حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا شرکت اپل به زمان معرفی آی‌فون ۷ در سایت رسمی خود، اشاره کرده است؟

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

بسیاری منتظر هستند تا بدانند چه زمانی، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل معرفی خواهد شد اما آیا این شرکت به زمان معرفی آی‌فون‌های ۷ در سایت رسمی خود، اشاره کرده است؟ برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

این موضوع که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در اوایل ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، کاملاً قابل پیش‌بینی است زیرا این شرکت، اغلب بنابر عادت، آی‌فون‌های جدید خود را در این بازه‌زمانی معرفی می‌کند. اما اینکه بدانیم آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، تنها در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند؛ کافی نیست و همه به دنبال زمان مشخصی برای معرفی آی‌فون ۷ هستند. به‌نظر شما، آی‌فون ۷ شرکت اپل، چه زمانی معرفی خواهد شد؟

بنابر اعلام‌رسمی یک وب‌سایت، پاسخ این سوال در یک تبلیغ بازگشت به مدرسه در وب‌سایت رسمی شرکت اپل نهفته است. در بخشی از تبلیغ، آمده است:

خریداران محصل که از شرط لازم برخوردار هستند، می‌توانند به‌‌طور رایگان، یک جفت هدفون بی‌سیم بیتس Solo2 هنگام خرید یک مک یا یک جفت هدفون بی‌سیم Powerbeats2 هنگام خرید یک آی‌فون و آی‌پد مناسب، دریافت نمایند.

اما آنچه که در این تبلیغ جلب‌توجه می‌کند، تاریخ اتمام تبلیغ مذکور است؛ ۵ سپتامبر (دوشنبه، ۱۵ شهریور) آخرین زمان ممکن برای دریافت رایگان هدفون بی‌سیم مشروط بر خرید یک آی‌فون، آی‌پد یا مک مناسب است. به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که این تاریخ، پیش از معرفی آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل خواهد بود. اما اکنون این سوال مطرح می‌شود که تاریخ به‌ اتمام‌رسیدن یک آگهی تبلیغاتی بی‌ربط (!) چه ارتباطی با زمان معرفی آی‌فون‌های جدید شرکت اپل دارد؟

در واقع، باید گفت که آی‌فون‌ ۶s شرکت اپل در ۶ سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۵ شهریور ۹۴) و آی‌فون‌ ۶ در ۷ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۶ شهریور ۹۳) معرفی شده‌اند و به احتمال بسیار زیاد و بدون توجه به شایعات مختلف منتشرشده بی‌اساس، می‌توان انتظار داشت که آی‌فون ۷ در چنین روزی در سال جاری رونمایی شود. بنابراین، شرکت اپل، فرصت مذکور را برای دریافت یک هدفون بی‌سیم رایگان در یک بازه زمانی نزدیک به معرفی آی‌فون‌های جدید خود که بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه می‌شوند، به اتمام می‌رساند.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که آی‌فون‎های جدید شرکت اپل در بخش نرم‌افزاری مربوط به عکس‌برداری، دچار تغییراتی شده‌اند؛ جزئیات منتشرشده، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود داده است.

علاوه‌براین، به‌تازگی تصویری منتشر شد که پنل جلوی آی‌فون ۷ شرکت اپل را با یک بلندگوی بزرگ‌تر و دو حسگر مجاورت، به نمایش گذاشت. در حال‌حاضر تا اعلام‌رسمی، نمی‌توان درباره هیچ‌یک از شایعات اطمینان داشت اما تقریباً مطمئن هستیم که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل بدون تغییر قابل‌توجه در مقایسه با مدل‌های قبل، به بازار عرضه خواهند شد. شرکت اپل در ماه سپتامبر، آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس را معرفی می‌کند و احتمالاً، آی‌فون رده‌بالا به دوربین دوگانه مجهز شده است.

[su_button url=”http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/has-apple-been-hiding-the-iphone-7-launch-date-on-its-site-for-months–1326090″ target=”blank”]techradar[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rayan

میشه ما تو ایران ایفون رو پیش خرید کنیم؟

Blue Tech

فعلا باید امیدوار بود بشه خرید
پیش خرید که جای خود دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی