حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورود هماتلکام به عنوان نماینده رسمی موتورولا و لنوو به بازار ایران

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز ۱۸ مرداد در هتل اسپیناس تهران، اولین نشست خبری شرکت هماتلکام به عنوان نماینده‌ی رسمی فروش و خدمات پس از فروش گوشی‌های لنوو و موتورولا برگزار شد. در ابتدای مراسم پس از صحبت‌های مقدماتی توسط خانم احتشامی، آقای مهندس شاهین مدیرعامل این شرکت صحبت‌های خودش را آغاز کرد. در ادامه همراه باشید.

شرکت هما فعالیت خودش را از سال ۸۲ در حوزه دیجیتال آغاز کرد. بد نیست بدانید این شرکت که در ابتدا با سازمان‌های دولتی و بانک‌ها کار خود را شروع کرد، از دو سال پیش تصمیم گرفت که وارد حوزه‌ی موبایل شود. شاهین به این موضوع اشاره کرد که روزانه در ایران بیش از ۳۲ هزار تلفن همراه هوشمند به‌فروش می‌رسد و به همین دلیل شرایط مناسبی برای فروش گوشی‌های جدید وجود دارد. شرکت هما با در نظر گرفتن شرایط جدید بازار موبایل و طرح رجیستر کردن گوشی‌هایی که به شکل قانونی وارد بازار کشور می‌شوند، قصد دارد محصولات لنوو و موتورولا را وارد بازار کشور کند تا علاقه‌مندان به این محصولات بتوانند این گوشی‌ها را به شکل قانونی و با خدمات پس از فروش مناسب خریداری کنند.

photo_2016-08-08_16-52-37

بنا به گفته مدیر این شرکت، هماتلکام اولین شرکت فعال در حوزه‌ی IT است که گوشی وارد بازار می‌کند. این شرکت در انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت وزارت بازرگانی عضو است و قصد دارد محصولات لنوو و موتورولا را با قیمت مناسبی راهی بازار کند. جالب این جاست که تمام محصولات ۱۰۰درصد از راه قانونی وارد بازار می‌شوند و تمام کالاها در سایت گمرک ثبت شده‌اند.

هماتلکام برخلاف سایر شرکت‌‌هایی که قبلا گوشی‌های موتورولا را وارد بازار می‌کردند، قصد دارند محصولات میان‌رده و سطح بالای این شرکت را بفروشد. حتی مشخص شد که به‌زودی گوشی‌های جدید شرکت مانند Moto Z در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه وارد بازار می‌شوند. حتی این شرکت قصد دارد گوشی‌های سری ZUK که جزو محصولات لوکس لنوو هستند را هم وارد کشور کند.

photo_2016-08-08_16-52-24

photo_2016-08-08_16-53-36

با توجه به گفته‌های شاهین مدیرعامل شرکت هماتلکام، این شرکت با مذاکراتی که با لنوو داشته قصد دارد قابلیت Moto Maker را برای کاربران ایرانی هم فراهم کند. با این ویژگی کاربران می‌توانند گوشی‌های خودشان را شخصی‌سازی کنند و محصولات منحصر به‌فردی داشته باشند.

در ادامه مراسم امروز هومن سیاری مدیر خدمات پس از فروش گفت که شرکت هماتلکام در آینده گوشی ZUK Z2 و ZUK Z2 Pro را راهی بازار می‌کند. این گوشی‌های پرچم‌دار سخت افزار قدرتمندی دارند و با قیمت مناسبی راهی بازار خواهند شد. این شرکت در آینده‌ی نزدیک گوشی Moto X Style، Moto X Force و Vibe X3 را راهی بازار خواهد کرد. حتی علاقه‌مندان به ساعت‌‌های هوشمند لنوو و موتورولا می‌توانند ساعت‌های Moto 360 و Moto 360 Sport را هم با ضمانت این شرکت خریداری کنند.

photo_2016-08-08_16-52-17

این شرکت قصد دارد تلفن همراه هوشمند Moto Z را هم تا مدتی دیگر در بازار ایران و کشورهای خاورمیانه عرضه می‌کند. همچنین مشخص شد که قیمت این محصولات بسیار نزدیک به قسمت جهانی آن‌ها خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

خب پس بالاخره موتورولا با چینی شدنش به ایران اومد
تا وقتی که غربی بود زیر یوق استکبار بود که ما رنگشو به چشم نمی دیدیم :yahoo:

amin697

عالیه عاشقه موتو z هستم امیدوارم زود وارد بشه :heart: :heart: :heart:

MASiH

رفیق با خودت چند چندی؟ :wacko:
یک روز آویزون سونی هستی و عاشق Z5 سفید :unsure:
یک روز آویزون ال جی و عاشق LG G5 :negative:
یک روز آویزون اچ تی سی و عاشق HTC 10 :whistle:
امروز هم آویزون موتورولا و عاشق Moto Z :mail:

masoud73

masih فکر نکنم به شما ارتباطی داشته باشه کی چی دوست داره
#پیگیر #پیگیر زاده

milad.tech

فقط امیدوارم سیاست قیمت گذاری این دو تا برند خوب تو ایران درست باشه و گوشیهارو گرون و به قیمت اروپایی و آمریکایی نفروشن
یادمه تا چند سال قبل حدودا ۵ سال قبل برند LGهم تو زمینه فروش موبایل تو ایران حرفی برای گفتن نداشت اما با سیاست گذاری درست LG و شریکش تو ایران یعنی مدیا پردازش هم قیمت گذاریشون مناسب بازار کم رونق ایرانیا بود(از لحاظ قدرت خرید) و هم پشتیبانی محصولات و گارانتی و وارانتی خوبی داشتن اینطوری LG در زمینه فروش موبایل شد یکی از بازیگرای اصلی حتی بیشتر از سونی خوش آوازه در ایران
تازه این در حالیه که LG خیلی سابقه فروش بیشتری از موتورولا تو ایران داشت و اگه گوشیهاش خیلی رواج نداشتن اما همه محصولات صوای و تصویری و لوازم خانگیش از چندین سال پیش تو کشور ما فروش خوبی داشت در حال که گوشیهاش کم رواج و کم فروش بودن
موتورولا و لنوو که دیگه به اندازه ی LG تو کشور ما خوش آوازه نیستن البته قبلا موتورولا تو زمینه هلی مخابراتی و تجهیزات بی سیم فعالیت کرده و لنوو هم تبلت و لپ تاپ و … داشته اما بازار اسمارتفون خیلی داغ تر از این حرفاست و غوغای بیشتری داره در حدی که هواوی ارزون فروش اما با کیفیت بهد از ۵-۶ سال هنوز نتونسته باور و اعتمامردمو به خودش کاملا جلب کنه در حدی که مردم حاضر باشن علاوه بر ارزون قیمت ها پرچمدارهای گرون مثل mate 8 یا p9 max بخرن
خلاصه امیدوارم قیمت گذاری و گارانتی و پخش و دسترسی مناسب باشه که اگه اینطور بشه خودم حاضرم نمایندگیشو تو شهر خودم بگیرم و سرمایه گذاری کنم و فروشش رو به اندازه ی برندهای قوی ایران بالا ببرم :yes:
اما نه به سبک بعضیا 😉

riofarina

چقدر خوب چقدر عالی
بالاخره یه خبر خوب ،موتورولا عالیه حتی با اینکه رفته زیر مجموعه لنوو.
:good:

milad.tech

به نظرم بهتر شده که زیر نظر لنوو رفته
چون تا حالا که من گوشی ای بخوبی و زیبایی و بروز بودن z و z force ازش ندیده بودم
هر چی گوشی میزد پردازندش مال یه نسل قبل بود اما الان خیلی بهتر شده

Ramin 8890 gamer

:yahoo: :yahoo: هورررراااا :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....