حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل رد استون امروز منتشر نمی‌شود

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی که همگان منتظر انتشار رسمی ویندوز ۱۰ موبایل بودند و از ساعات ابتدایی صبح تحریریه‌ی ترنجی اخبار مربوط به نسخه‌ی رسمی را رصد می‌کند تا سریعا این خبر مهم را پوشش دهد اما تاکنون خبری از نسخه‌ی رسمی منتشر نشده است و دقایقی قبل دونا سرکار در توییتر خود اعلام کرد که نباید روز ۱۹ مرداد را روز انتشار نسخه‌ی رد استون ویندوز ۱۰ موبایل بنامیم.

با ترنجی همراه باشید…

لازم است که نکته‌ی بسیار مهم را متذکر شویم و آن‌هم این نکته است که تاکنون هیچ مقام رسمی و یا سخن‌گوی مایکروسافت تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی موبایل ویندوز ۱۰ رداستون را معین نکرده است. تنها شعبه‌ی هند مایکروسافت موبایل چند روز پیش در توییتر اعلام کرد که در روز ۱۹ مرداد این بروزرسانی مهم منتشر می‌شود ولی ظاهرا پیش‌بینی این کارمندان مایکروسافت و برخی از افشاگران معروف غلط از آب در آمده است.

نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ رداستون برای کامپیوتر٬ هولولنز و ایکس‌باکس روز ۱۲ مرداد و طبق قرار قبلی منتشر شد و قرار بود که نسخه‌ی موبایل این سیستم‌عامل در همین روز به دست مشتریان برسد اما مایکروسافت به دلایلی این عرضه را به تاخیر انداخته است. طبق تجربه‌ای که تحریریه‌ی ترنجی از نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل (۱۰۵۸۶) و نسخه‌ی رداستون ویندوز ۱۰ موبایل دارد٬ آخرین نسخه‌ی رداستون به شدت پایدار شده است و سرعت سیستم‌عامل نسبت به قبل دچار تغییرات مثبتی شده است. لگ‌های کمتری در این پلتفرم یافت می‌شود و در صورتی که مایکروسافت کمی بیشتر تمرکز خود را روی این بروزرسانی معطوف کند احتمالا دیگر نمی‌توان برچسب کند بودن را به ویندوز ۱۰ موبایل چسباند.

windows-10-mobile-10000

نسخه‌ی رسمی ویندوزموبایل رداستون ۱ دارای تغییرات اساسی نیست ولی تغییرات ریز آن توانسته است کاربران را به روزهای خوب امیدوار کند. هرچند که در چند روز اخیر و با انتشار خبرهایی که نشان می‌داد مایکروسافت برخی از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ موبایل را عمدا در تلفن‌های میان رده و پایین رده قرار نداده است و در سیاستی انحصار طلبانه تنها به فکر فروش تلفن‌های بالارده بوده است.

دونا سرکار (رییس تیم ویندوز اینسایدر) در پاسخ به سوال یکی از کاربران گفته است:

به هر حال عرضه‌ی یک نسخه‌ی پایدار و با باگ کم‌تر بهتر از یک نسخه‌ی با لگ و هنگ است. البته امیدواریم که انتظارمان به چندین ماه ختم نشود و همانند نسخه‌ی رسمی TH2 ویندوز ۱۰ موبایل شاهد انتشار چندین شایعه در طول بیش از شش ماه نباشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-mobile-anniversary-update-wont-launch-today-says-dona-sarkar” target=”blank”]WinBeta به همراه تحلیل ترنجی[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

مایکی نمود مارا 🙁

silentes7

امروز احتمال آپدیت تجمعی هست!
ا

HameDHeidarY

مشکل وین فون آپدیت نیست، بلکه نرم افزار هست. بانک نرم افزاری فقیر که حتی نرم افزارهای رسمی هم باگ دارن! 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com