حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل در ۱۹ مرداد در دسترس خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت، عرضه‌ی به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ را برای بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه ویندوز ۱۰ در سراسر جهان آغاز کرده است. این به‌روزرسانی برای هولولنز مایکروسافت نیز در دسترس قرار دارد اما با این حال، این شرکت به دلایلی عرضه‌ی آن را برای دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل به تعویق انداخته است. امروز، حساب توییتر لومیا هند گفته است که به‌روزرسانی سالانه در ۹ آگوست (۱۹ مرداد) برای دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس خواهد بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با این حال، ممکن است که گفته‌های تیم پشتیبانی نادرست باشد و ویندوز ۱۰ موبایل در ۹ آگوست، به‌روزرسانی سالانه را دریافت نکند. پیش از این، بعضی از گفته‌های تیم‌های پشتیبانی مایکروسافت نادرست بودند و به همین دلیل، ممکن است که به‌روزرسانی سالانه در ۹ آگوست نیز منتشر نشود.

با این حال، بهتر است صبر کنیم و ببینیم که به‌روزرسانی سالانه برای ویندوز ۱۰ موبایل در هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد یا کاربران باید باز هم برای عرضه‌ی آن صبر کنند.

[su_button url=”http://mspoweruser.com/lumia-india-windows-10-mobile-anniversary-update-available-august-9/”]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

انشاالله که اشتباه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی