حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هاکارستان، ماراتن برنامه نویسی موبایل با موضوعات آموزشی

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

جامعۀ ۱۲میلیونی دانش آموزان ایرانی، ضریب نفوذ ۸۲٫۷ درصدی اینترنت در ایران طی سال های اخیر درکنار سیل کاربران تلفن های همراه هوشمند که طبق آخرین آمار بدست آمده، از هر دو نفر ایرانی یکی از آنها دارای تلفن همراه هوشمند است می‎تواند نویدبخش فرصتی بزرگ برای برنامه‎نویسی موبایل در حیطه موضوعات آموزشی باشد. در ادامه همراه باشید.


هاکارستان، ماراتـــون برنامه نویسی موبایلی است که با هـــدف تولیـــد نرم افزارهــــای آموزشی برای جامعۀ تعلیم و تربیت ایران برای اولین بار با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعۀ انارستان، مجتمع فرهنگی سهروردی و جهش به مدت سه شبانه روز از تاریخ ۷ الی ۹ بهمن‎ماه ۱۳۹۴ در تهران برگزار می‎شود.

هاکارستان با هدف تبدیل شدن به رویدادی ملی و گسترده در سطح کشور فعالیت خواهد کرد تا جامعۀ برنامه نویسان حرفه ای کشور را با مخاطبان این طرح و پتانسیل های موجود در این بازار آشنا سازد. شرکت کنندگان این رویداد بایستی به صورت تیمی در هاکارستان حاضر شوند. تیم های شرکت کننده بایستی حداقل سه و حداکثر پنج هم‎تیمی داشته باشند. تیم های ثبت نام شده پس از بررسی اولیه توسط کمیته داوری برای حضور در رویداد دعوت خواهند شد. تیم های شرکت کننده در مدت برگزاری رویداد، امکان خروج از محل برگزاری ماراتن را نخواهند داشت.

icon_big_home-300x188

جوایز تیم های برتر

در پایان روز سوم، مراسم اختتامیه این رویداد آغاز میگردد و تیم های شرکت کننده در برابرکمیته داوران هاکارستان به ارائه اپلیکیشن های خود می پردازند. داوران پس از بررسی، رای نهایی خود را اعلام می‎نمایند. ارزش هدایای اهدایی به ترتیب بیست، ده و پنج میلیون تومان وجه نقد به تیم های اول تا سوم می‎باشد. برای پیش ثبت ‎نام و یا کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت هاکارستان مراجعه فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

سلام
انقدر از این مسابقه ها بدم می اد!! :negative: :negative: یعنی چی تو ۳ روز برنامه بسازن؟
یادمه یه مسابقه گذاشته بودن تو ۳ -۴ روز بازی برای کامپیوتر بسازن!!تو اخبار نشون داد بعد پایان مسابقه اومدن گفتن چرا میرید بازی خارجی می کنید ؟ ۳ بازی برتر این مسابقه توانایی رقابت با بازی های خارجی رو دارن!!! اینو که شنیدم ی خواستم کنترل رو پرت کنم تو tv . قبل این که این فاجعه رخ بده تلویزیون رو بستم. :whistle: :whistle:
آخه حد اقل چند ماه وقت به این بدبخت ها بدید بشه چیزی درست کرد. بازی کامپیوتری تو ۳ روز؟ :wacko: :wacko:
نرم افزار برای گوشی تو ۳ روز؟ مسخره بازی هست! :negative: :negative: :negative:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یا خیلی نقطه چین تشریف دارن این مسئولان یا این که واقعا نمی دونن چقدر زمان و هزینه رو بازی های خارجی صرف می شه و باید یکی بهشون بگه!! :wacko: :scratch: :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....