حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، بر روی سه مدل سرفیس All-in-One کار می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت به فعالیت‌های خود در بازار سخت‌افزار، ادامه می‌دهد و براساس گزارشات منتشرشده، محصولات آینده مایکروسافت تنها به لپ‌تاپ هیبریدی خلاصه نشده و غول ردموندی، یک سرفیس All-in-One عرضه خواهد کرد. با این‌حال، به‌تازگی فاش شده است که سه مدل سرفیس All-in-One توسط مایکروسافت، در حال آزمایش است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر عرضه یک All-in-One (به‌طور مخفف AIO) با برند سرفیس منتشر شد و بنابر شایعات، سرفیس All-In-One مایکروسافت در سال جاری ارائه نمی‌شود. این موضوع در حالی اعلام شده است که بسیاری، انتظار دارند تا سری محصولات سرفیس مایکروسافت از جمله سرفیس بوک ۲، سرفیس پرو ۵ و دست‌بند مچی سلامتی مایکروسات Band 3 در یک رویداد در پاییز معرفی شود و مایکروسافت با استفاده از تعطیلات سال نو میلادی، درآمد قابل‌توجهی از محصولات جدید خود به‌دست‌آورد.

اول از همه، باید گفت که سرفیس AIO مایکروسافت، به‌عنوان یک رقیب جدی برای آی‌مک شرکت اپل معرفی خواهد شد و شرکت مایکروسافت با استفاده از برند تجاری “سرفیس”، به‌دنبال آن است تا موفقیت محصول جدید خود را افزایش دهد. بنابر شایعات، مایکروسافت، در حال بررسی سه صفحه‌نمایش با اندازه‌های ۲۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، ۲۴ و ۲۷ اینچی با رزولوشن ۴K برای سرفیس AIO است.

عرضه یک AIO با برند “سرفیس” به دلیل استفاده از سیستم‌عامل ویندوز، می‌تواند نظر مساعد بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. در بخش طراحی در حال‌حاضر، جزئیاتی از محصول جدید مایکروسافت فاش نشده است اما همانند دیگر محصولات سری “سرفیس”، انتظار می‌رود که محصول جدید غول ردموندی، طراحی بسیار جذابی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، ممکن است عرضه نشود!

در رابطه با سرفیس AIO، باید توجه داشته باشید که مایکروسافت در حال‌حاضر، هم‌چنان سرفیس AIO را بررسی می‌کند و هنوز تصمیم مشخصی برای عرضه یک مدل از این محصول، نگرفته است. علاوه‌براین، بررسی سه مدل به صورت داخلی، لزوماً به معنای عرضه سرفیس All-In-One در سه مدل با صفحه‌نمایش ۲۱، ۲۴ و ۲۷ اینچی نیست و در نهایت، مایکروسافت، حداقل یک مدل را حذف می‌کند.

حضور مایکروسافت در بازار محصولات All-In-One، می‌تواند این شرکت را در بازار سخت‌افزار به یک سازنده کلیدی و با اهمیت تبدیل نماید. با این‌حال، معرفی سرفیس AIO، شرکای تجاری مایکروسافت را درباره محصولات اصلی سری سرفیس، نگران‌ می‌کند!

در حال‌حاضر، قیمت سرفیس AIO مشخص نشده است اما با توجه به روندی که مایکروسافت برای قیمت‌گذاری محصولات خود دنبال می‌کند، احتمال می‌دهیم که سرفیس All-in-One به‌عنوان یک مدل رده‌بالا ارائه شود و بنابراین، قیمت نسبتاً بالایی خواهد داشت. با این وجود، در صورتی‌که مدل ۲۱ اینچی سرفیس AIO ارائه شود، قیمت مناسب‌تری در مقایسه با مدل ۲۴ یا ۲۷ اینچی این محصول، خواهد داشت.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-considering-three-versions-of-surface-all-in-one-pc-507198.shtml”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

سرفیس رو خیلی دوست دارم اما قیمت های فضایی اونا باعث شده من کلا از لیست انتخاب هام خطشون بزنم.
وقتی میشه با قیمت ۵ میلیون تومان گزینه های بهتری رو خرید چرا باید سرفیس با مشخصات پایین خرید؟!

pika

همینه دیگه!
یه نویسنده دارن فن سامسوگه
یه نویسنده دارن فن مایکی!
یعنی مایکی بیلد ویندوزش از ۱۴۵۸۴۹۶۸ میره روی ۱۴۵۸۴۹۶۹ درجا خبرشو میذارن!
شایعه میشه فلان چیزو شاید ۲ سال دیگه بسازه درجا میذارن!
بعد V20 خبر رسمی اومده واسش هیشکی به هیچ جاش نیست
دیروز فون آرنا گذاشته
امروز دیجیاتو و زومیت
ایشالا هفته دیگه ترنجی 😐
الجی بدبخت نه مثل سونی جنجال داره ، نه مثل سامی و مایکی نویسنده داره نه مثل اپل طرفدار

صدرا مخملی

دوست عزیز به نظر من بهتره یه سایت دیگه رو برای مرور انتخاب کنید
هیچ اجباری نیست!
واقعا ترنجی با این اوضاعی که شما میگید اصلا سایت خوبی نیست؛ خیلی بده!
چرا انقدر حرص میخوری اخه؟ این نظر شما الان بی ربط هست به موضوع و نمیدونم چرا باید اینجا گفته بشه!

pika

چشم حتما :))
” این نظر شما الان بی ربط هست به موضوع و نمیدونم چرا باید اینجا گفته بشه!”
چون پستی راجع ب ال جی نیست که زیرش نظرمو بگم :))
خدافظی

Chalton

ایشالا یه روز بعد از ظهر واسه الجی هم خبر میاد خخخخ،اخه الان با معرفی نوت کی به الجی فکر میکنه،مهم ترین گوشی سال معرفی شد دیگه بقیه برندها زیاد مهم نیستن.

pika

تو خفه :))

صدرا مخملی

باشه دوست عزیز صحبت شما هم محترمه ….
موفق باشید

riofarina

مگه نگفت تو خفه.
خفه شو دیگه☺️☺️

grimm

یه محصول جدید و خلاقانه دیگه از خانواده سرفیس واقعأ برند خوب و با کیفیتیه و خیالتون از پشتیبانی نرم افزاری هم راحته چون بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان پشتشه می تونه فروش خوبی داشته باشه مثل سرفیس هاب مایکروسافت همینطور که داره توی نرم افزار و ویندوز همه چیز رو یک پارچه می کنه توی سرفیس هم داره روی سخت افزار این کارو می کنه فقط سرفیس بند و سرفیس فون وسرفیس واچ و سرفیس لنز مونده که البته دو تاشو داره ولی هنوز با تیم سرفیس ادغام نشدن و یک بخش مستقل در مایکروسافت هستن فقط کنسول می مونه که xbox که در اون بخش برند سازی خوبی انجام شده ونیازی به ادغام با سرفیس ندارن

Kangar_zehtab

من که از محصولات سرفیس مایکروسافت خیلی خوشم میاد مخصوصا سرفیس پرو امیدوارم نسل های بعدیش خیلی خوب تر بشه کاش اپل هم با تبلتاش همین کارو بکنه من خودم ایپد پرو دارم تو این که خوب هست شکی نیست ولی جای لپ تاپو نمیتونه بگیره

grimm

مایکروسافت اگه دوتا کار رو انجام بده دیگه تقریبأ خانواده کاملی از محصولات لوکس تشکیل میده اول یک سرمایه گذاری عظیمی روی بخش سخت افزار و نرم افزار در دستگاه های زیر ۹ اینچ از تبلت گرفته تا فبلت گوشی و ساعت هوشمند و کار دوم تولید یک لپ تاپ گیمینگ از خانواده xbox با قابلیت های جدید

Lumia-1520

برند “سرفس” داره خوب خودشو نشون میده، فقط مونده همونی که از اول منتظرش بودیم، surfacephone :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی