حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیل‌ها نشان می‌دهد آیفون ۷ نا امید کننده خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

کاهش هرساله ی فروش آیفون که اکنون برای دو فصل متوالی اتفاق افتاده و قبلا هرگز تکرار نشده بود باعث نگرانیوال‌استریت شده، به عنوان نمونه ستیو گرسو مدیر فروش Stuart Frankel معتقد است که اپل افت عملکرد خواهد داشت و این موضوع برخلاف رشدی که سهام اپل در گزارش مالی سه ماه ی سوم اپل مطرح شده است. گرسو افزوده که همه این روزها منتظر ارائه آیفون ۷ هستند و من فکر میکنم همه ناامید خواهند شد. برای ادامه گزارش با ترنجی همراه شوید.

صحبت از آیفون شد باید این را هم اضافه کنیم که بر اساس گزارش ترافیک وب از سه ما های دوم سال ۲۰۱۵ تا سه ماه ی دوم سال ۲۰۱۶ اپل سهم ترفیک وب خود را در ۱۸ کشور از ۲۰ کشور ازدست داده است. همچنین سهم وب ترافیک اپل در آمریکا ۴% ، در آلمان ۶ %  و در انگلستان ۱۰% کاهش داشته است.

سهم وب ترافیک سامسونگ در مدت مشابه تا پایان سه ماه ی دوم ۲۰۱۶در ۱۸ کشور از ۲۰ کشور رشد داشته است. همچنین سامسونگ شاهد رشد ۱۰ درصدی در فرانسه، کانادا ، انگلستان و استرالیا بوده است. جالب اینجاست که یکی از دو کشوری که سامسونگ در آن کاهش سهم ترافیک وب داشته، اپل در آن کشور افزایش رشد سهم وب داشته است، و آن کشور جایی نیست جز عربستان سعودی.

همچنین براساس این گزارش اپل با آخرین محصول خود یعنی گوشی چهار اینچی آیفون SE توانسته همچنان در کانادا، فرانسه ، ژاپن ، انگلستان و آمریکا محبوبیت خود را حفظ کند و در این کشور ها سهم این گوشی ۴ اینچی از سهم وب اپل ۲۰% و بالاتر بوده است. جالب اینجاست که گوشی هایی با صفحه نمایش رزولیشن QHD در سال گذشته افزایش سهم ترافیک وب داشته اند ( ۳٫۵% استرالیا، ۳٫۳% انگلستان، ۳٫۱% آمریکا، ۲٫۸% آلمان و ۲٫۷% فرانسه).

در ادامه نمونه‌ای از آمار‌های ارائه شده را دنبال می‌کنیم:

Apples-web-traffic-share-is-down-Samsungs-share-is-up-and-LGs-share-is-mixed.jpg Apples-web-traffic-share-in-various-countries.jpg Apples-web-traffic-share-declined-in-18-out-of-20-countries.jpg Samsungs-web-traffic-share-in-various-countries.jpg LGs-web-traffic-share-in-various-countries.jpg LGs-web-traffic-share-was-mixed-over-the-last-year.jpg

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Analyst-says-Apple-iPhone-7-will-disappoint_id84046″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kangar_zehtab

والا اگه اون عکسایی که ازش بیرون امده واقعی باشه فکر نکنم زیاد چنگی به دل بزنه مگه اینکه واقعا یه نو آوری خاصی توش باشه حالا تا شهریور معلوم میشه… :good:

ali rahimzade

مگه ایفون se نوآوری داشت. تازه این مقاله مقاله می گه seفروش خوبی داشته. اپل هرچی بزنه باز خیلیا صف می بندند و می خرن. شما مک بوک رو با سایر لپ تاپ های سبک برندهای دیگه مقایسه کنی باز هم همینه

Ali Mousavi

شما گوشی رو برای قدرت و امکاناتش میخری یا برای نوآوریش؟ یه گوشی تو رنج قیمت ۴۰۰ دلار معرفی کن آیفون se.رو تو تست سرعت و یا تست گیمینگ شکست بده تماما فلزی هم باشه!

armin sat

جیگر این که تحلیل نمی خواد،کدوم ادم عاقلی (بجوز عقده ای ها) پولشو به یه گوشی میده که تنها با یک پنجم قیمتش تولید شده و بشدت محدود و خسته کننده است، بوی هم از زیبایی ندیده……… :negative:

samsung king

اخه مردم دیگه فهمیدن که اپل به جز محدودیت ، به جز الکی گرون بودن ، به جز استفاده از فناوری های سه چهار سال پیش به اسم نو آوری چیزی نداره

ho3eine

والا من موندم این برند هایی که اینقدر شما سنگش به سینه میزنید خودشون دارن از اپل کپی میکنند بعدشم اصلا شما فناوری اصلا شما تکنلوژی بگو ببینم برندهای دیگه که انقدر دم از فناوری میزنند چرا با بالا بردن رم و سیپیو هنوزم به گرد پای اپل نرسیدن بعدشم برندهای دیگه مگه چه نوع اوری الان دارن فقط سالی دوتا سنسور به گوشی اضافه میکنند و یکمم مگاپیکسل دوربین بالا پایین میکنند((( آهان فکرکنم کپی کاریشون از رو اپل رو نو آوری میگن ))))

Pouya

اپل عشق است :rose:

sinamirzaii

ایفون چشم وزغی بیاد اوضاع بدتر میشه من ماندم این ایفون وزغی با ۶ اس چه فرقی داره به جز اینکه طراحیش بدتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش