حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه Home جدید گوگل، برای بازشدن دستیار صوتی Google قابل استفاده است

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

مدتی پیش، در ترنجی خواندید که گوگل برای تغییر ظاهر دکمه Home آماده می‌شود و احتمالاً محصولات ۲۰۱۶ نکسوس گوگل، با دکمه Home جدید عرضه خواهد شد. در حالی‌که مشخص نبود دکمه Home جدید گوگل، چه قابلیت‌هایی جدا از یک طراحی جدید دارد؛ اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، دکمه Home جدید گوگل برای بازشدن دستیار صوتی Google قابل استفاده خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

در رابطه با این موضوع، شایعاتی مبنی بر عرضه دکمه Home گوگل با انیمیشن‌ منتشر شد؛ این دکمه، به‌عنوان یک دایره سفید رنگ در پایین صفحه‌نمایش قابل مشاهده خواهد بود و در حالت انیمیشنی، رنگ‌های گوگل در اطراف این دکمه نمایش داده می‌شود. گزارش تازه منتشرشده توسط یک وب‌سایت، نشان می‌دهد که این دکمه به دستیار صوتی گوگل Now، ارتباط دارد زیرا بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده توسط منابع مختلف با غیرفعال‌ شدن گوگل Now، رنگ‌های اطراف دکمه Home در حالت انیمیشنی، دیگر وجود ندارد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که دکمه Home گوگل، چه کارهای دیگری می‌تواند انجام دهد اما براساس آنچه که به‌تازگی منتشر شده است، گمان می‌رود که دکمه Home جدید همانند دکمه هوم محصولات اپل که برای بازشدن Siri استفاده می‌شود، دستیار صوتی گوگل یا گوگل Now را باز نماید. البته تا بدین لحظه، اطلاعات رسمی منتشر نشده است و به این خبر، تنها به‌عنوان یک گمانه‌زنی باید نگاه کرد. با این‌حال، گفته می‌شود که قابلیت مذکور به‌عنوان یک قابلیت انحصاری، تنها برای مدل ۲۰۱۶ نکسوس گوگل که توسط اچ‌تی‌سی ساخته می‌شود، در دسترس خواهد بود.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که نکسوس‌های سال ۲۰۱۶ به ویژگی Night Light مجهز خواهد شد. در آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰، برخی از کاربران متوجه قابلیت Night Light در گوشی‌های هوشمند خود شده‌اند؛ با فعال‌شدن این قابلیت، رنگ آبی صفحه‌‍‌نمایش فیلتر می‌شود و کاربران، می‌توانند از گوشی‌هوشمند خود به راحتی در شب، استفاده نمایند.

برای ویژگی مذکور، قابلیتی درنظر گرفته شده است که می‌تواند با اعمال فیلتر، رنگ صفحه‌نمایش را به‌طور خودکار از غروب خورشید تا طلوع خورشید به رنگ قرمز نزدیک نماید.

در رابطه‌ با نکسوس‌های جدید شرکت گوگل، به‌نظر می‌رسد که  اچ‌تی‌سی Sailfish به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، به این گوشی قدرت می‌دهد. چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی برای ذخیره‌سازی محتوا، دیگر مشخصاتی است که می‌توان از نکسوس ۵ اینچی آینده گوگل انتظار داشت.

علاوه‌براین، نکسوس Marlin را با مشخصات قدرت‌مند و رده‌بالا به بازار عرضه می‌کند.  نکسوس Marlin با یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ارائه خواهد شد و طبق شایعات مختلف که از عرضه این گوشی با مشخصات‌فنی بسیار نزدیک به نکسوس Sailfish حکایت دارد،

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/google-home-button-launch-google-assistant/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید

برای نکسوس های جدید فقط؟ این چه مسخره بازیه دیگه پس نکسوس سال قبل چی

pika

میتونست خیییلی شیکتر درش بیاره
البته کلی طراح و گرافیست این طرحو زدن حتما دلیلی داره ولی به چشم قشنگ نیست

Samsung--Electronics

سلام آقای پیکاوندیان :bye: :bye: :bye:
به نظرم برای باز کردن اپ گوگل یه انیمیشن خاص داره و برای همین این شکلی طراحی شده که این دایره ها لوگوی گوگل یا نماد میکروفون و … رو درست کنن. 😉
معلوم می شه چرا این کار رو کرده. :yes: :yes:
موفق باشید. :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی