حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی میزو M3E با تراشه Helio P10 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت میزو به‌عنوان یکی از سازندگان شناخته‌شده در بازار چین، محصولات خود را با مشخصات‌فنی قدرت‌مند به قیمت مناسب عرضه می‌کند. این شرکت، به‌تازگی از گوشی جدید میزو M3E با تراشه Helio P10 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی، رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

طراحی گوشی جدید میزو در مقایسه با محصولات قبلی این شرکت چینی، کمی متفاوت است؛ میزو M3E با یک بدنه فلزی عرضه شده که در ساخت آن، از روش قالب‌گیری تزریقی نانو و اکسیداسیون آندی استفاده شده است. گوشی جدید میزو در مقایسه با دیگر محصولات شرکت سازنده در بازه قیمتی میان‌رده، خاص‌تر به‌نظر می‌رسد؛ با این‌حال، هم‌چنان دو نوار آنتن در بالا و پایین بدنه پشتی میزو M3E وجود دارد که طراحی محصولات سازندگان دیگر را به یاد می‌آورد.

میزو M3E در پنج رنگ مختلف نقره‌ای، طلایی، رز طلایی، آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود. ابعاد گوشی، ۱۵۳٫۶ در ۷۵٫۸ در ۷٫۹ میلی‌متر است که با توجه به بازه‌قیمتی گوشی جدید میزو، ضخامت میزو M3E بسیار مناسب است. هم‌چنین، این گوشی نزدیک به ۱۷۲ گرم وزن دارد که برای یک گوشی میان‌‎رده ۵٫۵ اینچی، نسبتاً زیاد است.

M3E-02-1024x436

میزو M3E توسط تراشه هشت هسته‌ای Helio P10 قدرت می‌گیرد که بسیاری از گوشی‌های میان‌رده ساخت چین نظیر اوپو R9 به این تراشه مجهز شده است. در داخل این گوشی، شرکت سازنده از سه گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ ارتقا، دیگر مشخصات‌فنی میزو M3E را تشکیل می‌دهد.

گوشی جدید میزو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است که استفاده از این رزولوشن برای صفحه‌نمایش میزو M3E، باعث شده تا چگالی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را شاهد باشیم. با نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و روشنایی ۴۵۰ نیت، صفحه‌نمایش گوشی میزو M3E عملکرد قابل‌قبولی خواهد داشت.

در بخش عکس‌برداری، گوشی جدید میزو از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX258 سونی با گشادگی دیافراگم f/2.2 و پنج لنز پلاستیکی، استفاده می‌کند و از قابلیت فوکوس خودکار PDAF بهره می‌برد. فلاش دوگانه LED نیز در هنگام عکس‌برداری در محیط‌های کم‌‎نور، به کمک کاربران خواهد آمد. برای اطلاع، دوربین استفاده شده در میزو M3E، همان دوربین به‌کار گرفته شده در گوشی شیائومی ردمی پرو است. با این‌حال، شیائومی ردمی پرو از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر ساخت سامسونگ برای ثبت عمق تصویر استفاده می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی، شرکت سازنده از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فناوری FotoNation 2.0 استفاده کرده است.

M3E-03-1024x436

میزو M3E همانند آنچه که پیش‌تر برای این گوشی فاش شده بود، از دکمه mBack استفاده می‌کند و حسگر اثرانگشت در این دکمه، جای گرفته است. بنابر جزئیات رسمی، حسگر اثرانگشت گوشی جدید میزو، می‌تواند میزو M3E را در مدت ۰٫۲ ثانیه آنلاک نماید که بسیار جالب است. علاوه‌براین، این گوشی به یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع مجهز شده است و می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه، گوشی را تا ۵۰ درصد و در مدت ۶۰ دقیقه، گوشی را تا ۹۰ درصد شارژ نماید.

متاسفانه مانند میزو Metal، میزو M3E با سیستم‌عامل Yun OS ارائه خواهد شد و این سیستم‌عامل با رابط‌کاربری Flyme، شحصی‌سازی شده است. میزو M3E از آن‌ چیزی که انتظار می‌رود، ارزان‌تر خواهد بود زیرا شرکت سازنده برای این گوشی، برچسب قیمتی ۱۹۵ دلار را درنظر گرفته است. بنابر جزئیات رسمی اعلام‌شده، این گوشی در ۱۴ اگوست (۲۴ خرداد) به فروش خواهد رسید. در حال‌حاضر، مشخص نشده است که شرکت سازنده، میزو M3E را در خارج از بازار چین عرضه می‌کند یا همانند اغلب محصولات خود، این گوشی تنها در بازار چین ارائه می‌شود.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/10/meizu-m3e-official-helio-p10-13mp-sony-imx258-sensor-3100mah-battery/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S.paeez

دکمه ی هومش باید خیلی خوب باشه با توجه به طراحی و سخت افزاری بودن مثل فیزیکی بودن و لمسی بودنش :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی