حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سرفیس پرو ۳ منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت این‌روز‌ها به شدت درگیر عرضه‌ی بروزرسانی‌ها متعدد برای دستگاه‌های خود است. موج بروزرسانی سالیانه‌ی ویندوز ۱۰ رداستون تا ساعات (یا شاید هم دقایق) دیگر برای دستگاه‌های دارنده‌ی ویندوز ۱۰ آغاز می‌شود و عرضه‌ی بروزرسانی فریمور برای سرفیس پرو ۳ می‌تواند نویددهنده‌ی عملکردی بهتر برای این دستگاه باشد.

بعد از عرضه‌ی بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای مایکروسافت سرفیس پرو ۳ مشکلاتی برای این تبلت خوش‌ساخت به‌وجود آمده است. از مهم‌ترین مشکلات می‌توان به مصرف زیاد باتری اشاره کرد که کاربران نسبت به این موضوع اعتراض‌های زیادی داشته و دارند.

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت چند هفته پیش بروزرسانی جدیدی برای سرفیس پرو ۳ منتشر کرد که عمر باتری این تبلت را تا حدودی بهبود بخشید. مایکروسافت روز گذشته بروزرسانی فریمور جدیدی را برای سرفیس پرو ۳ منتشر کرد که متاسفانه تاکنون اطلاعات دقیقی در خصوص قابلیت‌های این آپدیت در دست نیست ولی ظاهرا عملکرد کلی دستگاه اندکی بهبود داشته است.

مایکروسافت چندی پیش در خصوص خالی شدن سریع باتری مایکروسافت سرفیس پرو ۳ گفته بود که جای هیچ نگرانی وجود ندارد و طبق گزارشات ما:

۱- تنها تعداد کمی از کاربران با این مشکل دست و پنجه نرم‌ می‌کنند.

۲- مشکل به هیچ وجه سخت افزاری نیست و این موضوع مربوط به نرم‌افزار سرفیس پرو ۳ است.

مایکروسافت دو سال پیش سرفیس پرو ۳ را معرفی کرد و تاکنون موفق شده است که تعداد زیادی از این گجت را به فروش برساند. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت فعال در بخش تبلت/پی‌سی در سال ۲۰۱۷ از سرفیس بوک و سرفیس پرو ۵ نیز پرده برداری کند. سرفیس پرو ۴ نتوانست آن‌طور که باید و شاید همانند سرفیس پرو ۳ سر و صدا کند و مایکروسافت می‌خواهد با معرفی و عرضه‌ی سرفیس پرو ۵ سر و صدای زیادی را به راه بیاندازد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-rolls-out-another-surface-pro-3-firmware-update”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com