حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات نشان می‌دهد که سرفیس‌ فون مایکروسافت در سه مدل عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از شکست مایکروسافت در بازار گوشی‌های هوشمند ویندوزی، این سازنده، تصمیم گرفته تا با سری سرفیس‌ فون به بازار گوشی‌های هوشمند باز گردد. شایعات تازه منتشرشده درباره این گوشی، نشان می‌دهد که سرفیس‌ فون در سه مدل ارائه می‌شود و “مشتریان تجاری” را هدف قرار داده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنحی باشید.

سرفیس‌ فون در سه مدل عرضه می‌شود تا بتواند به‌خوبی، تمامی “مشتریان تجاری” را به خرید گوشی‌های هوشمند خود، مجاب نماید. گفته می‌شود سرفیس‌های جدید با مشخصات رده‌بالا و نوآوری‌های جدید، به انتخاب بسیار خوبی برای بخش تجاری تبدیل خواهند شد.

کوین گالو، سخنگوی مایکروسافت نیز مدعی شده است که این شرکت با تعداد زیادی از محصولات و سرویس‌های تازه معرفی‌شده خود، “بخش تجاری” را هدف فروش محصولاتش قرار داده است. به همین دلیل، مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس‌ فون را برای مشتریان تجاری به بازار ارائه دهد زیرا محصولات سری سرفیس به‌‎طور عمده، توسط “بخش تجاری” مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شایعه شده است که سرفیس‌ فون با تراشه اینتل اتم X3 به بازار عرضه خواهد شد و از یک پوشش آلومینیومی و منیزیمی استفاده می‌کند. هم‌چنین، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید  مایکروسافت به یک صفحه‌نمایش سوپرآمولد (احتمالاً Quad HD) مجهز شده باشد و از درگاه یواس‌بی Type-C برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات، استفاده نماید.

علاوه‌براین، شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد سرفیس‌ فون با حسگر اثرانگشت به بازار عرضه خواهد شد و همراه با این قابلیت، از ویندوز Hello که از بررسی عنبیه چشم برای برای احراز هویت استفاده می‌کند، پشتیبانی نماید. در نهایت، باید عنوان کرد که سرفیس‌ فون از یک قلم به فرم سرفیس Pen استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی همانند لومیا ۹۵۰، ۲۰ مگاپیکسلی همراه با لنز کارل‌ زایس است.

سه مدل از سرفیس‌ فون از نظر تراشه، یکسان خواهند بود و تنها در بخش حافظه داخلی و حافظه رم، با یک‌دیگر متفاوت هستند. مدل پایه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به بازار عرضه می‌شود و مدل رده‌بالا نیز، از هشت گیگابایت حافظه‌ رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. مدل دیگر نیز، به یک رم با شش گیگابایت و حافظه‌داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است.

شرکت مایکروسافت، امیدوار است که مشخصات سخت‌افزاری سرفیس‌ فون برای اجرای روان سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، مناسب باشد. در کنار این موارد، گفته می‌شود که سرفیس‌ فون با نسل جدیدی از قابلیت کانتینیوم به بازار عرضه خواهد شد. البته در حال‌حاضر، صحت هیچ‌یک از شایعات مشخص نیست و بهتر است تا تایید رسمی در بهار سال ۲۰۱۷، منتظر ماند.

[su_button url=”#”]Winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
back_uP Amir

والا من موندم با اخبار این سایت دربارهویندوز این خبر مال حداقل ۳ ماه پیشه! خواهشن نذارید خبر از ویندوز!

Hoseyn Zx

هم‌چنین، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید “سامسونگ “به یک صفحه‌نمایش سوپرآمولد (احتمالاً Quad HD) مجهز شده باشد و از درگاه یواس‌بی Type-C برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات، استفاده نماید.

لطفا تصحیح نمایید از عوارض پرداختن بیش از حد به خبرای سامسونگه احتمالا !! :rose:

امید

هم‌چنین، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک صفحه‌نمایش سوپرآمولد (احتمالاً Quad HD) مجهز شده باشد و از درگاه یواس‌بی Type-C برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات، استفاده نماید.

:scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی