حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول‌عمر باتری iPad Mini 4 از سوی فون‌آرنا منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

در شهریور ماه سال جاری، اپل در هیاهوی فراوان، از بزرگ‌ترین و قوی‌تری تبلت خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. اما اپل در کنار این محصول از تبلت دیگری به‌نام آیپد مینی ۴ رونمایی کرد که به‌شکل خلاصه، یک نسخه کوچک‌تر شده از آیپد ایر ۲ می‌باشد. به‌دلیل سایز مناسب و قیمت کمتر، آیپد مینی ۴ به‌احتمال زیاد نسبت به آیپد پرو فروش بهتری را تجربه کند. همیشه گفته‌ایم که تبلت‌های اپل دارای باتری‌های بسیار عالی هستند، اما آیا شرایط در مینی ۴ نیز یکسان است؟ در ادامه با ترنجی همراه شوید.

آیپد مینی ۴ نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر و سبک‌تر شده که بسیار خوب است، اما در نظر داشته باشید که ظرفیت باتری محصول نسبت به نسخه سال قبل یعنی آیپد مینی ۳ کمتر شده است. از طرفی یادمان است که آیپد مینی ۳ نتوانست طول‌عمر مناسبی را از خود به‌جای بگذارد. با این حساب در نگاهی کلی باید بگوییم که طول‌عمر باتری آیپد مینی ۴ نیز چندان جذاب نخواهد بود، اما شرایط در عمل متفاوت است.

Untitled

همانطور که می‌بینید، این محصول نسبت به نسل دو تبلت‌ هم‌رده‌اش یعنی ایر ۲ و پرو بهتر عمل‌ می‌کند. این موضوع در کنار ویژگی‌هایی مانند چیپست اپل A8، صفحه‌نمایش پیشرفته‌تر، ابعاد و وزن مناسب، ویژگی اجرای چند برنامه در کنار هم و در نهایت قیمت مناسب، می‌تواند ارزش خرید این محصول را بیشتر کند. آیپد مینی ۴ هم‌اکنون با قیمت پایه ۳۹۹ دلار در سه رنگ طلایی، خاکستری فضایی و نقره‌ای موجود است.

Apple-iPad-mini-4-Review-TI

نظر شما چیست؟ آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/reviews/Apple-iPad-mini-4-Review_id4147/page/4″ background=”#32a164″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

خوبه بد نیس

Ari khan

البته چیپست آیپد مینی۴ مدل A8هست نه A9 😉

abz

عالیه :yahoo:

SAWANA

این یعنی ۸ ساعت اسکرین روشن؟؟

Mohammad H

به نظرم خیلی ارزش خرید نداره، چون قیمت نسخه ۶۴ یا ۱۲۸ اون خیلی بالاست و اگه بخوام اون قدر هزینه کنم واسه تبلت، خوب بیشتر هزینه میکنم و میرم مک بوک میخرم 🙂

pika

جا داره یادی کنم از۵ ساعت زمان مورد نیاز برای شارژ ipad pro 😐

SAYROS

باتری فقط زد۳ تبلت کامپکت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs