه به عدم‌عرضه به‌روزرسانی سالانه در تاریخ پیش‌تر تعیین شده (۱۹ خرداد)، هرگونه اعلام زمان مشخصی برای عرضه به‌روزرسانی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل با توجه به “عدم‌عرضه نسخه‌نهایی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل” تنها براساس حدس و گمان است و صحت ندارد. بنابراین، باید امیدوار باشید که مایکروسافت در نهایت، زمان مشخصی را برای انتشار به‌روزرسانی برای گوشی‌های ویندوزی مشخص نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی