حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی میزو E پیش از معرفی رسمی در ۲۰ مرداد، فاش شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

مدتی است که از سری جدید “میزو E” شایعات مختلفی منتشر می‌شود و به‌تازگی، رندر رسمی میزو E پیش از معرفی رسمی آن در اواخر هفته جاری، فاش شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید، سری جدید “میزو E” در ۱۰ آگوست به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و شایعات مختلف، نشان می‌دهد که شرکت سازنده در این رویداد خبری، یک گوشی با صفحه‌نمایش لبه‌ منحنی و دوربین دوگانه ارائه می‌دهد. با این‌حال، شایعات به‌تازگی منتشر شده است کمی مشخصات‌فنی این گوشی را به مشخصات‌فنی یک گوشی میان‌رده برای رقابت سری ردمی پرو شیائومی و محصولات سری آنر هوآوی، نزدیک‌ ساخته‌اند.

Meizu-e-4

علاوه‌براین، به‌تازگی، تصویر جدیدی در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است. تصویر فاش‌شده، بخشی از مشخصات‌فنی گوشی جدید سری E میزو را با نام “میزو E” نشان می‌دهد و از هیحان‌‌انگیزترین مشخصات آن می‌توان به قابلیت شارژ سریع برای باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری به‌کارگرفته‌شده در میزو E اشاره کرد.

این گوشی، گفته می‌شود از قابلیت شارژ سریع mCharge با قدرت شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد و می‌توانید به کمک آن، باتری میزو E را تا ۹۰ درصد، تنها در مدت یک‌ساعت (۶۰ دقیقه) شارژ نمایید. علاوه‌براین، قابلیت شارژ سریع mCharge از یک ویژگی هوشمند برای تنظیم سرعت شارژ براساس دمای پردازنده، ولتاژ باتری و میزان استفاده از دیتا سیم‌کارت استفاده می‌کند و این قابلیت، کاملاً مطمئن است.

Meizu-e-3

رندر رسمی فاش‌شده از میزو E، با تصاویری که پیش‌تر از این گوشی منتشر شده است؛ هم‌خوانی دارد. میزو E به یک شاسی فلزی و دکمه فیزیکی Home در جلوی گوشی، مجهز شده است و حسگر اثرانگشت در زیر این دکمه، قرار دارد.

علاوه‌براین، بنابر شایعات، میزو E به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز شده است و توسط تراشه هشت هسته‌ای MediaTek قدرت می‌گیرد. سه گیگابایت حافظه رم به‌همراه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور ساخت سونی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات‌ فاش‌شده برای میزو E به‌شمار می‌آید.

مشخصات مذکور در حالی برای گوشی جدید میزو فاش شده است که پیش‌تر، گمان‌ می‌رفت میزو E با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. در برخی از شایعات، به این موضوع اشاره شد که شرکت میزو به دلیل نقض پتنت‌های کوالکام، تصمیم گرفته تا از تراشه‌ پرچم‌دار ۲۰۱۶ اگزینوس سامسونگ استفاده نماید. با این‌حال و با توجه به شایعات تازه منتشرشده، نمی‌توان اطمینان داشت که محصول معرفی‌شده در رویداد ۲۰ خرداد شرکت میزو، یک گوشی رده‌بالا خواهد بود یا شرکت میزو، تنها برای یک گوشی میان‌رده، رویداد خبری برگزار کرده است. علاوه‌بر معرفی میزو E، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر معرفیساعت هوشمند میزو در ۲۰ مرداد وجود دارد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/04/fresh-meizu-e-leak-reveals-mcharge-feature-live-photo/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alinet21

چرا مدیا تک؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی