حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حضور پررنگ سامسونگ در بزرگترین رویداد ورزشی جهان؛ ستاره‌های سامسونگ در میان حلقه‌های المپیک

نوشته

7 سال قبل | 14 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ در این دوره از رقابت‌های المپیک با چند جنبش مردمی، سرود و عرضه نسخه خاصی از پرچمدارش، اس ۷ اج، حضوری تمام‌قد در کنار بزرگترین رویداد ورزشی جهان خواهد داشت. این غول کره‌ای، به عنوان اسپانسر رسمی المپیک ۲۰۱۶ ریو، کمپینی با عنوان «نشدنی را انجام بده» (Do What You Can’t) طراحی و اجرا کرده است که در آن، رخدادها و برنامه‌های متنوعی  در تناسب با المپیک گنجانده شده.

توماس باخ رئیس کمیته المپیک درباره همکاری با سامسونگ، نقش جوانان را پررنگ کرده و می‌گوید: «فناوری سامسونگ به ما کمک می‌کند با طرفداران و به‌خصوص جوانان از سراسر دنیا ارتباط برقرار کنیم. کمیته المپیک از سامسونگ به خاطر همکاری بسیار خوب و صمیمانه تشکر می‌کند. مدیران این شرکت گوشی‌های گلکسی اس۷ اج مخصوص المپیک را در اختیار ورزشکارانی که در ریو دوژانیرو رقابت می‌کنند، قرار می‌دهند. این موضوع به ورزشکاران کمک می‌کند با استفاده از گوشی‌های سامسونگ با دوستان، خانواده و طرفداران خود در ارتباط باشند. با پشتیبانی سامسونگ، ما به این موضوع فکر می‌کنیم که مردم بتوانند از تجربه بی‌همتای بازی‌های المپیک و قدرت ورزش الهام بگیرند.»

نشدنی را انجام بده

سامسونگ در کمپین «نشدنی را انجام بده» تلاش کرده است نشان دهد فلسفه کمیته المپیک و این شرکت تا چه اندازه در یک راستا است. این دو مجموعه تلاش می‌کنند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند، یکی با ورزش و دیگری با فناوری. کمپین سامسونگ، تمرکز ویژه‌ای روی سخت‌کوشی و پشت‌سر گذاشتن محدودیت‌ها دارد و برای انتقال این موضوع به مخاطبان، سامسونگ از ویدئوهایی مختص این کمپین و رویداد المپیک استفاده کرده است. این ویدئوها که «داستان واقعی پیشرفت» نام‌گرفته، ۹ ورزشکار را به تصویر می‌کشد که سال‌ها تلاش کرده‌اند تا هویت خود را به‌عنوان یک ورزشکار به اثبات برسانند.

RIO DE JANEIRO, NEW ZEALAND – AUGUST 03: Alicia Blagg (L) and Rebecca Gallantree of Great Britain during a visit to the Samsung Galaxy Studio in the Olympic Village on August 3, 2016 in Rio de Janiero, Brazil. 

 

سامسونگ در کنار این کمپین، مستندی نیز برای المپیک ریو ۲۰۱۶ تولید کرده است که توسط «مورگان نویل» کارگردانی شده. در این مستند به زندگی ۴ ورزشکاری پرداخته می‌شود که رویاهای بزرگی داشته‌اند و برای تبدیل این رویاها به واقعیت تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند. این آدم‌ها هیچ‌گاه تسلیم نشده‌اند و این همان هدفی است که سامسونگ دنبال می‌کند. مهم نیست که چه اتفاقی رخ دهد، هیچ‌گاه نباید در راه رسیدن به هدف تسلیم شد.

استودیوهای کهکشانی

سامسونگ در ریو ۲۰۱۶ تعدادی گلکسی اس۷ اج مخصوص المپیک عرضه می‌کند. پشت این گوشی‌ها، نماد المپیک- ۵ دایره متصل به هم که نشان دهنده ۵ قاره است- حک شده. در بدنه این گوشی نیز از ۵ رنگ حلقه‌های المپیک یعنی رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز، سبز و زرد استفاده شده است.

سامسونگ، ۵ استودیو در شهرهای مختلف برزیل برپا کرده است و مردم را دعوت می‌کند که به این استودیوها سر بزنند. در این استودیوها گلکسی اس۷ و هدست واقعیت مجازی Gear VR قرار داده شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند از نزدیک با این گوشی و هدست آشنا شوند. آنها همچنین می‌توانند پیکسل‌های سامسونگ که متناسب با حال و هوای المپیک و برزیل طراحی شده‌اند را به عنوان سوغاتی دریافت کنند.

Rio-2016-Delivering-Phones_Main_4

اپلیکیشن رسمی المپیک ریو ۲۰۱۶ نیز دیگر محصولی است که این شرکت همراه خود به برزیل برده. کاربران در این اپ می‌توانند اخبار و برنامه مسابقات را دنبال کنند. جدول مدال‌ها را ببینند و از سرویس ویدئویی VoD (Video on Demand) لذت ببرند.

سرود برابری و یک‌پارچگی

فناوری و وسایل ارتباطی موجبات برقراری راحت ارتباط انسان‌ها با یکدیگر را فراهم کرده‌اند. با استفاده از این فناوری‌ها انسان امروزی می‌تواند فارغ از منطقه جغرافیایی و مرزی که دورش وجود دارد، با سایر نقاط دنیا لحظاتش را به اشتراک بگذارد و آنها را از وضعیت خود باخبر سازد. المپیک نیز همین شکل و شمایل را دارد. ورزشکاران از اقصی نقاط دنیا در رشته‌های ورزشی مختلف گرد هم جمع می‌شوند تا مهارت‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و دنیا را به تلاش کردن برای رسیدن به خواسته‌ها دعوت کنند.

سامسونگ برای نشان دادن این محتوا از «سرود» استفاده کرده است. سرودی که به زبان‌های مختلف و توسط افراد مختلف خوانده می‌شود و نکته کلیدی‌اش این است که تبار همه انسان‌ها زمین است و فناوری کمک کرده تا انسان دوباره به اصل خود بازگردد.

RIO DE JANEIRO, BRAZIL - AUGUST 03:  The Brazilian women's water polo team receive their Samsung Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition at the Samsung Galaxy Studio in the 2016 Olympic Village on August 3, 2016 in Rio de Janiero, Brazil.  (Photo by Hagen Hopkins/Getty Images)

RIO DE JANEIRO, BRAZIL – AUGUST 03: The Brazilian women’s water polo team receive their Samsung Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition at the Samsung Galaxy Studio in the 2016 Olympic Village on August 3, 2016 

یانگی لی، معاون اجرایی بازاریابی جهانی بخش تجارت ارتباطات موبایل درباره کمپین سامسونگ و تبلیغات سرود این شرکت می‌گوید:‌ «سرود سامسونگ، در واقع بیانگر فلسفه و تفکر برند سامسونگ و تلاش بی‌وقفه ما برای محو کردن مرزهای جغرافیایی و متحد کردن دنیا با توسل به فناوری و ارتباطات بدون مرز است. با خواندن یک سرود، طرفداران و ورزشکاران از سراسر دنیا می‌تواند حس مشترکی مملو از غرور و اتحاد را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از آن لذت ببرند. این در واقع همان حسی است که سبب به وجود آمدن المپیک شده.»

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

خیلی عالیه
حرکت بسیار خوبیه چون از امشب المپیک صدر اخبار دنیاست و حضور پر رنگ و قدرتمند سامسونگ تو این رویداد یک اتفاق مهم و بزرگه.

امیرشایان

بچه های خودمونم سلفیاشون با این گوشی گرفتن و تو صفحاتشون گذاشتن 😉
به امید موفقیت کاروان ورزشی ایران به نام ایران :rose: :rose:

IT

سامسونگ واقعا کارش درست شده جنس با کیفیت و تبلیغات درست تضمین فروش عالیه

raminrx7

دیدت به موضوع جالبه واقعا
تبریک میگم

امیرشایان

به خاطر همین نخود و آش که هر موفقیت اعلام میشه اپل و سامسونگ واسه اول دومی رقابت دارن و بعدش یهOthers خیلی معنی دار نوشته میشه

Behnam Nasseri

سلام ترول عزیز
شما زیر هر مطلبی نیاید و بحث رو به حاشیه نکشید فکر کنم راحت نمیشید؟اصلا این اراجیف شما چه ربطی به این مطلب داشت؟

raminrx7

سلام ترول گرامی
یه نفر یه کامنت گذاشته بود که پاک شد و این چنتا کامنت در جواب اون هستش که پاک نشده!
ندونسته قضاوت نکنیم!

phenomenal30

جناب @The_best. خواستم تو خبر قبلی که گفته بودی سامسونگ همرو مسخره کرده جوابتو بدم منصرف شدم ولی تازه فهمیدم جنابعالی کلا مشکل داری مهر ماه نزدیکه مدرست زود وا شه برو درستو بخون افرین

Modarz

تبلیغات خوبیست

Chalton

سامسونگ در المپیک کنار شماست،المپیک را سامسونگی تجربه کنید.

ali gheysari

فازت چیه عزیز؟ من نمیدونم برای چی اصلا شما که فقط قصد تخریب داری میای تو پیجای سامی .
سامی با هیمن کارای عالی و تبلیغاتش و کیفیت عالی محصولات به اینجا رسیده سال ۲۰۱۲ هم اس ۳ گوشی هوشمند رسمی المپیک شده بود.

the next big thing

واقعا سامسونگ تو این دوساله فوق العاده تر شده و بی رقیب داره رو به جلو حرکت میکنه

SAMSUNG _ The Best Brand

عاااالیسونگ :yahoo: :yahoo:

Alinet21

سامسونگ شرکت خیلی خوبیه خوب نبود انقدر پیشرفت نمیکرد ولی کامنت فن های سامی خیلی جالبه چنان میان میگن عالی سونگ ادم فکر میکنه پورسانت میگیرن از سامی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....