حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اچ‌تی‌سی Sailfish در بنچمارک GFXBench فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شرکت گوگل، امسال دو گوشی با نام‌های نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin به بازار عرضه می‌کند. اچ‌تی‌سی Sailfish، به‌تازگی در بنچمارک GFXBench ظاهر شده است و جزئیات فاش‌شده، بخشی از شایعات پیشین را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

برطبق مشخصات به‌دست‌آمده، اچ‌تی‌سی Sailfish به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، به این گوشی قدرت می‌دهد. چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی برای ذخیره‌سازی محتوا، دیگر مشخصاتی است که می‌توان از نکسوس ۵ اینچی آینده گوگل انتظار داشت. علاوه‌براین، واحد گرافیکی قدرت‌مند آدرنو ۵۳۰، وظیفه پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد و از این بابت، می‌توان عملکرد بسیار خوبی را از نکسوس Sailfish انتظار داشته باشید.

دیگر مشخصات فاش‌شده به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۴K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پبکسل و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره دارد. مشخصات فاش‌شده با آنچه که پیش‌تر برای نکسوس Sailfish ارائه شده، کم‌وبیش، هم‌جهت است. برای یادآوری، پیش‌تر یک فایل build.prop مربوط به نکسوس Sailfish فاش شد که همانند اطلاعات به‌دست‌آمده از بنچمارک GFXBench، از یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ برای این گوشی حکایت داشت. هم‌چنین، مشخص شد که نکسوس Sailfish (اچ‌تی‌سی S1) با سیستم امنیتی بیومتریک همراه خواهد بود؛ در این فایل، چندین‌بار به اثرانگشت، اشاره شده است. علاوه‌براین، حسگر اثرانگشت نکسوس جدید گوگل برخلاف اچ‌تی‌سی ۱۰ که در جلوی این گوشی جای گرفته بود، در پشت گوشی قرار دارد.

شایعه جدید از اچ‌تی‌سی Sailfish در حال منتشر شده است که پیش‌تر، گمان می‌رفت این گوشی با جدیدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۱ به بازار عرضه می‌شود. شایعات دیگر، از یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و سیستم‎‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ (Android Nougat) برای این گوشی حکایت داشته‌اند.

علاوه‌بر نکسوس Sailfish، همان‌طور که گفته شد؛ گوگل، نکسوس Marlin را با مشخصات قدرت‌مند و رده‌بالا به بازار عرضه می‌کند.  نکسوس Marlin با یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ارائه خواهد شد و طبق شایعات مختلف که از عرضه این گوشی با مشخصات‌فنی بسیار نزدیک به نکسوس Sailfish حکایت دارد، می‌توان انتظار داشت که چهار گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات‌فنی این گوشی را تشکیل دهد.

بنابر جزئیات فاش‌شده، نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin از نظر طراحی به یک‌دیگر، شباهت بسیار زیادی خواهند داشت و شرکت سازنده (اچ‌تی‌سی)، تلاش می‌کند تا این دو محصول را با طراحی متفاوت از دیگر گوشی‌های هوشمند خود به بازار عرضه نماید. هرچند این موضوع توسط برخی از شایعات، رد شده است؛ برای اثبات این ادعا، باید گفت که پیش‌تر، تصویر منتشرشده از گوشی نکسوس Marlin، طراحی بسیار نزدیک این گوشی را به مدل پرچم‌دار اچ‌تی‌سی ۱۰ به نمایش گذاشته بود. بنابراین، بهتر است تا فاش‌شدن جزئیات رسمی، منتظر ماند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/htc-sailfish-specs-gfxbench/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی