حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: شرکت اپل بر روی یک دست‌بند سلامتی مشغول به کار است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

گزارش جدید از تایوان، نشان می‌دهد که شرکت اپل بر روی یک دستگاه سلامت محور جدید کار می‌کند و احتمالاً، این محصول یک دست‌بند سلامتی باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

شرکت اپل در حال‌حاضر، ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ را به کاربران پیشنهاد می‌دهد و تناسب‌ اندام، یکی از بخش‌هایی محسوب می‌شود که شرکت اپل، توجه زیادی به آن نشان داده است. با این‌حال، طراحی یک محصول سلامت محور جدید و مستقل به فرم دست‌بند سلامتی، می‌تواند نظر مساعد کاربرانی را به خود جلب نماید که تمایل دارند یک محصول ردیابی سلامت از شرکت اپل داشته باشند و در همین‌ حال، هزینه زیادی برای خرید ساعت‌مچی هوشمند اپل نپردازند.

برطبق گزارش، شرکت اپل ممکن است دست‌بند سلامتی خود را در سال آینده به‌همراه آی‌فون ۲۰۱۷ معرفی نماید؛ گفته می‌شود در سال آینده به‌عنوان دهمین سالگرد معرفی آی‌فون و شعله‌ور کردن رقابت در بازار گوشی‌های‌هوشمند، شرکت اپل، طراحی آی‌فون‌های را دستخوش یک تغییر قابل‌توجه خواهد کرد. به همین جهت، انتظار می‌رود که دستگاه سلامت‌محور جدید اپل در دهمین سالگرد معرفی آی‌فون، ارائه شود.

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت اپل با تامین‌کنندگانی نظیر فاکس‌کان برای این محصول در حال گفت‌وگو است. در بخشی از شایعات جدید مربوط به دست‌بند سلامتی اپل، ادعا می‌شود که فناوری “لمس سه‌بعدی” به‌عنوان یک قابلیت هیجان‌انگیز، نقش مهمی را در محصول جدید اپل ایفا خواهد کرد و شرکت اپل بر روی بخش “نرم‌افزاری” این دستگاه نزدیک به دو سال، مشغول به کار است.

در حال‌حاضر، جزئیات چندانی درباره قابلیت‌های جدید محصول سلامت‌محور جدید اپل، منتشر نشده است و باید تا انتشار شایعات بیش‌تر، منتظر ماند. این شایعه در حالی منتشر شده است که در شایعات قبلی مربوط به محصولات اپل، به یک دست‌بند سلامتی یا وسیله‌ ردیاب سلامت اشاره نشده بود؛ بنابراین، نمی‌دانیم که این موضوع، صحت دارد یا خیر.

در صورتی‌که شرکت اپل، یک دست‌بند سلامتی در سال آینده عرضه نماید؛ قیمت‌گذاری، موضوع مهمی است که این شرکت باید به آن توجه ویژه‌ای نشان دهد. با توجه به عرضه محصولات سلامت‌محور ارزان‌قیمت در بازار، شرکت اپل نمی‌تواند با یک قیمت‌گذاری نسبتاً بالا، توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به محصول خود جلب نماید و در نهایت، تنها تعداد اندکی از دست‌بند سلامتی اپل به فروش خواهد رسید.

با این‌حال و با درنظر گرفتن سابقه شرکت اپل در معرفی محصولات جدید، می‌توان انتظار محصول بسیار جالبی را از این سازنده با قابلیت‌های جالب‌توجه و مرتبط با سلامتی، داشته باشیم. البته در حال‌حاضر، هنوز مشخص نیست که این دست‌بند سلامتی به گوشی‌های‌هوشمند این شرکت، وابسته است یا شرکت اپل، استفاده از دست‌بند مچی هوشمند خود را برای کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز، امکان‌پذیر می‌کند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/apple-may-be-developing-a-fitness-band/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی