حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها – جذاب‌ترین بخش گلکسی نوت۷ کدام بود؟ چه نمره‌ای می‌دهید؟

نوشته

7 سال قبل | 79 دیدگاه | مطالب ترنجی

پنجشنبه و ساعت ۲۱ فرا رسید تا با تقدیم قسمتی دیگر از نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها در خدمت شما عزیزان همراه ترنجی باشیم. این هفته قصد داریم به موضوع داغترین خبر هفته که رونمایی از یکی از مهمترین اسمارت‌فون‌های دنیاست بپردازیم. در روزهایی که گذشت انبوهی از سایت‌های خبری در سراسر جهان به موضوع رونمایی سامسونگ از آخرین نسل گلکسی نوت پرداختند و نوت۷ در کانون توجهات در سراسر جهان قرار داشت. در ادامه با ما باشید تا به اتفاق هم به بررسی این محصول قدرتمند و پرطرفدار چشم‌بادامی‌ها بپردازیم.

در نظرسنجی هفته‌ی گذشته به موضوع روش رونمایی از محصولات جدید الکترونیکی پرداختیم و این سوال را از شما سروران پرسیدیم که کدام روش را برای رونمایی از پرچمدارهای جدید شرکت‌ها بیشتر می‌پسندید؛ رونمایی در یک مراسم اختصاصی یا مراسمی در حاشیه یک نمایشگاه بزرگ؟ پس از گذشت یک هفته از برگزاری این نظرسنجی و با اتمام مهلت شرکت در آن مشخص شد که بیشتر کاربران عزیز ترنجی برپایی مراسم به صورت اختصاصی مانند آن چیزی که اپل در پیش گرفته را بیشتر می‌پسندند و آن را به رونمایی در نمایشگاه‌های بزرگی مانند CES یا MWC و IFA ترجیح می‌دهند.

Capture

اما در نظرسنجی این هفته مطابق آنچه که در ابتدای مطلب اشاره شد، به موضوع گلکسی نوت۷ که با در نظر گرفتن یک پرش هوشمندانه از سوی سامسونگ، ششمین نسل از این سری محبوب به شمار می‌رود خواهیم پرداخت و خواهیم دید که سوگلی جدید این شرکت انتظارات شما را برآورده ساخته یا خیر؟

سامسونگ در هر نسل از سری نوت نشان داده که خلاقیت و قابلیت‌های منحصربفرد در آنها حرف اول را می‌زند و هرگاه هم که این شرکت در سری s خود کم کاری کرده باشد، در نوت بعدی سنگ تمام گذاشته و تلفیقی از بهترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای روز دنیا را به کار برده تا به انتقادات سرازیر شده به سمت سری s پاسخی درخور دهد.

ظاهرا شرکت‌های بزرگ زیادی هستند که در محصولات محبوبشان یک نسل در میان عالی عمل می‌کنند یا کار را خراب خواهند کرد که از جمله‌ی آنها می‌توان به مایکروسافت در سیستم‌عامل ویندوز و البته سامسونگ در سری نوت اشاره کرد به گونه‌ای که یک مدل در میان پرطرفدار ظاهر شده و بعضا در مدل بعدی انتقاداتی به این شرکت وارد شده است.

Samsung-Galaxy-Note-7-30-1024x684

سری اول گلکسی نوت خود بنیان گذار انقلابی بود که امروزه شرکت‌های بسیاری دنباله رو آن هستند و پیوسته شاهد رونمایی از محصولاتی فراتر از ۵٫۵ اینچ هستیم بنابراین باید به نسل اول گلکسی نوت نمره قبولی داد.

در نسل دوم این شرکت در ادامه‌ی راه تکامل سری نوت گلکسی نوت۲ را معرفی کرد که با وجود امکانات فوق‌العاده در قلم، تا حدود زیادی به دلیل اصرار در استفاده از بدنه پلاستیکی و با کیفیت پایین مورد انتقاد قرار گرفت بنابراین نمی‌توان نوت۲ را مدلی موفق در حد نوت۱ بدانیم.

در گلکسی نوت۳ این شرکت سنگ تمام گذاشت و به انتقادات فراوانی که به نوت۲ شده بود پاسخی درخورد داد تا این مدل تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و محبوبترین مدل‌های سری نوت شود. استفاده از صفحه‌نمایشی به مراتب بهتر از نوت۲، سخت‌افزاری بروز و قدرتمند و البته استفاده از چرم در بدنه که حس بهتری را نسبت به پلاستیک محض منتقل می‌کرد خود عاملی شد تا نوت۳ را حتی امروزه نیز در دستان بسیاری از کاربران مشاهده کنیم.

نسل چهارم نوت با وجود استفاده از سخت‌افزار در خور توجه و ارتقاهایی که نسبت به نوت۳ داشت، به دلیل استفاده از پلاستیک در بدنه و ظاهر تکراری مورد انتقاد نسبتا شدیدی قرار گرفت و این محصول حداقل از لحاظ ظاهری نسبت به رقبای خود در رده‌ای پایین‌تر قرار داشت.

Samsung-Galaxy-Note-7-23-1024x684

گلکسی نوت۵ را می‌توان بزرگترین انقلاب در سری نوت سامسونگ پس از اولین نسل آن قلمداد کرد چرا که این شرکت در پنجمین نوت اولین‌های بسیاری را رقم زد که برخی مثبت و برخی نیز منفی بودند. بدنه‌ای فوق‌العاده باکیفیت‌تر و جذاب‌تر از نسل‌های قبل خود بزرگترین برگ برنده‌ی گلکسی نوت۵ بود که در کنار صفحه‌نمایش عالی، دوربین قدرتمند و البته قلم بهینه شده توانست نمره‌ی قبولی نسبی را با وجود حذف اسلات افزایش حافظه بدست آورد.

با در نظر گرفتن اعداد زوج و فرد گلکسی نوت‌های معرفی شده تا به امروز تقریبا به این جمع ‌بندی رسیده بودیم که نوت‌های فرد انقلابی و نوت‌های زوج نسبتا معمولی بوده‌اند و بعضا انتقاداتی را نیز به سمت خود معطوف ساختند و شاید همین عاملی بود برای اینکه سامسونگ از عرضه‌ی یک نوت با شماره‌ی ۶ وحشت داشته باشد! شاید این یک تحلیل خنده ‌آور باشد اما زمانی که با عمق بیشتر به ماجرا می‌نگریم می‌توان تا حدودی آن را پذیرفت و یکی از دلایلی پرش کره‌ای‌ها از نوت۵ به ۷ همین ذهنیت بهتر کاربران از شماره‌های فرد گلکسی نوت بوده باشد هرچند که دلایل مهم دیگری از جمله رقابت ۷ سامسونگ با ۷ اپل که در ماه شهریور در پیش خواهد بود، رساندن شماره نوت به S و… نیز در این نامگذاری نقش پررنگی را ایفا کرده‌اند.

Samsung-Galaxy-Note-7-20-1024x684

گلکسی نوت۷ را باید یک مدل بهبود یافته از گلکسی نوت۵ یعنی یک نسل قبل از خود بدانیم چرا که انتقاداتی که در مدل قبلی به سامسونگ وارد آمد به خوبی در نسل هفتم به آنها واکنش نشان داده شده است به گونه‌ای که ضد آب نبودن، نداشتن اسلات افزایش حافظه، اختلاف قیمت زیاد بین مدل اج و تخت، شکنندگی نسبتا بالای شیشه در جلو و پشت و همچنین چند مورد ریز و درشت دیگر اشاره کرد که در نسل هفتم سامسونگ به خوبی به آنها پاسخ داده و جنگجوی خوش قامتش را تا دندان مسلح کرده است.

گلکسی نوت۷ نخستین مدل از گلکسی نوت که بدنه‌ای ضد آب دارد.
گلکسی نوت۷ نخستین مدل از گلکسی نوت که نمایشگر همیشه روشن دارد.
گلکسی نوت۷ نخستین مدل از گلکسی نوت که فناوری HDR دارد.
گلکسی نوت۷ نخستین مدل از گلکسی نوت که در مدل پایه ۶۴ گیگابایت حافظه دارد.
گلکسی نوت۷ نخستین مدل از گلکسی نوت که صفحه نمایش تخت ندارد.
گلکسی نوت۷ نخستین مدل از گلکسی نوت که پهنای کم ۷۳٫۹ میلیمتر دارد. (باریکترین نوت)
گلکسی نوت۷ نخستین محصول سامسونگ که درگاه USB Type-C دارد.
گلکسی نوت۷ نخستین محصول سامسونگ که اسکنر عنبیه چشم دارد.
گلکسی نوت۷ نخستین اسمارت‌فون در جهان با محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس۵

با نگاهی به لیست اولین‌های نوت۷ به این نتیجه می‌رسیم که فارغ از اینکه صرفا با یک محصول بهینه شده نسبت به نوت۵ روبرو هستیم، محصولی تا حدودی انقلابی در سری نوت شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که اولین‌های زیادی را با خود به همراه آورده است. قرار دادن این لیست در کنار قابلیت‌هایی مانند اضافه شدن اسلات افزایش حافظه، افزایش دو برابری حساسیت قلم در کنار قابلیت‌های جدید در آن، افزایش سرعت گوشی و… خود نشان از برترین نوتی می‌دهد که تا به امروز سامسونگ ساخته و فعلا تا قبل از عرضه به بازار نمره‌ی قبولی می‌گیرد و باید ببینیم که پس از عرضه‌ی عمومی نیز بهترین خواهد بود یا خیر؟

Samsung-Galaxy-Note-7-34-1024x733

انتقاداتی به این محصول وارد است که باید بجای ۴ گیگابایت رم، به ۶ گیگابایت مجهز می‌شد، بجای باتری ۳۵۰۰ به ۴۰۰۰ میلی آمپر مجهز می‌شد، از کارت‌های فوق سریع UFS این شرکت پشتیبانی می‌کرد و… که هرکدام از این موارد خود صحیح است و بدون شک در صورت داشتن آنها، نوت۷ تبدیل به محصول بهتری می‌شد، هرچند که تا زمان عرضه به بازار و نیاز مشتریان به رم بیشتر از ۴ گیگابایت نمی‌توان به این موارد به عنوان ایراد نگاه کرد و فعلا باید قدری دیگر صبوری به خرج داد تا ببینیم واقعا استفاده از ۴ گیگابایت به جای ۶ گیگ رم مشکل ساز خواهد بود یا خیر.

در هر صورت گلکسی نوت۷ تغییرات و نکات زیادی را با خود به همراه آورد که هر یک آنها جذابیت‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانند برگ برنده‌ای برای این محصول به شمار روند. جهت درک بهتر عیار کاری نوت۷ در این بخش چند لینک را که در روزهای اخیر در ترنجی تقدیم حضورتان کردیم را قرار می‌دهیم و با مطالعه‌ی دقیق آنها در نظرسنجی داغ هفته شرکت کرده و مهمتر از آن در بخش نظرات، نظرات و انتقادات خود را به این محصول وارد سازید.

با ویژگی‌های جدید سامسونگ گلکسی نوت ۷ آشنا شوید

پنج موردی که گلکسی نوت ۷ را به محصول بهتری تبدیل می‌کرد

کدام شایعه‌ها در مورد گلکسی نوت ۷ درست درآمد و کدام موارد اشتباه بود؟

مجموعه‌ تصاویری با کیفیت بالا از گلکسی نوت ۷ ؛ آیا در فکر خرید هستید؟

نقد و بررسی اولیه گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7)

Samsung-Galaxy-Note-7-29

[poll id=”163″]

[poll id=”164″]

در بخش نظرات نیوشای کلام شما خوبان هستیم…

از شما همراهان گرامی تمنا داریم که با حفظ احترام متقابل و پرهیز از توهین‌های احتمالی، به نقد این محصول پرطرفدار بپردازید.

نگارش: رحمانی

اشتراک در
اطلاع از
79 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام و درود ب همه

گلکسى نوت٧
هم تنها نسخه اج بودنش تعجب آور بود هم فناورى hdr

با وجود اینکه اپل هنوز از پرچمدار جدیدش رونمایى نکرده
گلکسى نوت٧ رو زیباترین و قوى ترین گوشى ٢٠١۶ میدونم
تنها برترى آیفون٧ از نوت٧ میتونه کیفیت اسپیکر باشه و بس✋

باوجود قلم ، سرى نوت هم ضدآب شد :wacko:
دمش کرم ???
همیشه سرى نوت سامسونگ = شاهکار :yahoo: :yahoo:

Nokia.king

واقعا شگفت انگیزه نمیدونم فاز اون هایی که زدن نا امید کننده چی بوده :wacko:

Mehrdad

ترول بودن
طرف از ۱ کیلومتری اسم سامسونگ رد نشده درباره نوت ۷ نظر تخصصی میده
به چشم دیدم هاااا…
یادش بخیر ترول های بزرگ سایت درباره اسکنر هم چه نظرات که نمیدادن
خب بابا جان نمیخوای بخری چرا فشار میاری به خودت
به امید خودت خدا…

i_love_quality

عزیز من آخه این تغییر خاصی نسبت به S7 نداشت! الان میدونم که میگید باید با note 5 مقایسه بشه نه S7 !!!
در جواب اونایی که این رو میگن میگم :
دوستان مگه سری note و s جز اندازه و قلم فرقی دارن که نباید مقایسه بشن؟! چرا نباید مقایسه بشن؟! یکجوری میگید انگار سری S و Note جز قلم و امکانات نرم افزاری اون فرق دیگه ای دارن!

من اصلا نمیگم گوشی بدیه فقط میگم نسبت به S7 تغییر ملموسی نداشته! کاش لااقل از SD821 استفاده میکرد ! اما خب واقعا گوشی کامل و خوبیه :good:

Blue Tech

عزیزم میشه اون تغییر خاص Z3+ و Z5 رو برام روشن کنی!؟
وقتی اس پن رو درک نمیکنی و با فقط تعریفش میکنی
البته چیزای دیگه ای هم هست چون ندیدیش یعنی نفهمیدی یعنی نمیخوای بفهمی

Xia

تا میگی note 7 همون s7 کشیده شدست یه سری میان میگن حالا z3 چه فرقی با z5 داشته خودتونو با مقایسه با Sony توجیه میکنید چرا بقیه شرکت هارو نمیگید مثل one plus
پرچمداری که معرفی میشه با این قیمت باید یه سر و گردن تو همه چیز از بقیه بالاتر باشه که نیست

Salvatore

اگه میخوای با سری اس مقایسه کنی اشکال نداره مقایسه کن ولی باید با اس ۶ مقایسه کنی که نسل قبله
اس ۷ که نسل جدیده و همرده نوت ۷ قرار میگیره و نوت نسبت به سری اس هم رده خودش فقط از لحاظ یکسری امکانات تفاوت داره
قرار نیست که هر ۶ماه یبار سی پی یوی جدید تولید کنن. برای درک پیشرفت نسل جدید با نسل قدیم مقایسه میشه.
نسل جدید (نوت ۷) با نسل قدیم (نوت ۵ یا اگه دوست اس ۶)

ali gheysari

صفحه نمایشHDR
عنبیه و فولدر و امنیت بسیار بالا
تاچ ویز جدید و بهبود نرم افزاری عالی
قطعا ارتقا در سنسور اثر انگشت و دوربین و رم TST که سامی معرفی کرد توربو رو
اس پن که خودش خیلی چیز شاخی بود و حالا با چند قابلیت بسیار بی نقص شده.
مدل پایه ۶۴ گیگ
گوریلا گلس ۵
ضد آب کردن این گوشی با شکاف قلم به اون عظمت بدون در پوش و این مسخره بازیا(حتی نوت برداری زیر آب! کاربردی نیست ولی قدرت و کار سامی رو میرسونه)
USB_C که شارژش یه مبدل داره سر خودش ینی با میکرو یو اس بی هم میتونید شارژ کنید
و صد البته تغییر دلخواهی رزولوشن برای اولین بار و به صورت بسیار کاربر پسندانه و کاربردی تر
صفحه نمایش همیشه روشن عالی و کامل تر
صفحه نمایش اج پخته و زیبا
قلم باریک تر و حساسیت دوبرابر
و کلی چیزای نرم افزاری که باید بیاد و بررسی شه و میبینیم
دوستان چیزی جا مونده لطفا بگین من دیگه مغزم کشش نداشت زیادن

اینا فقط تغییرات نسبت به اس ۷ بود نوت ۵ رو بخوایم بگیم که خیلی طولانی میشه.انصاف داشته باشین بی رقیب ترینو کامل ترین گوشی هست که تا بحال معرفی شده

Yas

مجبورم کردى جوابتو بدم
آخه دکتر ، مهندس ،
سرى نوت رو با نوت مقایسه میکنن سرى اس و با اس
خدایا با همینا شدیم ٧میلیاردنفر??

Blue Tech

اینا همونایین که تو ۴ سال از زی به ایکس رسیدن بدون کوچکترین تغییر ملموسی بعدش به نوت رسیدن با این توجیح که فقط یه قلم اضافه داره دارن میگن اون انتظاراتشون رو برآورده نکرده و نو آوریش صفره واسه همین که براشون ناامید کنندس

rezzaz

گلم بحث نوت با اس فرق داره.یعنی دو سری متفاوت هستن از هم.
پرچمدار سری اس و پرچمدار سری نوت.
در عرض شیش ماه چه تکنولوژی جدیدی اومده خب؟تغییر رو هر یک سال باید شاهدش باشیم.که اپل الان کردتش سه سال.
برای مثال میگم.گوشی هایی که در عرض شش ماه اومدن ببینیم چه فرقی باهم دارن.
زد ۲ و زد ۳٫هیچ تفاوتی جز بهبود دوربین.زد ۳ و زد ۳ پلاس.هیچ تفاوتی جز ارتقا.زد ۳ پلاس و زد ۵٫هیچ تفاوتی جز ارتقا و اثر انگشت و لوله های خنک کننده.
ولی حالا بازه رو ببر رو یک سال.زد ۳ و زد ۵٫میبینیم بازم بجز یک تغییر کوچیک چیز جدیدی ندارن.
میریم سر اچ تی سی.خوشبختانه فقط یک سری پرچمدار داره و هر سال بهبود های لازم رو میده.
الجی کلا حرفش رو نزنید.چون یک شرکت خلاقه که از همه ی برند ها جداست.
میرسیم به نوت.
حالا بریم سر مقایسه ی اس ۷ اج با نوت ۷٫
تغییر رزولوشن دادن صفحه.که واقعا واقعا کاربردیه.هرکی بگه نه یعنی باید اصلا دستت رو از اون آدم بشوری.قابلیت پخش محتوای hdr.قلم کاربردی بسیار بسیار متفاوت که هیچ برند دیگه ای نتونسته اینقدر موفق درستش کنه.تشخیص عنبیه که گام بزرگی در بحث امنیت در گوشی های سامسونگ برداشته شد.پشتیبانی از کارت حافظه ufs.و بهبود های نرم افزاری که نتیجش در بنچمارک ها مشاهده شد.
دیدی دوسته من؟وقتی یکم دقیق تر نگاه کنی میبینی تفاوت زیاده توشون.

Xia

آره خودتو توجیه کن
S7 پرچمداره note7 هم پرچمداره
این مسخره بازیا چیه اینو با اون مقایسه نکن اینو با اون مقایسه کن
اگه چیز جدیدی تو شیش ماه نداره چرا گوشی میده بیرون
یادم رفته بود این گوش پاک کن داره بعضیا گوشی گوش پاک کن دار دوست دارن

Salvatore

اول فکر میکردم xia اکانت فیک معضضه ولی الان متوجه شدم اکانت فیک استاد صالحیه :mail:

Gooooogle

Xia

هرکی جواب اینو بده ….

بزارید خوش باشه بزارید اینجوری فک کنه بنظرتون اینا قانع میشن حوصله داریناااا /:

rezzaz

عزیزم خب گوشی نده بیرون چجوری نیمه ی دوم سال رو دست بگیره؟بعدشم اینا تغییر نبود کشک بود؟سونی چرا پرچمدار میداد بیرون؟چرا هر شیش ماه از یک سری پرچمدار میداد بیرون؟بدون حتی کوچکترین تغییری.
شیش تا تغییر با اس ۷ اج واست نام بردم.اینا کم هستن؟
نوت ۷ نسبت به نسل قبلیش مقایسه میشه.عملا میره تو دسته ی فبلت ها.و با فبلت مقایسه میشه.شما تست ایفون ۶ رو با نوت ۴ قبول داری یا آیفون ۶ پلاس با نوت ۴ رو؟
چرا بچه بچه حرف میزنی خب؟
الان وی ۲۰ بیاد با وی ۱۰ مقایسه میشه یا با جی ۵؟
اکسپریا ایکس ۲ بیاد با زد ۵ مقایسه میشه یا ایکس پی؟
نوت ۷ دارندگان نوت ۵ رو به ارتقا راضی کرده.همونجوری که اس ۷ دارندگان اس ۶ رو راضی کرد.
پرچمدار دوتا سری متفاوت هستن.
سامسونگ فقط در رده ی کامپکت بازار موبایل رو در دست نداره.که اونم مشتریاش اگه ازش بخوان فراهم میکنه

Different.Boy

سلام
بحث سری s و note هر سال سامسونگ بعد از پروژه زیرو(اس۶)، مثل مدل های عادی و پلاس اپل(۶ و ۶plus یا ۶sو ۶s plus) میمونه
اختلاف بین نوت و اس کم تر شده حداقل در بخش ارتقا سخت افزار ، مثل همون چیزی که تو آیفونا میبینیم و ۶sو ۶s plus بسیار به هم شبیه اند منتها یک سری برتری های جزئی مدل پلاس به مدل معمول داره و صفحه بزرگتری هم داره(فبلت)
ولی چون با فاصله تقریبا ۶ماه ازهم سری s و note معرفی میشه بالاخره یک سری بهبودها و نوآوری هایی هم به نسبت سری اس داره نوت، مثل حسگر تشخیص قرینه چشم و یا ساپورت ویدئو HDR.
احتمالا در آینده، سامسونگ سری اس و نوت رو باهم معرفی میکنه در یک مراسم ،تا این صحبتا و مشکلات هم حل بشه و هی حرفه پس کجاس فرق اس و نوت یک سال از بین بره.

milad.tech

داداش صالحی خودش فیکه :yahoo:
این سایت کلا ۵-۶ تا فن سونی بیشتر نداره بقیه فیکن

ali gheysari
Chalton

نمیدونم والا همه نظراتی که دادم چرا تو پست های قبل پاک شده نه بی احترامی کردن نه حرف بدی زدم،والا موندیم چه جوری نظر بدیم که به مسئولان سایت بر نخوره،یکی دیگه میاد زیر کامنتای من چرت و پرت میگه اون وقت نظر من پاک میشه،خدایی این چه وضعش هست یکی الان جواب بده دیکه چرا همشونو پاک میکنید

Salvatore

به طور کلی خیلی عالی و پرفکت بود. مخصوصا قابلیت HDR و سنسور IRIS
قابلیت انتخاب رزولیشن هم خیلی کاربردی هستش
تعداد تغییرات هم نسبت به نسل قبلی خیلی زیاد بود و انتظارات رو براورده کرد. :heart:

pika

تنها چیزی که واسه من مهمه قلمشِ که به بهترین شکل آپدیت شده و حساسیتش خیلی بالا رفته
ولی تا زمانی که جنس بدنش شیشه باشه نمیتونم بهش بگم شگفت انگیز ، فعلا فقط قابل قبوله

AK_007

اصلا موافق نیستم با اون قضیه یک در میون
ب نظرم نوت ها همیشه هر نسل موفق تر از دیگری بوده و استثنایی نداره

sinamirzaii

شگفت انگیز بهترین انتخاب یه کاربر که پرچمدار میخواهد قطعا نوت۷ خواهد بود کاملترین هست و کم نقص ترین

Darkgroom

بخاطر شباهت بیش از حد سخت افزاری به اس۷ بنظرم معمولی بود
وخیلی سخته جذابترین قسمت رو معرفی کرد ولی بازم حساسیت قلم بهتر از بقیست

Gooooogle

پس عنبیه کشکه 🙁

Darkgroom

۱- کلی شرط و شروط داره
۲- فیدبکی که از سنسور عنبیه لومیا داشتیم بنظرم مثال خوبیه برای عدم کاربردی بودنش
۳- اینا نظر منه

Gooooogle

اینشالاه نسل بعد پیشرفت میکنه :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

MASiH

واقعاً Note 7 محصولِ شگفت‌انگیزی بود و پیشرفت قابل توجهی نسبت به Note 5 داشت
برای من تک‌تک قابلیت‌ها و امکانات جدیدش جذاب بودن!
صفحه نمایش HDR
سنسور IRIS
ضدآب شدن گوشی با وجود قلم
صفحه‌نمایش خمیده و طراحی منحصر بفرد و جذاب
حساسیت فوق‌العاده‌ی قلم
محافظ Gorilla Glass 5
پورت USB C
حافظه‌ی پایه ۶۴GB و پشتیبانی از microSD
و و و… که دوستان زحمت کشیدن تو پست‌های قبلی خیلی بیشتر از اینایی رو که تایپ کردم، نوشتن 🙂
واقعاً ارتقاء از S6 و Note 5 به Note 7 می‌تونه خیلی جذاب باشه و دلایل و امکانات کافی برای توجیح این ارتقاء وجود داره 🙂
سامسونگ تو این مدل گل کاشته و یه محصول بی‌نقص و شگفت‌انگیز تولید کرده :good:

Kamix 1353

کامل هم عقیده هستیم :rose:

Iranian_mind00

دقیقا از اس۶ میخوام برم به نوت۷ :yahoo:
البته ۲ ۳ ماه دیگه که قیمت ش اوکی بشه

Iranian_mind00

به نظرم HDR ویژگی خیلی خوبیه ولی در آینده کاربردی میشه چون الان هنوز محتوای کمی براش هست که البته این کار سامسونگ باعث افزایش چشمگیر سرعت تولید محتواش میشه

Gooooogle

نمیشه همشونو بزنیم 🙁 🙁 😥 😥

اخه نمیدونم کدومو انتخاب کنم ازبس که این گوشی عالی هست :yahoo: :yahoo:

لطفا یه گزینه بزارید به نام همه موارد :mail: :mail:

Ali Mousavi

به نظرم شگفت انگیز نمیشه بهش گفت ( شگفت انگیز نوت ۵ هستش یا آیفون ۵s یا ال جی جی۲) ولی خوبه درکل
پ.ن ۱: یه گوشی ارزش اینهمه بحث و ترول بازی رو نداره بیخیال شین
پ.ن۲: اینقدر نگین کامله چون کامل فقط خداست دستاورد بشری کامل و با بازده ۱۰۰ درصد نداریم
پ.ن۳: ایکاش از پردازنده جدید تر استفاده میکرد البته ایکاش ک بازی های موبایلی هم پیشرفت میکردن در حد این پردازنده ها تا یه فرقی باشه بین پرچمدار و بالارده

Mohammad Hossein

دوست عزیز این ک میگی کامل خداس خوب مگه موضوع بحث ما مثلا درباره قرانه این ی اصطلاح کاربردیه میخوان بگن ک مثلا خیلی گوشی خوب و بی نقصیه…بد داری میگی ۵s گوشی خوبیه… :wacko: :wacko: ینی داری نخودو با اش مغایسه میکنی این کجا و اون کجا بد ال جی جی ۲ چیه اخه اینارو بخوای با نوت ۷ مغایسه کنی محو میشن :unsure: بد اصلا از این حرفت فهمیدم ک اصلا گوشی باز نیستی این ک ی گوشی این همه بحث و ترول بازی نمیخواد چرا اطفاقا میخواد چون اونایی ک گوشی براشون مهمه سر این چیزا دعوا هم میکنن چون ب هر حال دوست دارن و این چییزا براشون جزابیت داره و خیلی پی گیر این چیزا هستن 🙂

Modarz

قلم شگفت انگیزه به نظر من
از قلم خوشمان آمد :good:

rezzaz

من بیشتر از تغییر رزولوشن صفحه خوشم اومد.واقعا کاربردی ترین امکانیه که یک شرکت میتونه به مشتری هاش بده.

Ehsan.AZ

سلام
جاش نیست ولی گوشی در رنج قیمت ۹۰۰-۱٫۱۰۰ پیشنهادتون چیه خودم Z3+ بود نظرم که نگران زود تموم شدن باتریشم بعد G4 هم خوندم چند جا بردش ایراد داره و … اصن کلافه شدم از میانرده های سامسونگ هم خوشم نمیاد چی بخرم نظرتون؟ برندش مهم نیس
کسایی که تجربه دارن راهنمایی بفرماییدخواهشا بدون تعصب

Xia

ردمی نوت ۳ پرو

Hasan.sh

زد۳ پلاس رنگ مسی بخر از خریدت پشیمون نخواهی شد
همه چیش خیلی خوبه و ایراد خاصی نداره
زیباییش هم ک توصیف ناپذیره

master slim

من رد می نوت ۳ پرو دارم ب نظرم اگه حرفه ای نیستی نخر در کل ب درد نمیخوره پشیمون میشی

Xia

میگن داغ میکنه چه نسخه قدیمیش چه جدید

Blue Tech

آره ژیا تا حدودی داغ میکنه

Blue Tech

Redmi note 3 pro خوبه اگه خیلی دوربین برات مهم نیست
الجی جی ۴ به نظرم با وجود باتری نچندان جالبش بهتره از زی ۳ پلاس
اگه شانس میاوردی این Redmi pro میومد تو ایران تازگیا خیلی خوب بود هم دوربینش قویه خیلی هم سنسور اثر انگشتش جلوه هم اسپیکراش بقله هم صفحه نمایشش اولده هم اگه هلیو x25 باتری خور نباشه باتریی عالییی داره سرعتشم باید خیلی خوب باشه
کی میخوای تازگی!؟
شاید با اومدن نوت۷ قیمت اس۶ هم به اون رنج قیمت مورد نظرتون نزدیک شه

Ehsan.AZ

تا اواخر شهریور امیدوارم بیاد پایین 😥

Blue Tech

احسان جان داداش ایشالا نوت که بیاد اس ۶ میاد پایین شانس بیاری این ارز رو قرار بود تا همون تاریخا تک رقمی کنن ینی دلار یه ۵۰۰تومنی ارزون میشه اگه بکنن که دیگه حتما میرسه به اون قیمتی که میخواین

milad.tech

داداش بدون تعصب G4
واقعا عالیه.فقط باتریش یکم آدمو آزار میده
A5 2016 هم واقعا عالیه.همه چیزش خوبه فقط اگه اهل بازی باشی پردازندش یکم ضعیفه البته بازی هارو میشه انجام داد فقط شاید مثلا تو مدرن کمبت یکم افت فریم داشته باشه
اما دوربین نمایشگر و باتری و سنسور اثر انگشت وطراحیش واقعا چیزی از پرچمدارها کم نذاره

Mohamad

برو قیمتای شیائومی می ۵ رو نگاه کن ۳۲ گیگ و۶۴ گیگش رو گوشی عالی ۲۰۱۶ با پردازنده s d 820 ولی قیمت ۳۲ گیگش حدود ۱۲۰۰ هست اصلا میانرده ها وپرچمدارای سالهای پیش شرکتها باهاش قابل مقایسه نیستن اگه گوشی بزرگترم میخوای رو نوت ۴ هم ببین با اینکه گوشی ۲ سال پیشه ولی واقعا همه چی تمومه از باطری و دوربین وپردازنده وهمه چی

Mohamad

فک کردم قیمت نوت ۴ الان دیگه بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ خواهد بود که از بودجه درنظر گرفتتون صد تومن بالاتره اما الان که نگاه کردم دیدم بالای ۱۳۰۰ هست ۲۵۰ تومن بالاتر از بودجه شما

Pouya

همون زد ۳ + بگیر تو این رنج قیمتی گرفتن پرچم دار بهتر

سمت جی ۴ نرو مشکل سوختگی بردشون زیاده دنبال دردسر نباش

باتریشم که صفر اویزون پریز و شارژر میمونی

میانرده سامسونگ همین قیمت زد ۳ + مگه عقل نداشته باشی

پولت بدی به میان رده و پرچم دار نگیری

قیمتای گوشیای سونی مناسب ارزش خریدشم خیلی بالاست

پشتبانی نرم افزاریش هم حرف نداره

هرکیم چش نداره ببینه بره بوقش بزنه

mostafa panahi

سلام
به نظر من نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی بوده
و کلا میگم قابل قبول بوده

phenomenal30

واقعا محصول شگفت انگیز و کاملیه هیچ جوره من نتونستم ازش ایراد بگیرم سری نوت سامسونگ واقعا بی نظیرن حرف ندارن اصلا هر جور فکر میکنم میبینم تا سال اینده جز نوت ۸ هیچ رقیبی براش نیست اصلا تعصب رو سامسونگ ندارم ولی واقعااااا نوت ۷ بی نظیره! :rose:

Gooooogle

چرا یه رقیب دگه تا نوت اینده داره
.
.
.
.
اس ۸ اج :yahoo: :yahoo: :yahoo: :heart: :heart:

master slim

اونایی ک نوت ۷ رو قبول ندارن (فنای سونی) یک تغییر اساسی بین ایکسپریا زد تاااااااا ایکسپریا زد ۵ پریمیوم با رسم شکل بیان کنن ممنون میشم زیرشم با خودکار قرمز خط بکشن مهم امتحانیه ۴ نمره داره

mahdi ak

امید وارم مدرسه ها زود تر باز بشه که جو سایت اینجور نباشه

master slim

والا امروز هرچی کامنت خوندم جز معدودی مابقی رو محصل دیدم? با عرض شرمندگی سوء تفاهم نشه

Pouya

چرا هر چی میشه سونی رو میکشید وسط کرم از خودتون سونی ……… گذاشته که انقد

درد داره ؟؟ هرجا میشه سونی رو نکشید وسط

برید پی کالسکه بازیتون

mahdi ak

نوت ۷ گوشیه خوبیه ولی کاش دوربین صفحه نمایشش (۴ کا میشد) رابط کاربری سبک تر داشتن تنظیمات دستی کامل دوربین

Kamix 1353

تست های سرعت رابط کاربری هست.اختلافش با بعضیا برندها کیلومتری هست.و با بعضی دیگه میلیمتری برنده شده.
البته تو اکوسیستم اندروید.

AliGH002

با اینکه فنسه الجیم ولی:
به نظرم تنها نکته مثبت نوت ۷ اسکنر عنبیه چشم و قلمشه تمام بقیه چیزا تفاوت چندانی به نسل قبل ندارن :unsure:
حالا باید اخبار وی ۲۰ وآیفون ۷ رو دنبال کرد :yahoo:
ولی در کل نوت ۷ برام به عنوان متفاوت ترین نوت شناخته میشه ولی در حد شگفت انگیز نیست_ قابل قبول :good:

Muhammad79

از نظر من بهترین تعقیرش متحول شدن s pen هس علاوه بر افزایش حساسیت قطر نوکش کمتر شده و امکانات متنوع بهش اضافه شده

Gooooogle

ناموسا فاز اونایی که ناامید کننده رای دادن چی بوده :wacko: :wacko: :scratch: :scratch: :negative:

SAMSUNG _ The Best Brand

یا حقوق بگیره نمایندگی رقیبن
یا سوپر ترولن
یا ترولن
یا ترولچه با قابلیت ارتقا به ترولی و سوپر ترولین به صورت موقتی
یا چندتا اکانت معززن
یا فنه برند X و Y

شک نکن از این حالت ها خارج نیستن B-)

far_zad

من به عنوان یکی از خریداران بالقوه نوت۷ و کسی که با هیچ گوشی دیگه ای جز سری نوت نمیتونم راضی بشم اعلام میکنم که این گوشی از نظر من با توجه به اقتضای زمان گوشی قابل قبولی هست. اصولا در حال حاضر در دنیای گوشی واژه شگفت انگیز دیگه معنا نداره. به قدری فاصله بین نسل ها و حتی میان رده ها کم شده که میشه به راحتی از یه گوشی چند سال استفاده کرد.
از نظر سخت افزاری هم به نظر من گوشی ها به حدی رسیدن که قدرت سخت افزار بیش از نیاز دنیای گوشی هست.
کسانی که طی دوسال اخیر گوشی پرچم داری تهیه کردن به نظر من نیازی به ارتقا به نوت۷ و گوشی هایی که در آینده نزدیک معرفی میشن نخواهند داشت.

Amir69

من تو گزینه ها (قابل قبول) رو زدم اما شفگت انگیر نیست اگه بود ارزش داشت تا از نوت۵ کوچ کرد به نوت ۷

و من از همون ابتدا تو کف ضد اب بودن گوشی مونده بودم که چجوری با وجود قلم گوشی ضد اب میشه اما در کل حاشیه کم گوشی هم عالیه.عنبیه چشم هم خیلی برای من اهمیت نداشت

SAMSUNG _ The Best Brand

امیر جان من با شما موافق نیستم . علتش رو هم خودتون تحقیق کنید به دقت متوجه میشوید . مهاجرت از نوت ۵ به نوت ۷ کاملا منطقیه .

SAMSUNG _ The Best Brand

هر چیزی که تو این شاهکاره گجت آچار فرانسه ایه بسیار تحسین برانگیزه مهندسی و طراحی هست برای من شگفت انگیز و تعجب آوره … از مهندسی شگفت انگیزش در ضد آب و گرد و غبار شدن بدنه با وجود داشتن قلم و همینطور قاب صفحه نمایشی بسیار کم حاشیه ی منحنی با زیبایی شناسی بسیار پیشرفته ای که تلفیقی از علم ریاضی بسیار دقیق و هنر و خلاقیته خالصه تا امکان پخش کامل محتوای HDR و مهندسی بی مانند در این بخش ، سنسور اسکنثر عنبیه چشم با کارکرد بسیار دقیق و کیفیت عالی با کارکردهای پیشرفته ی متعدد ، تا رنگ بندی بی نظیر و فوق العاده چشم نواز و مشتری مداری بی مانند در پورت میکرو یو اس بی که اتفاقا وقتی سامی جون ازش تو مراسم گفت همه حضار دست و جیغ وحورا ب پا کردن ! تا “تا” هایی که میشه همینطور ازش گفت و سیر نشد… کلا نوت ۷ یک شگفتی بود ، یک نوت به شدت تکال یافته که واقعا نمیشه دائما عاشقش نبود !
نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشـه :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: B-) :yes:

خدا به خیر کنه اس۸ رو ! اونجا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم از بس بی نظیر خواهد بود :yahoo:

REZA

تنها جاییش که خیلی خوشم اومد تغییر رزولوشن صفحه بود

گوشی شگفت انگیزی نبود یچیزی بین شگفت انگیز و قابل قبول ولی من شگفت انگیز و زدم!

بنظرم نوت۷ گلکسی اس ۷ و اچ تی سی ۱۰ امسال عالی بودن و من بهشون نمره ده و میدم به هر سه!

Ari khan

“گوشی شگفت انگیزی نبود یچیزی بین شگفت انگیز و قابل قبول ولی من شگفت انگیز و زدم!”
منم دقیقا همین نظرو داشتم
بنظرم بین قابل قبول و شگفت انگیز یه گزینه عالی(یا هرعبارت مترادفی باهاش)هم میذاشتن 🙂

MASiH

“بنظرم بین قابل قبول و شگفت انگیز یه گزینه عالی(یا هرعبارت مترادفی باهاش)هم میذاشتن”
– – – – – – –
اونوقت یه عده می‌گفتن شگفت‌انگیز نبود یه چیزی بین شگفت‌انگیز و عالی بود، به نظرم بین عالی و شگفت‌انگیز یه گزینه‌ی بسیار عالی هم میذاشتن :)) و این داستان ادامه دارد LOL !!!

One republic

ویژگی تغییر وضوح صفحه نمایش از کواد اچ دی به فول اچ دی و اچ دی رو خیلی دوست دارم که ذکرش نکردید

Mohammad Hossein

خیلیاتون گفتین ک گوشی شگفت انگیزی نیست خوب چرا؟ اگه نگاه کنین از هر لحاظ گلکسی نوت ۷ نسبت ب نسل قبلش پیشرفت داشته از لحاظ باتری قلم طراحی شارژدهی سرعت شارژ حافظه ۶۴ گیگی پایه و حافظه جانبی و دوربین سنسود عنبیه حتی خیلیا شاید بگین صفحه نمایش چی همونه ک…باید بگم اولین اولین اولین گوشی HDR جهان هست و این خودش ی شروع و قدم بسیار بزرگیه….بد نمیدونم چرا میگین شگفت انگیز نیست مثل ایفون خوبه ک ۶ سال دوربین همش ۸ بود ۶ سال همش رمش ۱ بود ۶ سال طراحیش تقریبا همون بود…خیلیا ها هم سری نوت رو با اس مقایسه میکنن…خوب نکنین هر کدوم ویژگی ها و قابلیت های خودشو داره مثل این ک حالا ی مثال خنده دار میزنم مثلا بخوای سوسیس تخم مرغ رو با املت مقایسه کنی خوب جفتشو همه دوست دارن جفتش هم تخم مرغ داره ولی یکی سوسیس دوست داره یکی گوجه…یکی قلم دار دوست داره یا میخواد طراحی یا کار کنه یکی ن میخواد شیک و ب روز باشه قلم هم براش کاربردی نداره شاید اصلا فقط بخواد نیمرو بخوره 🙂 و ب نظر من حق اینو داره ک امتیاز شگفت انگیز بودنو بهش بدیم :yahoo: :good:

SAMSUNG _ The Best Brand

“خیلیاتون گفتین ک گوشی شگفت انگیزی نیست خوب چرا؟ ”

یعنی نمیدونی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

خب اون خیلیا فن ی X و Yن دیگه B-)

منطق میگه : نوت۷ شاهکاری بی بدیل ، یک فراپرچمدار ! :heart: B-)

تعصب میگه : همون اس۷ با ی قلم اضافه که بیشتر به درد استفاده به عنوان گوش پاک کن میخوره ! :yes:

#تعصب vs منطق

shahab

من زدم ضداب بودن، چون واقعا شاهکاره با وجود قلم و نسبت صفحه ۷۹ درصد ضداب ، از طرفی برای من ضداب خیلی مهمه جون زیاد کوه و جنگل میرم برای عکاسی میمونم، شمالم هوا همیشه نامساعده و از این حیث خیالم راحته، در گزینه اخرم زدم شگفت انگیز، حالا هرکی هر نظری داره برای من شگفت انگیزه چون تو سامسونگ سری نوت رو دوستدارم، و کلا اینترفیس نوت ۷ خیلی خوشگله از نظرم ?? :rose:

Alienware2016

Be shakhse montazere lams va didan vedio ha dar in namayeshgar hastam .zibaye lanati B-)

SAMSUNG _ The Best Brand

راستی اصلا حواسم نبود ! :wacko: :negative:

میدونیستین باید این همه خارق العادگی از نوت۷ رو از چه کسی سپاسگذار باشیم ؟

#D.J. Koh :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :yahoo: B-)

بله ! مدیر عامل بخش موبایل ! :yahoo:

ممنونم آقای فناوری ، اس۶ و نوت ۵ هم شما در توسعشون نقش بزرگی داشتین و همینطور در توسعه ی سنسور تشخیص عنبیه چشم هم شخصا نظارت داشتین و با تلاش های بی وفقه و شبانه روزیتون برای ارتقای هر چه بیشتر امنیت اندروید و نشون دادن چهره ای بیش از پیش بهتر ازش و صد البته صدها مزیت بیشتر برای سامسونگ تیم توسعه رو مدیریت کردین و کیفیت عالیش رو به خصوص وقتی عینک به چشم کاربر هم باشه و همینطور در تقریبا هر شرایط نوری تضمین میکنین، انشا… در پناه پروردگار متعال با سلامتی و دل خوش ، ذهن خلاقتون برای سامسونگ فعال باشه و در زندگیتون هم همواره موفق باشین و به هر چی که میخواین برسین.

آمیـــــــــن ! :heart: :rose: :good:

javad_mahvareh

از همه نظر عالی و تکمیل شده نسبت به نوت ۵ , فقط جای حافظه UFS خالیه :unsure:
البته قیمتش هم خیلی بالا است :wacko: , در استرالیا ۱۳۰۰ دلار پیش فروش از امروز شروع شده , البته یک مموری ۲۵۶ هم هدیه میدهند.

امیرشایان

داداش دلار استرالیا الان حدودا ۲۶۰۰ و دلار آمریکا ۳۵۰۰ یه تبدیل کنی حدودا همون ۸۰۰ دلار امریکا یکم بالا پایین در میاد کلا قیمت گذاری بر اساس منطقه است زیاد خودت درگیرش نکن امیدوارم اینور هم مناسب بیاد

Mohammad H

منم ان شاء الله این گوشی رو میخرم و از نظرم شگفت انگیره، S Pen نوت ۵ همین جوری عالی بودش، چه بشه به اینکه دوبرابر شده دقتش، صفحه نمایش خمیده رو باهاش یکم مشکل داشتم که خوشبختانه تو این شدتش رو کم کرده و زیبا شده، ویژگی های خیلی زیادی داره و از نوت ۵ خیلی بهتر روش کار شده و به نظرم بهترین آپدیت گلکسی نوت هستش.من آیفون دارم ولی نوت رو همیشه یه جور خاصی دوست داشته ام و دارم. :yes:

Iman Bahrami

اقا بیا که نمای سه بعدی نوت ۷ رو برای اولین بار تو این سایت ایرانی زده
http://rayaneh724.com/product-detail/گوشی-موبایل-Samsung-Galaxy-Note7/19271/Fa.aspx

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...