حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود کنید : فایل ISO بروزرسانی سالیانه (رد استون) ویندوز ۱۰

نوشته

7 سال قبل | 14 دیدگاه | مطالب ترنجی

در بحبوحه‌ی مراسم معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۷ و خبرهای پیرامون این دستگاه جذاب مایکروسافت رسما عرضه‌ی بروزرسانی رد استون را آغاز کرد. بسیاری از کاربران از ترنجی درخواست کرده‌اند که لینک دانلود مستقیم دانلود فایل ISO را در تحت عنوان پستی در معرض دید بگذاریم. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

بروزرسانی رداستون ویندوز ۱۰ همانطور که قرار بود در روز سه شنبه ۱۲ مرداد منتشر شود ٬ منتشر شد و تاکنون سر و صدای زیادی را  به‌پا کرده است. طبق تجربه‌ای که تحریریه‌ی ترنجی از سرور‌های مایکروسافت در هنگام عرضه‌ی بروزرسانی داشته است احتمالا در دو روز اول دریافت بروزرسانی اندکی سخت باشد و مایکروسافت به دلیل شلوغ بودن سرور‌ها سرعت دانلود را محدود کند.

windows 10

اصولا بعد از انتشار نسخه‌ی اصلی و بروزرسانی‌های مهم هر سیستم‌عاملی (چه ویندوز٬ چه مشتقات لینوکس و چه OS X) ما به کاربران عزیز توصیه می‌کنیم که در صورت امکان نسخه‌ی جدید را به صورت Clean Install بر روی سیستم خود نصب کنند. این کار به کاربر این امکان را می‌دهد که نسخه‌ی جدید با حداکثر سرعت و تمامی امکانات بدون مشکل استفاده کند. در صورتی که اطلاعات مهمی در کامپیوتر خود دارید توصیه می‌کنیم که با استفاده از این پست ابتدا یک نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید:

پس از گرفتن Backup باید نسخه‌‌ی ISO را دریافت کنید. این عمل ممکن است با توجه به سرعت دانلود اینترنت شما و همچنین سرعت سرور‌های مایکروسافت چندین ساعت به طول بیانجامد. گفته می‌شود که اکثر کرک‌های مربوط به ویندوز ۱۰ روی این نسخه به خوبی کار می‌کنند و شما می‌توانید از این کرک‌های قدیمی استفاده کنید اما متاسفانه راه نفوذ برخی از ابزار‌ها توسط مایکروسافت بسته شده است و ممکن است برخی از کرک‌ها کار نکنند.

windows-10-surface-640x341

در صورتی که امکان خرید یک نسخه‌ی قانونی از ویندوز ۱۰ را دارید (در حال حاضر در بسیاری از نقاط ایران سایت‌های اینترنتی نسخه‌ی تک کاربره به همراه سی‌دی را به قیمت ۹۹ هزار تومان می‌فروشند. نسخه‌ی بدون سی‌دی نیز ۵۰ هزار تومان است) خواهشا از کرک کردن ویندوز ۱۰ خودداری کنید و به حقوق برنامه‌نویسان تیم ویندوز اینسایدر احترام بگذارید. به‌صورت کلی ترنجی به‌شدت به احترام به حقوق برنامه‌نویسان معتقد است و از حامیان آنان می‌باشد.

دانلود نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ پرو رد استون

دانلود نسخه‌ی ۳۲ بینی ویندوز ۱۰ پرو رد استون

 

در صورتی که سوالی در خصوص بروزرسانی رد استون ۱ ویندوز ۱۰ داشتید در زیر همین پست مطرح کنید. ترنجی پاسخگوی شما خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeid04

با تشکر بابت لینک دانلود خواستم ببینم دقیقا این کدوم نسخه است ؟؟؟
اینترپرایز یا پرو ؟؟؟

hamediok

درووود و عرض ادب و احترام
آقا کجا لایسنس ۵۰ هزار تومنی میفروشن؟
اگه باشه که همین الان میخرم

MASiH

حجم این آپدیت در صورتی که از قسمت Windows Update بخوایم دانلود کنیم چقدره؟
– – –
پیشنهاد: آقا صدرا و ترنجی عزیز در صورت امکان قالب و طراحی وبسایت رو عوض کنید خیلی تکراری شده،،، همچنین فونت‌های تاهوما و یکان هم دیگه قدیمی شدن،،، ممنونم

IZ.Tech

ممنون از آقای کمانی عزیز بابت پستهای بسیار عالی و قلم خوبشون
بسیار کاربردی بود
فقط من لپ تاپم سیستم عامل نداشت و ویندوز ده روش نصب کردم و یسری باگهایی داره مثلا:
هر سری باید رمز وایفای منزل رو بزنم و اتو کانکت تیکشم زدم ولی عملا کار نمیکنه و …
بسیار خوب میشه به صورت هفتگی پستهایی مرتبط با ویندوز ده و رفع مشکلات اون گذاشته بشه در ترنجی
چون یادمه رو ویندوز اکس پی و ویندوز سون خیلی سایتها این کار رو میکردن و خیلیارو با دنیایی از نکات و کارایی های این سیستم عامل آشنا میکردن
من که شخصا طرفدار پروپا قرص این مطالب میشم :heart: :rose:

powershot

با احترام تمام خدمت آقای کمانی که همیشه پست هاشون رو دنبال میکنم
اما در مورد این قسمت
“در صورتی که امکان خرید یک نسخه‌ی قانونی از ویندوز ۱۰ را دارید (در حال حاضر در بسیاری از نقاط ایران سایت‌های اینترنتی نسخه‌ی تک کاربره به همراه سی‌دی را به قیمت ۹۹ هزار تومان می‌فروشند. نسخه‌ی بدون سی‌دی نیز ۵۰ هزار تومان است) خواهشا از کرک کردن ویندوز ۱۰ خودداری کنید”

از اونجایی که بنده شغلم توزیعع نرم افزار اوریجینال هستش و با تقلب هایی که در بازار ایران صورت میگیره حتما توصیه میکنم از یک منبع معتبر خرید بفرمایید

بهترین راه داشتن ویندوز اوریجینال در ایران خزید دستگاهی است که خودش ویندوز داره

اگر سوالی در مورد لایسنس های نرم افزار ها داشتید میتونم از طریق ایمیل در خدمتتون باشم

ali.mesbah@live.com

powershot

میتونم بدونم چطور چک کردید؟

و اینکه از کجا تهیه فرمودید؟

amir 957

سلام
نسخه ۳۲ بیتی لینک دانلودش ارور ۴۰۳ می ده
لطفا اصلاح کنید

hamediok

سلام آقای کمانی عزیز. من دیروز بهتون ایمیل زدم که بهم آدرس خرید لایسنس بدید ولی هنوز حواب ندادید.
یه نکته دیگه اینکه من این فایل ویندوز و دانلود کردم ولی نمیتونم جایی تو خود کامپیوتر کپی کنم. وقتی هم میزنم نصب بشه وسطش یهو میپره بیرون میگه با مشکل روبرو شد 🙁 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com