حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسمی: تبلت انویدیا Shield 2 کنسل شده است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تبلت انویدیا شیلد به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین محصولات ویژه بازی در بازار شناخته می‌شود و قدرت سخت‌افزاری بالا در یک دستگاه نسبتاً کوچک، یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده آن به شمار می‌رود. با این‌حال و با وجود انتشار شایعات مختلف مبنی بر عرضه مدل جدید تبلت انویدیا با نام NVIDIA SHIELD 2، شرکت سازنده به‌طور رسمی اعلام کرده است که عرضه یک مدل جدید از تبلت انویدیا شیلد در چشم‌انداز آینده این شرکت، جایی ندارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

نامه جدید شرکت انویدیا به کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان می‌دهد که این شرکت، تبلت انویدیا Shield 2 را به بازار عرضه نخواهد کرد. متن نامه در ادامه، آمده است:

بازرس عزیز؛

این نامه، از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) درخواست می‌کند تا مجوز مذکور را نادیده بگیرد.

دلیل این درخواست، به شرح زیر است:

  • بنابر دلایل تجاری، محصول جدید این شرکت کنسل شده است.

ما تایید می‌کنیم که این دستگاه (با شماره آی‌دی FCC: VOB-P2290W) فروخته نشده یا به بازار، عرضه نشده است (به‌عنوان مثال، در هیچ کشوری).

به‌نظر می‌رسد که شرکت انویدیا در ابتدا، تصمیم داشت تا یک تبلت NVIDIA SHIELD جدید به بازار عرضه نماید اما در نهایت، به دلایل تجاری از عرضه آن صرف‌نظر کرده است. دلایل شرکت انویدیا برای کنسل‌شدن عرضه تبلت جدید این شرکت در حال‌‎حاضر، نامشخص است ولی با این‌حال، می‌توان حدس زد که فروش تبلت NVIDIA SHIELD، به اندازه کافی بالا نبوده است تا این سازنده به عرضه یک مدل جدید، تمایل پیدا نماید.

با این‌حال، تبلت NVIDIA SHIELD هم‌چنان به عنوان یک محصول قدرت‌مند در بازار شناخته می‌شود و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد؛ به همین جهت، عرضه یک مدل به‌روزشده برای آن، چندان لازم نیست. با این‌حال، باید توجه داشته باشید که فروش تبلت‌ها یک روند نزولی را طی می‌کند و سازندگان، تمایل چندانی به ادامه حضور در این بازار ندارد؛ بنابراین، شرکت انویدیا تصمیم گرفته است تا بر روی دیگر محصولات خود نظیر SHIELD TV، متمرکز شود.

پیش‌‌تر در ترنجی خواندید که تبلت جدید انویدیا با شماره مدل P2523 در ۱۵ جولای (۲۵ تیر)، تاییدیه FCC دریافت کرده است. البته  دریافت تاییدیه مذکور برای تبلت جدید انویدیا، جزئیات چندانی را از آن فاش نمی‌کند اما بخشی از مشخصات این محصول بنابر گمانه‌زنی‌ها براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از این تاییدیه، ابعاد این تبلت، ۲۱۸٫۴۴ در ۱۲۱٫۹۲ در ۷٫۶۲ میلی‌متر است که با قضاوت براساس این ابعاد، می‌توان مطمئن بود که تبلت نازک جدید انویدیا به یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی مجهز شده است. از جمله دیگر مشخصاتی که برای محصول جدید انویدیا فاش شده است، می‌توان به صفحه‌نمایش Quad HD اشاره کرد.

[su_button url=”http://www.technobuffalo.com/2016/08/11/nvidia-shield-2-tablet-cancelled/”]technobuffalo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی