حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی ردمی ۴ با تراشه هشت هسته‌ای و دو گیگابایت حافظه رم، فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی، به‌تازگی از گوشی ردمی پرو رونمایی کرده است؛ با این‌حال، شایعات هم‌چنان مدعی هستند که این شرکت بر روی محصولات دیگری مشغول به کار است و به‌زودی، آن‌ها را به بازار ارائه می‌دهد. یکی از محصولات جدید شیائومی، گوشی ارزان‌قیمت شیائومی ردمی ۴ است که مشخصات‌فنی و تصویری از آن، به‌تازگی فاش شده. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

یک مدل آزمایشی از شیائومی ردمی ۴، به‌تازگی فاش شده است و به بخشی از مشخصات‌فنی این گوشی ارزان‌قیمت، اشاره می‌کند. حتی در صورتی‌که با وجود این شایعه، انتشار آن نزدیک نباشد و شیائومی، محصول ارزان‌قیمت جدید خود را در پاییز و حتی زمستان ارایه دهد؛ انتشار شایعه جدید از شیائومی ردمی ۴، نشان می‌دهد که این سازنده چینی، هم‌چنان برای عرضه محصولات ارزان‌قیمت تلاش می‌کند و تصمیم ندارد تا سال ۲۰۱۶ را تنها با محصولات میان‌رده و گران‌قیمت، به اتمام برساند.

redmi-4-01

بنابر تصویر تازه منتشرشده که شیائومی ردمی ۴ را بنابر ادعا به نمایش می‌گذارد، این گوشی با بدنه فلزی عرضه خواهد شد و شبیه ردمی ۳ خواهد بود. به‌نظر می‌رسد شیائومی از یک شیشه ۲٫۵ بعدی در جلوی گوشی ارزان‌‎قیمت خود استفاده کرده است؛ با این‌حال، بقیه طراحی این گوشی مشابه ردمی ۳ است. بلندگوها در انتهای گوشی جای گرفته‌ است و دوربین اصلی به همراه حسگر اثرانگشت، در پشت این گوشی مشاهده می‌شود. هم‌چنین، شیائومی ردمی ۴ به درگاه میکرو یو‌اس‌بی مجهز شده است.

redmi-4-02

در بخش مشخصات‌فنی، شیائومی ردمی ۴ از یک تراشه هشت هسته‌‍ای با فرکانس کاری ۲٫۰ گیگاهرتز برای هر هسته، قدرت می‌گیرد که به احتمال بسیار زیاد، تراشه Helio P10 شرکت مدیاتک است. هم‌چنین، این گوشی به دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز شده است؛ سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری MIUI 8، دیگر جزئیاتی است که می‌توان با بررسی این تصاویر از گوشی جدید شیائومی، به‌دست آورد. با این‌حال، هنوز جزئیات زیادی از صفحه‌نمایش گوشی ردمی ۴ فاش نشده است اما انتظار می‌رود که این گوشی با یک صفحه‌نمایش اچ‌دی مشابه ردمی ۳ به بازار عرضه شود.

redmi-4-01

اگر تصویرهای منتشرشده، صحت داشته باشد و بتوان آن‌ها را به شیائومی ردمی ۴ نسبت داد؛ می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید از سری “ردمی” شیائومی، طراحی و مشخصات‌فنی گوشی‌های ارزان‌قیمت را به مرحله‌ای تازه وارد می‌کند. تراشه هشت هسته‌ای Helio P10 بر روی محصولات میان‌رده استفاده می‌شود و به کار گرفته‌شدن آن در شیائومی ردمی ۴ به‌‍عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت با برچسب قیمتی کم‌تر از ۱۵۰ دلار، می‌تواند صحت این ادعا را به‌درستی ثابت نماید.

redmi-4-04

لازم به‌ذکر است که ردمی ۳ به‌عنوان آخرین محصول از سری “ردمی” ارائه شده است؛ این مدل، پیش‌تر با ردمی ۳X و ردمی ۳S در چین به‌روزرسانی شده است. شیائومی ردمی ۳ با تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۶۱۶ با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه شده است و نسخه پرو این محصول نیز،  ۳ گیگابایت رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی و حسگر اثرانگشت استفاده می‌کند. ردمی ۳S با تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ به‌همراه ۳ گیگابایت رم و حسگر اثرانگشت با عرضه در بازار چین، سری ردمی ۳ شیائومی را تکمیل کرده است. محصولات شیائومی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا ترجیح می‌دهید تا یک گوشی از برند “هوآوی” خریداری نمایید یا بودجه مدنظر خود را برای یکی از محصولات “شیائومی” صرف کنید؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/02/redmi-4-leaked-2ghz-octa-core-chip-2gb-ram-metal-body/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی