حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با امضای تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفت: ارایه خدمات ارتباطی و محتوایی شاتل در استان کردستان

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

در حاشیه برگزاری مراسم امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت کار و رفاه اجتماعی برای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت شاتل نیز با عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. در این مراسم که با حضور وزیر ارتباطات، معاونان وی  و وزیر کار و رفاه برگزار شد،  تفاهم‌نامه شاتل با استانداری کردستان برای  سرمایه‌گذاری این شرکت در  بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به امضا رسید.

احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شاتل، در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت : این شرکت خدمات اینترنت پرسرعت خود را در ۹ شهر استان کردستان ارائه می‌کند. در واقع  براساس این تفاهم نامه شاتل باید در یک پروژه مشخص خدمات مختلف ارتباطی خود را در استان‌های کردستان راه‌اندازی کند.»

براساس موارد اشاره شده در این تفاهم نامه، شاتل امکان ارائه خدماتی از جمله ارایه خدمات  اینترنت پرسرعت (VDS2) ،  ارایه‌ی خدمات تلفن ثابت در مسکن مهر و شهرک‌های نوساز استان،ارایه‌ی خدمات محتوای رسانه‌ای در شاتل‌لند و نماوا به زبان کردی، برون سپاری (outsourcing)خدمات تولید نرم افزار به فارغ التحصیلان ICT ، حمایت از رساله‌های دانشگاهی و اجرای پروژه فیبر شهری در استان را فراهم خواهد کرد.

براساس اظهارات مدیرعامل شاتل،  هم‌اینک این شرکت با ۹ شرکت محلی در استان کردستان قرار‌داد امضا کرده است و خدمات ارتباطی خود را از طریق این شرکت‌ها در اختیار متقاضیان این استان قرار می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Awat

خبر خوبیه
امیدوارمون کرد
کلافه شدیم از قیمت بالا و سرعت پایین و پشتیبانی ضعیف مخابرات
امیدوارم زوودتر به بهره برداری برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....