حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن مایکروسافت سلفی برای iOS عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت با در پیش گرفتن سیاست عرضه اپلیکیشن های جدید برای دیگر سیستم عامل‌ها، اسم خود را بر روی دستگاه‌های زیادی آورده است. به همین دلیل، یک اپلیکیشن جدید برای iOS عرضه کرده است. مایکروسافت سلفی (Microsoft Selfie) نام اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر سلفی خودتان را ویرایش کنید. در ادامه همراه باشید.

این اپلیکیشن جدید به‌طور اتوماتیک لکه‌ها و ایرادات پوست را محو می‌کند البته لازم به ذکر است که با توجه به نوع تصویربرداری، نویز تصویر را نیز تا حد زیادی برطرف می‌کند. شما می‌توانید به‌صورت دستی نیز در برنامه تغییراتی را اعمال کنید و طبیعی است که شاهد چند فیلتر گوناگون نیز باشیم. مایکروسافت قبلاً اپلیکیشن آفیس را نیز سریع‌تر برای iOS عرضه کرده بود. اپلیکیشن سلفی می‌تواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند و این باعث می‌شود نام مایکروسافت در تولید اپلیکیشن بیشتر بر سر زبان‌ها باشد.

مایکروسافت سلفی را به‌طور رایگان می‌توان از اپ استور برای آیفون، آیپد و آیپاد دانلود کرد. حجم این برنامه ۵۶٫۸ مگابایت است.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/12/30/microsoft-selfie-app-for-iphone/” background=”#32a164″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin697

لینک دانلودش ؟ :unsure:

amin697
Mr pixel

الان تستش کردم.برنامه خوبیه نویزو خوب میگیره.
اندروید نداره؟یا ویندوز ۱۰ ؟
گشتم جایی پیدا نکردم.

mostafasaeedix

واسه ویندوزه خودش نداده هنو ؟:)))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....