حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر مفهومی از گوشی جدید LeEco با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و طراحی جذاب منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

گوشی Le Max 2 به‌عنوان یکی از قدرت‌مندترین محصولات LeEco با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و شش گیگابایت حافظه رم (مدل رده‌بالای این گوشی) ارائه شده و از زمان معرفی این مدل، چندین ماه گذشته است. بنابراین، شرکت چینی LeEco باید برای معرفی یک گوشی‌هوشمند پرچم‌دار دیگر تا اواخر سال جاری میلادی آماده شود و بنابر شایعات، پرچم‌دار بعدی این شرکت به یک دوربین دوگانه مجهز شده است. با این‌حال، به‌تازگی، تصویر مفهومی از گوشی جدید LeEco با صفحه‌نمایش بدون حاشیه منتشر شده است و از یک گوشی خارق‌العاده، حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

هنگامی‌که شرکت چینی LeEco، یک گوشی هوشمند به بازار عرضه می‌کند، از دو ویژگی محصول جدید این شرکت می‌توان اطمینان داشت؛ اول از همه، دستگاه جدید LeEco با سخت‌افزار رده‌بالا ارائه می‌شود و دوم، قیمت بسیار رقابتی در مقایسه با محصولات هم‌رده خود دارد. پس از ورود  LeEco به بازار گوشی‌های هوشمند، این سازنده، محصولات بسیار هیجان‌انگیزی را عرضه کرده است. به همین جهت، انتظار می‌رود محصول جدید این شرکت با مشخصات بسیار قدرت‌مند و قیمتی رقابتی معرفی شود.

تاکنون از پرچم‌دار بعدی LeEco، تصویر زیادی منتشر نشده است اما تصویر مفهومی به‌تازگی ارائه‌شده، گوشی جدید این سازنده چینی را با دوربین دوگانه به نمایش گذاشته است. با این‌حال، باید گفت که این، تنها یک تصویر مفهومی است و نباید انتظار خاصی از مدل نهایی (در صورتی‌که یک گوشی براساس این تصویر مفهومی ارائه شود) داشته باشید.

leeco-flagship-03

صفحه‌نمایش گوشی جدید LeEco، بدون حاشیه است و تصویر، محصولی را به نمایش می‌گذارد که تاکنون در بازار گوشی‌های هوشمند، محصولات زیادی با چنین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ عرضه نشده است. علاوه‌براین، تصویر مفهومی منتشرشده، نشان می‌دهد که گوشی جدید LeEco، بسیار ضخامت کمی دارد و هم‌چنین، از یک زبان طراحی فوق‌العاده جذاب استفاده می‌کند. به همین جهت، به‌نظر می‌رسد این گوشی در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار سازندگان دیگر، ضخامت کم‌تری داشته باشد. هم‌چنین در پشت این گوشی، شاهد استفاده از یک دوربین دوگانه هستیم!

leeco-flagship-02

در بخش مشخصات‌فنی، انتظار می‌رود که پرچم‌دار جدید LeEco با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱، حداقل شش گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه به بازار عرضه شود. همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، دوربین‌های دوگانه محصولات آینده شیائومی و LeEco توسط سامسونگ تامین خواهد شد. با توجه به استفاده از دوربین‌های دوگانه در برخی گوشی‌های پرچم‌دار، می‌توان انتظار داشت که این قابلیت به یک استاندارد در میان گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. بنابراین، معرفی محصولات آینده سازندگان چینی با دوربین‌های دوگانه، چندان دور از انتظار نیست. درباره این طرح مفهومی، چه نظری دارید؟

 [su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/05/concept-leeco-flagship-leaked-bezel-less-display-leaked-amazing-design/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
joojoo

احسنت،LeEco دست مریزاد :rose:
انصافا اگه اینطوری باشه خیلی خوشگله :yahoo:
مگر این چینیا باشن که دست به ابتکار عمل بزنن وگرنه هیچ کدوم از این کمپانی های بزرگ و مطرح گوشی تا الان که اینکار رو نکردن و فقط روی سخت افزار مانور میدن
یکی از مراحلی که باید امروزه روی گوشی ها کار بشه همین حاشیه های نازک و بالا و پایین پنل هستن.
:good: انگار که طرف تلویزیون رو گرفته تو دستش عجب اثر خارق العاده ای از LeEco

FaRaZ SONY

دوست عزیز کی گفته تاحالا چنین طراحی نبوده؟! :wacko:
گوشی های شارپ آکوس کریستال رو ببین که چه طراحی فو‌ق‌العاده‌ای دارن و کم حاشیه ترین گوشی های دنیان :unsure:

joojoo

گوشی های شارپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما اصلا کنار این طرح حاشیه میبینی؟حاشیه پایین گوشی رو دقت کن
شارپ درسته زده ولی بازم کناره های نمایشگر حاشیه کم و در سمت پایینش بازم حاشیه ای مانند گوشی های معمولی داره
در ضمن ضخامتی بیشتر از این گوشی داره
طرح این گوشی کاملا تکامل یافتست انگار که فقط نمایشگر میبینه ادم

FaRaZ SONY

اولا که گوشی های شارپ سه طرفش کاملا بدون حاشیس و پایینش حاشیه داره دوما این عکس فقط یه کانسپت و طرح مفهومیه و صد در صد چنین چیزی تولید نخواهد شد حالا حالاها ، اگر هم یکم دقت کنی متوجی میشی چقدر تو همین عکس این بی حاشیگی کمو کسری ایجاد کرده مثل دوربین سلفی یا چیزای دیگه ولی گوشی های شارپ با همون بی حاشیه بودن ساخته شدن بدون کمو کسری :bye:

FaRaZ SONY

راستی ، من خودم عکس طرح‌ مفهومی از گوشی شارپ دارم که ازین گوشی کم حاشیه تر هست با دوربین سلفی و انواع سنسور ها ، گوشی های شارپ هم در کنار بی حاشیه بودن کامل ، صفحه نمایششونم ۲,۵ بعدی هست :good:
http://www.concept-phones.com/cool-concepts/sharp-aquos-crystal-2-rendered-vincenzo-panico/
لینک طرح مفهومیش

ramin bazr

برای استفاده مشکله..به نظر من که اصلا مناسب نیست! فقط روی میز باشه ببینیش قشنگه همین!

shahab

خیلی خوشگله ولی این بیوفته صلوات :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی