حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با قیمتی بسیار مناسب، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

در شایعات مختلف از سال گذشته، به ساعت‌مچی هوشمند شیائومی اشاره شده است و گفته می‌شود که ساعت‌مچی این شرکت در ماه سپتامبر، ارائه خواهد شد. با این‌حال، یک تحلیل‌گر، به‌نازگی مدعی شده است که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با قیمتی بسیار مناسب، ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

در حالی‌که تصویر مشخصی از ساعت‌مچی هوشمند شیائومی فاش نشده و تنها این ساعت‌مچی در یک طرح، دیده شده است؛ گمان می‌رود ساعت‌مچی هوشمند شیائومی همانند بسیاری از محصولات بازار با یک صفحه‌نمایش گرد ارائه می‌شود.

یک تحلیل‌گر چینی نام آشنا، به‌تازگی در یکی از صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرده است که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با قیمتی کم‌تر از ۱۵۰ دلار (۱۰۰۰ یوآن) به بازار عرضه می‌شود.

ساعت‌مچی هوشمند شیائومی به احتمال زیاد با یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با دست‌بند سلامتی می‌بند ۲، ارائه می‌شود و بر روی یک قابلیت خاص، تمرکز خواهد کرد. سازندگان ساعت‌های‎‌مچی هوشمند با قابلیت‌هایی مرتبط با سلامتی ارائه می‌شوند و گمان می‌رود که ساعت‌مچی هوشمند نیز بر همین اساس، ارائه شود.

در حال‌حاضر، جدا از زمان‌ معرفی، طراحی احتمالی و قیمت، هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات‌فنی آن منتشر نشده است و نمی‌دانیم که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در واقعیت، چگونه خواهد بود. علاوه‌براین، پیش‌تر در ترنجی خواندید که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی به سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت مجهز شده است. به‌دلیل وابستگی سیستم‌عامل اندروید Wear به سرویس‌های گوگل در چین، پیش‌بینی می‌شود که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با سیستم‌عامل اختصاصی شرکت سازنده خود بر مبنای پلت‌فرم اندروید گوگل که برای محصولات پوشیدنی ارائه شده است، عرضه خواهد شد.

علاوه‌براین، رابط‌کاربری نزدیک به رابط‌کاربری MIUI که در گوشی‌های هوشمند شیائومی استفاده می‌شود، برای این محصول محتمل به‌نظر می‌رسد. البته عدم عرضه ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با سیستم‌عامل اندروید Wear گوگل، چندان غیرممکن نیست؛ استفاده از سیستم‌عامل اندروید در ساعت‌مچی هوشمند شیائومی، به‌ شرطی ممکن می‌شود که شیائومی با گوگل برای اعمال تغییراتی در سیستم‌عامل این شرکت، توافق نماید.

برای اطلاع، ساعت‌مچی هوشمند شیائومی می اسمارت‌واچ در وب‌سایت رسمی سازنده، دیده شده است و عرضه این محصول به‌صورت رسمی، قطعی خواهد بود. پیش‌تر نیز، یکی از مدیران اجرایی شیائومی به‌طور رسمی اعلام کرد که ساعت‌مچی هوشمند این شرکت در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. از آن‌جایی که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود تا چند روز آینده، جزئیات بیشتری از این محصول منتشر شود. گمان‌ می‌رود شرکت شیائومی به همراه ساعت‌مچی هوشمند خود از محصولات دیگر خود رونمایی خواهد کرد؛ هرچند این موضوع در حال‌حاضر، تایید نشده است و بیش‌تر براساس گمانه‌زنی‌ها، شکل گرفته است.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/07/xiaomi-smartwatch-cheap-price-analyst/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad H

چند تا خبر هستش در مورد ویژگی های نرم افزاری نوت ۷ که به نظرم در موردش تو ترتجی مطلبی گفته نشده، اگر نشده به نظرم خوبه پوشش بدین:

۱- در قسمت تم ها، مجموعه ای اضافه شده که می توانید فقط شکل آیکون های تم را عوض کنید، یعنی اگر تمی را دوست داشتید ولی از آیکون های آن خوشتان نیامد به راحتی میشه فقط آیکون ها را تغییر داد.

۲- با s pen میشه رو ویدئوهای در حال پخش،مثلا یوتیوب یا ویدئوهای خود موبایل، حداکثر تا ۱۵ ثانیه فایل GIF درست کرد‌.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی