حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش رسمی، درآمد هوآوی ۴۰ درصد افزایش یافته است

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

انتشار گزارش‌های مالی نیمه اول سال جاری، رشد ۴۱ درصدی درآمدهای هواوی را نشان می‌دهد؛ همچنین در بخش گوشی‌های هوشمند نیز این شرکت توانسته است با رشد ۲۵ درصدی به رقم ۶۵٫۵ میلیون دلار دست پیدا کند. این در حالی است که به گزارش موسسه تحقیقاتی IDC میزان مبادلات مربوط به گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۱۶ تنها ۳٫۱ درصد افزایش داشته است و عملکرد هواوی در این دوره بسیار فراتر از روندهای رایج در میان فعالان این حوزه است.  در ادامه همراه باشید.

ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حفظ نرخ رشد این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند می‌گوید: در میان مدل‌های پیشرفته ما شاهد رشد نسبتا سریعی در بازارهای سنتی اروپا و بازارهای نوظهور مانند شمال آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای مرکزی هستیم. ما برای حفظ رشد خود در این بازار تلاش می‌کنیم و این موضوع در راستای تعهدات مداوم ما به نوآوری، رضایت مشتریان و ادامه تمرکز بر بازارهای داخلی و بین‌المللی است. ما با نگاه به آینده، همکاری خود با شرکای تجاری را ادامه می‌دهیم تا بهترین سطح خدمات را همراه با تولید و توسعه محصولات نوآورانه و جدید ارائه کنیم. محصولاتی که ترکیبی از فناوری‌، کیفیت و طراحی پیشرفته هستند.

ساختار درآمدها افزایش رشد خارجی در مقایسه با رشد داخلی را نشان می‌دهند

ساختار رشد درآمدهای هواوی نشان می‌دهد نرخ رشد در بازارهای خارجی ۱٫۶ برابر چین بوده و هواوی دارای سهم ۱۱٫۴ درصدی در بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند است. ضمن اینکه در محدوده گوشی‌های ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلاری، سهم این شرکت در ماه ژوئن امسال از ۱۵٫۲ به ۲۵٫۷ درصد افزایش پیدا کرده است. این سطح افزایش، در بازارهای سنتی موبایل‌های پیشرفته بدست آمده و هواوی توانسته است در اروپای غربی با ۱۱٫۵ درصد سهم بازار در میان سه عرضه‌کننده برتر قرار گیرد. در بازار گوشی‌های ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلاری، سهم هواوی از ۱% در دسامبر ۲۰۱۵ به ۱۴٫۳% در ماه می ۲۰۱۶ افزایش داشته است. در اسپانیا نیز هواوی موفق شد با نفوذ در بازار موبایل‌های پیشرفته بالای ۶۰۰ دلار، سهم بازار ۹٫۶ درصدی را در این کشور بدست آورد. نرخ رشد سریع در فرانسه و انگلستان به واسطه فروش قدرتمند مدل P9 حاصل شده است.

در لهستان و فنلاند سهم بازار موبایل‌ها به ترتیب از ۱٫۸ و ۱٫۴% در ژانویه ۲۰۱۵ به ۲۲٫۳ و ۲۲٫۱% در ماه می سال جاری رشد کرده است. سهم بازار گوشی‌های هواوی در چک، مجارستان، رومانی و اتریش از ۱۰ درصد فراتر رفته است.

این رشد قابل‌توجه، در بازارهای نوظهور نیز بدست آمده است. میزان آگاهی از برند هواوی در مصر از ۱۱% در سال ۲۰۱۴ به ۹۳% در سال ۲۰۱۶ افزایش پیدا کرده و در آرژانتین، شیلی و ترکیه، نرخ رشد سالانه ۲۰۰% افزایش داشته است. هواوی در چین تلاش کرده است با حفظ سهم بازار ۱۸% ، جایگاه برتر خود را تثبیت کند. براساس گزارش موسسه GFK در میان مدل‌های هوشمند در رده قیمت ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ یوآن، هواوی ۳۶٫۷ درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

هواوی بر نوآوری‌های مهم تمرکز دارد

نرخ پایدار رشد فروش، تعهد مداوم هواوی به نوآوری در مراکز تحقیق و توسعه این برند در سراسر جهان را نمایش می‌دهد که علاوه بر محصولات، پیشرفت در پلتفرم‌ها و برند را تایید می‌کنند.

محصولات پرچمدار هواوی مانند P9، Mate 8، Honor V8 و MateBook مورد توجه مصرف‌کنندگانه در سراسر جهان قرار گرفته‌اند. میزان فروش Mate 8 که برای کاربران تجاری مناسب است از رقم ۵٫۵ میلیون دستگاه فراتر رفته است (۲۰ جولای ۲۰۱۶). علاوه بر این تاکنون ۴٫۵ میلیون دستگاه از مدل‌های P9 و P9 Plus فروخته شده است که در مقایسه با امار فروش P8 در همین دوره در سال گذشته ۱۳۰% افزایش داشته است. MateBook در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده در دسترس قرار دارد.

گروه هواوی به تعهدات استراتژیک خود در سراسر دنیا ادامه می‌دهد بطوریکه در ماه می ۲۰۱۶ بیش از ۳۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر دنیا محصولات هواوی را عرضه کرده‌اند و این مقدار در مقایسه با سال ۲۰۱۵ رشد ۱۱۶ درصدی را نشان می‌دهد. بررسی‌های موسسه تحقیقاتی GFK میزان فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات هواوی به ۱۵۰ هزار واحد رسیده است. هواوی افتخار می‌کند که بازیکن نامدار فوتبال، لیونل مسی و ستاره‌های مشهور هالیوود، هنری کویل و اسکارلت جوهانسن، سفیران این برند هستند. این سفیران به ورود هواوی در زندگی مردم و نزدیک‌تر شدن آنها به یکدیگر کمک کرده‌اند و میزان آگاهی در مورد نام هواوی را افزایش داده‌اند. هواوی همچنان در تلاش است تا با نام‌های برتر بازار مانند لایکا، سواروسکی، هارمن کادون ،آوودی ،گوگل، مایکروسافت و اینتل برای عرضه محصولات نوآور همکاری کند. در ۲۰۱۶ ، هواوی یک بار دیگربه عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر در دنیا شناخته شد و ارزش این نام تجاری با رقم ۱۸۶۵۲ میلیون دلار از جایگاه ۷۰ در سال گذشته با جایگاه ۵۰ در سال جاری رسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Xerxes

گوشی خودم هواوی هست،ولی از وقتی که با ۳G همراه اول مشکل پیدا کرد ازش خوشم نمیاد،تصمیم گرفتم دیگه هیچ وقت هواوی نخرم،فقط سامسونگ

Alinet21

اتفاقا تو این کارا عالیه البته سری جی افتضاحه بعضی مدلاش شاید سری جی یا وای دارید شما مدل بالاترشو ببنید مثل انر۶ یا پی۸

Xerxes

خودم ۳c دارم

shahab

من مدیر سونی بودم همه مسئولین بازاریابی و فلان و فلان رو اخراج میکردم ? کی میخواد بجنبه؟ همین مونده ارزش برند و سهام هواوی هم بالاتر از سونی بیاد، تلاش کرده که به اینجا رسیده هواوی، مگه شما ژاپنی ها چی کم دارید؟ ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....