حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش ۳۰ درصدی عرضه لپ‌تاپ‌های مک‌بوک اپل در سه‌ماهه گذشته

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اپل، به‌عنوان یکی از سازندگان مطرح در بازار رایانه‌های شخصی قابل‌حمل (لپ‌تاپ) شناخته می‌شود و عملکرد کلی شرکت اپل در این بازار، قابل قبول بوده است. با این‌حال، بسیاری ادعا می‌کنند که مک‌بوک‌های اپل دیگر همانند گذشته در مقایسه با محصولات هم‌رده‌ی خود، یک گزینه ارزشمند محسوب نمی‌شوند و کوپرتینویی‌ها، مک‌بوک‌های خود را به مشخصات سخت‌افزاری قدیمی‌تر در مقایسه با دیگر محصولات بازار، محدود نگه داشته‌اند. البته، نتایج تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که علی‌رغم انتقادهای فراوان از مک‌بوک‌های اپل، فروش لپ‌تاپ‌های این شرکت، یک روند صعودی را طی می‌کند. برای جزئیات بیشتر با ترنجی، همراه باشید.

بنابر گزارش تازه منتشرشده توسط TrendForce، عرضه لپ‌تاپ‌های مک‌بوک اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۰٫۳ درصد افزایش داشته است. در این گزارش، مشاهده می‌شود که مک‌بوک ۱۲ اینچی رتینا شرکت اپل به افزایش فروش لپ‌تاپ‌های شرکت اپل، کمک کرده است:

فروش لپ‌تاپ‌های مک‌بوک اپل در سه‌ ماهه دوم سال جاری میلادی در مقایسه با سه‌ ماهه گذشته، به بیش از ۳۰٫۳ درصد افزایش یافته است؛ هم‌چنین، شرکت اپل به‌عنوان یک سازنده لپ‌تاپ در نیمه‌اول سال ۲۰۱۶، در رتبه پنجم قرار دارد.

افزایش فروش لپ‌تاپ‌های مک‌بوک اپل به کمک عرضه مک‌بوک ۱۲ اینچی رتینا ممکن شده است. TrendForce، پیش‌بینی می‌کند که فروش لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در سه‌ ماهه سوم و سه‌ ماهه چهارم، یک رشد متوالی را به دلیل عرضه مک‌بوک‌های جدید تا پایان سال جاری میلادی، به ثبت خواهد رساند.

احتمالاً قابلیت‌های جدید مک‌بوک ۱۲ اینچی شرکت اپل به‌عنوان تنها محصول این سازنده که با تراشه اسکای‌لیک اینتل عرضه شده است؛ کاربران را به خرید مک‌بوک‌های شرکت اپل، مجاب می‌کند. ماندگاری باتری در مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی شرکت اپل بنابر ادعای رسمی، بهبود قابل توجهی داشته است و باتری مک‌بوک ۱۲ اینچی جدید این شرکت تا ۳۰ روز در حالت آماده‌ به‌کار، ماندگاری خواهد داشت. علاوه‌براین، می‌توانید به مدت ۱۰ ساعت با مک‌بوک شرکت اپل، به وب‌گردی با استفاده از اتصال بی‌سیم بپردازید و این رقم برای پخش فیلم، به ۱۱ ساعت می‌رسد. صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ پیکسل، گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 515، پردازنده‌های دو هسته‌ای Core M اینتل (Core m3 و Core m5) و هشت گیگابایت حافظه رم، از جمله مشخصاتی است که مک‌بوک ۱۲ اینچی شرکت اپل به آن‌ها مجهز شده است.

در رابطه با مک‌بوک‌های جدیدی که شرکت اپل تا پایان سال جاری از آن‌ها رونمایی خواهد کرد؛ باید گفت که بنابر شایعات، شرکت اپل، مک‌بوک ایر جدیدی به بازار عرضه نمی‌کند و تنها بر روی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو متمرکز خواهد شد. مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ شرکت اپل، احتمالاً به پنل لمسی OLED یا Touch ID مجهز نشده است؛ به احتمال زیاد، مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ با پردازنده‌های کبی لیک اینتل عرضه می‌شود و با یک طراحی نازک‌تر، همراه شده است. شما درباره عملکرد فروش مک‌بوک‌های شرکت اپل، چه دیدگاهی دارید؟ آیا در بازار امروز، محدودیت‌هایی که مک‌بوک‌های شرکت اپل با آن‌ها ارائه می‌شود؛ می‌تواند موفقیت محصولات این شرکت را تضمین نماید؟

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/apples-macbook-shipments-increased-by-30-last-quarter-11-08-2016/”].geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی