حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل بتای چهارم سیستم‌عامل‌های watchOS 3 ،tvOS 10 ،iOS 10 و macOS Sierra را منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز اپل، بتای چهارم آزمایشی سیستم‌عامل موبایلی خود، یعنی iOS 10 را برای آیفون و آیپد منتشر کرده است. علاوه بر این، بتای چهارم macOS Sierra برای مک، بتای چهارم WatchOS 3 برای اپل واچ و بتای چهارم tvOS 10 برای اپل واچ نیز منتشر شده است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را به‌طور مستقیم به‌روزرسانی کنند. در بتای چهارم این سیستم‌عامل‌ها، ویژگی‌های جدیدی اضافه شده و اشکالات مختلف رفع شده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

17756-15536-FullSizeRender-50-l

به‌روزرسانی جدید برای این چهار سیستم‌عامل، درحال حاضر برای دریافت از طریق Software Update حود دستگاه یا پرتال برنامه‌نویسان اپل در دسترس قرار دارد. همچنین بتای چهارم Xcode نیز در دسترس قرار دارد. بیلدهای جدید به شرح زیر هستند:

  • (macOS Sierra beta 4 (16A270f
  • (iOS 10 beta 4 (14A5322e
  • (watchOS 3 beta 4 (14S5302d
  • (tvOS 10 beta 4 (14T5308d
  • (Xcode 8 beta 4 (8S188o

به‌روزرسانی‌های جدید، دو هفته بعد از این‌که بتاهای سوم منتشر شد، برای دریافت در دسترس قرار گرفته‌اند. با توجه به لیست تغییرات، این به‌روزرسانی رفع اشکالات و بهبودسازی‌های مختلفی را به ارمغان می‌آورد. مانند همیشه، این به‌روزرسانی‌ها تنها در دستگا‌ه‌های کسانی نمایش داده می‌شوند که از اعضای توسعه‌دهنده نرم‌افزار اپل هستند.

انتظار می‌رود که نسخه‌ی نهایی و عمومی سیستم‌عامل‌های watchOS 3 ،tvOS 10 ،iOS 10 و macOS Sierra در پاییز امسال، اواخر ماه سپتامبر (اوایل ماه مهر)، هم‌زمان با عرضه‌ی آیفون‌های جدید برای همه‌ی کاربران دستگاه‌های اپل منتشر شود. اعضای بتای عمومی نیز می‌توانند نسخه‌های آزمایشی iOS 10 و macOS Sierra را از طریق برنامه بتای عمومی اپل دریافت کرده و زودتر از دیگران، از آن بر روی دستگاه‌های خود استفاده کنند.

macOS Sierra، قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد که می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی اپل، یعنی سیری و مدیریت فایل ابری به‌طور پیش‌فرض اشاره کرد. ویژگی‌های دیگری نیز مانند بازکردن دستگاه به‌طور خودکار برای دارندگان اپل واچ و سرویس پرداخت اپل پی تحت وب به این سیستم‌عامل اضافه شده است.

در iOS 10 نیز شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی هستیم که می‌توان به صفحه قفل جدید، پشتیبانی برنامه‌های شخص ثالث در سیری و به‌روزرسانی برنامه‌هایی مثل Maps ،Messages و Photos اشاره کرد. سیستم‌عامل watchOS 3 نیز برنامه‌های مختلف را با سرعت بیشتری نسبت به قبل باز می‌کند و دارای Control Center و مالی‌تسکینگ جدیدی با ظاهر iOS است. همچنین نسخه‌ی جدید tvOS با کنترل Home Kit و حالت تیره همراه است و می‌توان تنها با یک بار وارد شدن به اشتراک‌های کابلی، برای همیشه بدون وارد شدن دوباره از آن استفاده کرد.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/16/08/01/apple-issues-fourth-developer-betas-of-ios-10-watchos-3-tvos-10″ target=”blank” background=”#1cf5a5″]Apple Insider[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin..697

قابلیت اینکه وقتی گوشی را بر میداری خودش روشن میشه عالیه یه لمس تاچ میکنی فوری باز میشه

یا شب خوابیدی یا در حال استراحت کافیه گوشی را برداری بدون اینکه به چیزی دست بزنی صفحه ات روشن بشه واقعا

کاربردی هست مخصوصا برای چک کردن ناتیکشن ها و غیره :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی