حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت LC-FC تقاطع علم و هنر

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

پس از انتظارهای زیاد لکسس مدل مفهومی خود را در نمایشگاه توکیو رونمایی کرد که توجه زیادی را به خود جلب کردو چراغ راه مدل فول سایز لوکس لکسس یعنی همان LS خواهد بود.  در ادامه همراه باشید.

image

کانسپت LF-FC  در هر دو عرصه فناوری و لوکس بودن پیشرو است و از تکنولوژی های زیادی سود میبرد. لکسس با ارائه این کانسپت  توقع همگان از یک سدان لوکس را یک پله بالاتر برده و همه را چشم انتظار نسل بعدی LS می گذارد ، تمامی این طراحی های جسورانه بدنه و خط های تند و تیز دلیلی بر این است که یه سدان بزرگ هم میتواند ساختار شکن و ظاهری اسپرت داشته باشد.

البته اکثر خوردهای مفهموی به دلیل محدویت هایی از قیبل هزینه و تکنولوژی در مرحله تولید با تغییرات زیادی روبرو می شوند.

image

در کابین LF-FC همه چیز به دقت برای آرامش بیشتر سرنشینان و راننده تنظیم شده و این حس آرامش در طراحی یکدست و استفاده از رنگ های متناسب به وضوح قابل مشاهده است.

این خودرو همانند یک انسان با احساس اکثر فرامین و دستورات شما را بدون نیاز به لمس حتی یک دکمه با استفاده از ژست های حرکتی دست شما برآورده میسازد و شما می تواند تمام تمرکز خود را به راحتی روی راندن این سدان لوکس بگذارید.

این خودرو مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک است که یک موتور سوخت هیدروژنی در جلو چرخ های جلو را به حرکت در می آورد و هم زمان جریان برق را به دو موتور برقی در عقب به منظور به گردش در آوردن چرخ های عقب تقسیم میکند و هر لحظه میزان گشتاور تقسیم شده بین هر چرخ را کنترل می کند تا LF-FC قابلیت فرمان پذیری بسیار بالا و خارق العاده ای را رقم بزند و به راننده بفهماند کنترل خودرو در هر لحظه در دستان او است.

image

تقسیم وزن هوشمندانه ی این سدان لوکس و اسپرت با استفاده جایگذاری مناسب مجموعه پیشرانه و تانک های ذخیره سازی هیدروژن صورت گرفته است. با استفاده از سیستم های خودران هوشمند و کنترل ترافیک و سیستم های پیشرفته جلوگیری از تصادف، LF-FC تجربه ای از سواری سریع، راحت و با امنیت را برای دوستداران شهری بدون آلایندگی وتصادفات به ارمغان خواهد آورد.

به نظر شما روزی چنین شهرهایی خواهیم داشت؟

 

[su_button url=”http://m.caranddriver.com/news/lexus-lf-fc-concept-previews-next-ls-flagship-sedan-news” background=”#32a164″]caranddriver[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Myxperia

ظاهر زیبا و جذابی داره.

milad danesh

خیلی زیباست

parsa99

میخوامش B-)

Ali

طراحی داخلیش عالیه اما بیرونش رو نپسندیدم

Moazez

لوکس و حرفه ای بودنو از نوع معنی کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین برتری