حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سرفیس ۳ منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت سرفیس ۳ تبلت خوش ساخت ویندوزی مایکرسافت است که سال گذشته‌ی میلادی به بازار عرضه شد. این تبلت/ پی‌سی ردموندی نسخه‌ی کوچک و جمع و جور از سرفیس پرو ۳ مایکروسافت است که دانش آموزان و دانشجویان را هدف قرار داده است. چندی پیش خبر‌هایی مبنی بر توقف تولید سرفیس ۳ منتشر شد و مایکروسافت به برخی از مشتریان و شریکان تجاری خود گفته بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ احتمالا به تولید سرفیس ۳ پایان دهد.

با ترنجی همراه باشید…

اهالی نرم‌افزار ساز شهر ردموند (مایکروسافت) هفته‌ی پیش بروزرسانی فریمور جدیدی برای مایکروسافت سرفیس پرو ۳ منتشر کردند. این بروزرسانی برخی از مشکلات را برطرف کرده و عمر باتری را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. کاربران سرفیس پرو ۳ بعد از انتشار بروزرسانی ویندوز ۱۰ رسمی و برخی از ریز بیلدهای بعد از آن به این موضوع معترض بودند که تبلت آن‌ها عمر باتری خوبی همانند گذشته ندارد و آن‌ها باید زودتر از وقت معین به نزدیکی یک پریز برق بروند. متخصصان مایکروسافت پس از جستجوهای فراوان و انجام تحقیقات عمیق بر روی این مشکل اعلام کردند که مشکل از سلول‌های باتری این تبلت نیست و باید به دنبال راه‌حلی در بطن سیستم‌عامل گشت.

surface_pro_4_vs_ipad_pro_8

ویندوز ۱۰ با وجود امکانات بسیار خوبش متاسفانه آن‌طور که باید و شاید در بخش باتری قوی عمل نکرده است و در بخش تبلت و موبایل مشکلات متعددی با عمر باتری هم‌چنان وجود دارد. این بروزرسانی که با نام System Firmware Update – 8/8/2016 منتشر شده است عملکرد دستگاه شما را تا حدود زیادی بهبود می‌بخشد و برخی از مشکلات جزیی را برطرف می‌کند. مایکروسافت هنوز لیستی از بهبودهای این بروزرسانی منتشر نکرده است ولی به گزارش برخی از کاربران این آپدیت ویژگی خاصی را با خود به همراه ندارد و تاکنون گزارش خاصی در این خصوص منتشر نشده است.

گفته می‌شود که نسل بعدی تبلت‌های مایکروسافت با نام سرفیس پرو ۵ و احتمالا سرفیس ۵ در سال ۲۰۱۷ پا به دنیای دیجیتال بگذارند. برخلاف گذشته مایکروسافت امسال از تبلت سرفیس ۴ پرده برنداشت و ظاهرا منتظر آن است که نسل جدید پردازنده‌های اینتل در قدم اول تجاری شوند و مایکروسافت پس از انجام بهینه‌سازی روی آن‌ها تبلت‌های جدید خود را معرفی کند. اهالی ردموند هرسال با عرضه‌ی نسل جدید سرفیس‌ها از پردازنده‌های جدید اینتل استفاده می‌کنند و احتمالا این‌بار نیز همین کار را خواهند کرد.

در خصوص مشخصات احتمالی سرفیس پرو ۵ اطلاعات زیادی در دست نیست اما حدس می‌زنیم که طراحان بخش سرفیس تغییراتی در بخش دیزاین این دستگاه اعمال کنند. ممکن است مدل پایه‌ی این دستگاه امکانات بیشتری نسبت به سرفیس پرو ۴ داشته باشد و در بخش فناوری‌های مربوط به صفحه نمایش شاهد ارتقاهای جدی باشیم. در سال ۲۰۱۷ بخش سرفیس مایکروسافت احتمالا بسیار فعال تر از قبل خواهد بود و باید شاهد رونمایی سرفیس فون و سرفیس واچ باشیم. باز هم می‌گوییم که همه چیز در حد یک شایعه است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این بروزرسانی را دریافت کرده اید؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-rolls-out-latest-surface-3-firmware-update” target=”blank”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com