حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوبی‌سافت، کنسول نینتندو NX را بسیار جذاب دانسته و قصد عرضه عناوین بیشتری دارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت یوبی‌سافت، یکی از اولین ناشران شخص ثالث محسوب می‌شود که یک بازی را برای کنسول‌ معرفی‌نشده نینتندو NX، نایید کرده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد شرکت یوبی‌سافت به قدرت کنسول جدید نینتندو، ایمان دارد و تصمیم گرفته تا از کنسول جدید نینتندو NX با عرضه عناوین بیشتر، پشتیبانی نماید. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

مدتی پیش، رئیس یوبی‌سافت، کنسول جدید نینتندو NX را خارق‌العاده عنوان کرد و مدعی شده بود که عرضه کنسول آینده نینتندو، می‌تواند به رشد این صنعت کمک نماید و تعداد بسیاری از گیمرهای نه‌چندان جدی را باز گرداند. رئیس یوبی‌سافت، مدعی شده بود که آنچه تاکنون از کنسول نینتندو NX به نمایش درآمده، بسیار عالی بوده است. صحبت‌های رئیس یوبی‌سافت، به خوبی نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدید کنسول نینتندو NX، می‌تواند گیمرهای غیرحرفه‌ای را به لذت‌بردن از عناوین جدید، مجاب نماید؛ همانند آنچه که کنسول Wii نینتندو، چند سال پیش انجام داد.

مدیر اجرایی اروپا، آفریقا و خاورمیانه شرکت یوبی‌سافت، alain corre به‌تازگی در یک مصاحبه، مدعی شده است که شرکت یوبی‌سافت، عناوین بیشتری را برای کنسول نینتندو NX در دست ساخت دارد و آن‌ها را به‌ عنوان “سورپرایز” توصیف کرده است. همانند رئیس یوبی‌سافت، alain corre، کنسول بازی جدید نینتندو NX را در مجموع بسیار هیجان‌انگیز خوانده و به‌نظر می‌رسد این کنسول، نظر مساعد مدیر اجرایی اروپا، آفریقا و خاورمیانه یوبی‌سافت را به خود جلب کرده است. نظر alain corre درباره کنسول نینتندو NX در ادامه آمده است:

مدتی قبل، یوبی‌سافت به‌طور رسمی اعلام کرد که عنوان “Just Dance” را برای کنسول نینتندو NX توسعه می‌دهد؛ با این‌حال، باید عنوان کرد که این شرکت، “سورپرایزهای” دیگری را برای کاربران درنظر گرفته است که آن‌ها را بعداً معرفی می‌کند. یوبی‌سافت، بر این باور است که کنسول نینتندو NX، می‌تواند “گیمینگ” را در میان خانواده، مجدداً احیا نماید. نینتندو، مجموعه‌ای دوست‌ داشتنی از برندهایی محسوب می‌شود که بین بسیاری از طرفداران و خانواده از محبوبیت بالایی برخوردار است. حتی امروز، فرانچایزهای نینتندو در سیستم‌ کنونی، می‌تواند مرا تحت‌تاثیر قرار دهد.

جزئیات چندانی از کنسول نینتندو NX در حال‌حاضر، به صورت رسمی اعلام نشده است. با این‌حال، در صورتی‌که شایعات گذشته درباره کنسول جدید نینتندو NX صحت داشته باشد، تصور این موضوع که کنسول آینده شرکت نینتندو به موفقیت خواهد رسید، چندان دشوار نخواهد بود. البته، هنوز مشخص نشده است که شرکت نینتندو برای مجاب‌کردن گیمرها به خرید کنسول جدید خود، چه برنامه‌هایی دارد. بنابر اعلام‌رسمی، کنسول بازی نینتندو در ماه مارس ۲۰۱۷ (دهه دوم اسفندماه سال جاری تا دهه دوم ۱۳۹۶) ارائه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/ubisoft-surprises-nintendo-nx/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی