حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی پرو مینی با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که پیش‌تر خواندید، شرکت شیائومی، گوشی میان‌رده ردمی پرو را با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش آمولد معرفی کرده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد شیائومی، گوشی جدیدی را به‌زودی معرفی می‌کند؛ شایعات تازه منتشرشده، از عرضه شیائومی ردمی پرو مینی حکایت دارند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

تصویر تازه منتشرشده از شیائومی ردمی پرو مینی، نشان می‌دهد که این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی آمولد فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و شیشه ۲٫۵ بعدی خمیده مجهز شده است. تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ به گوشی جدید شیائومی قدرت می‌دهد و شرکت سازندهف شیائومی ردمی پرو مینی را در سه مدل به بازار عرضه می‌کند:

  • سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی
  • چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی
  • چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی

قیمت‌های این سه مدل، به ترتیب ۱۴۹۹ یوآن (۲۵۵ دلار)، ۱۶۹۹ یوآن (۲۵۵ دلار) و ۱۸۹۹ یوآن (۲۸۵ دلار) انتظار می‌رود. علاوه‌براین، شیائومی ردمی پرو مینی از یک حسگر اثرانگشت در جلو بهره می‌برد و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، وظیفه تامین انرژی گوشی جدید شیائومی را برعهده دارد.

s_4568b7db8ef14e5ebe73c17a8eceae03-1

برای مقایسه، شیائومی ردمی پرو در سه مدل با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه شده و این سه مدل توسط شیائومی، به ترتیب ۲۲۵، ۲۵۵ و ۳۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. علاوه‌براین، شیائومی ردمی پرو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی آمولد مجهز شده است و قدرت آن توسط تراشه قدرت‌مند Helio X25 مدیاتک با فرکانس‌کاری ۲٫۳ گیگاهرتز تامین می‌شود. هم‌چنین، شرکت سازنده برای محصولات جدید خود، سه و چهار گیگابایت حافظه‌ رم درنظر گرفته است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، شیائومی ردمی پرو به یک دوربین دوگانه اصلی با شاتر ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، مجهز شده است و برای ثبت تصاویر سلفی، از یک شاتر ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. برای تامین انرژی، شیائومی ردمی پرو از یک باتری غول‌آسای ۴۰۵۰ میلی‌آمپر بر ساعتی استفاده می‌کند که احتمالا ماندگاری بالای شارژ باتری را به شما تضمین می‌دهد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/01/xiaomi-redmi-pro-mini-surfaces-sd-652-5-2-inch-display-board/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی