حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش موسیقی در پس‌زمینه در کنسول ایکس‌باکس وان از طریق حافظه‌ USB، ممکن شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌روزرسانی تابستانی (ماه آگوست) کنسول ایکس‌باکس وان به‌تازگی منتشر شده است و پخش موسیقی در پس‌زمینه را برای کاربران ممکن می‌سازد. با این‌حال، این قابلیت در ابتدا با محدودیت‌هایی مواجه بود و تنها می‌توان موسیقی‌ها را از برخی سرویس‌های رسمی، استریم کرد. به‌تازگی، یک برنامه شخص‌ثالث منتشر شده است که پخش موسیقی‌های موجود در حافظه‌ USB را برای کاربران، ممکن می‌سازد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

مایک ابرا، مدیر برنامه‌‌های ایکس‌باکس و پلت‌فرم ویندوز، به‌تازگی در یکی از صفحه‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرده است که کاربران، می‌توانند به پخش موسیقی موردعلافه خود در حافظه‌های USB در پس‌زمینه کنسول ایکس‌باکس وان، بپردازند. البته این قابلیت، تنها از طریق نصب یک برنامه شخص‌ثالث امکان‌پذیر است.

برنامه پخش موسیقی در پس‌زمینه به کمک یکی از سازندگان‌ ما برای دریافت، در دسترس قرار دارد. به قسمت “برنامه‌ها” در استور رفته و برای یافتن این برنامه، “background” را جست‌وجو نمایید.

برنامه منتشرشده، همانند برنامه پخش‌کننده موسیقی داخلی کنسول پلی‌استیشن ۴ که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ منتشر شد، عمل می‌کند. کاربران برای پخش موسیقی مدنظر خود در پس‌زمینه، باید یک پوشه مخصوص در حافظه USB متصل به کنسول ایکس‌باکس، ایجاد کرده و موسیفی‌های مدنظر خود را در این پوشه قرار دهند تا برنامه، آن‌ها را شناسایی کرده و سپس، پخش نماید. لازم به‌ذکر است که پخش‌کننده موسیقی داخلی ایکس‌باکس در حال‌حاضر، از پخش موسیقی در پس‌زمینه پشتیبانی نمی‌کند!

این برنامه، به عنوان یکی از اولین برنامه‌های شخص‌ثالث یونیورسال برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده است. باید گفت که در حال‌حاضر، محدودیت‌هایی برای عرضه برنامه‌ها و بازی‌های یونیورسال در فروشگاه ایکس‌باکس وجود دارد و همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، مایک ابرا، پیش‌تر تایید کرد که به‌زودی، فروشگاه ایکس‌باکس، پذیرای تمامی برنامه‌های یونیورسال خواهد بود. این موضوع، می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، تعداد برنامه‌های یونیورسال موجود برای ایکس‌باکس وان را افزایش دهد. با این‌حال در حال‌حاضر، زمان انتشار تمامی برنامه‌های یونیورسال توسعه‌دهندگان در فروشگاه ایکس‌باکس مشخص نشده است اما مایکروسافت، پیش‌تر اعلام کرد که زمان مشخصی را برای این موضوع، مدتی دیگر اعلام می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، به‌روزرسانی سالانه برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، در دسترس قرار دارد و قابلیت‌هایی نظیر دستیار صوتی کورتانا را به این کنسول بازی، اضافه می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از دستیار صوتی کورتانا در ایکس‌باکس وان، اجباری نیست و هم‌چنان، می‌توانید از دستورات صوتی کینکت ایکس‌باکس، استفاده نمایید. علاوه‌براین، به‌روزرسانی ماه آگوست، به کاربران اجازه می‌دهد تا زبان و موقعیت خود را به‌طور جداگانه، انتخاب نمایید.

[su_button url=”http://www.polygon.com/2016/8/5/12388016/xbox-one-background-music-usb-drive”]polygon[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی